2026-03-06, 14:17
Medlem
Hoppas Motvikt reagerar på förhören i HR.
Citera
2026-03-06, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Chatten var inte ett dugg städad. Den var extremt hatisk och man såg hur Jocke var extremt drivande och konstant skrev helt heeelt gränslösa grejer. Så fruktansvärt obehaglig människa.
Jasså du är judehatare oxå Fyfan är du en äcklig babbe muslim?

Då tror jag faktiskt du inte läst hela chatten. Det är helt omöjligt, om du sen ska påstå att Jocke var mest drivande.
Citera
2026-03-06, 14:33
Medlem
Citat:
Chatten var inte ett dugg städad. Den var extremt hatisk och man såg hur Jocke var extremt drivande och konstant skrev helt heeelt gränslösa grejer. Så fruktansvärt obehaglig människa.
Jasså du är judehatare oxå Fyfan är du en äcklig babbe muslim?

1. Jo den var väldigt städad ute i verkligheten. Kanske inte bland nunnor. Men bland vanligt folk.

2. Hatet stod Jacke och Gustav mycket för. För du har kollat alla 24 delar va?

3. Jocke drivande? Haha va 😄 Kolla chatten ist för att killgissa.

4. Ge gärna massa exempel vad Jocke skrev som var så hemskt. I en privat chatt där han tror han bror blivit misshandlad och sitter oskyldigt häktad!

5. Mitt hat mot judar hör inte hemma här. Men ja precis som många där ute upplever vi judar som skräp.

6. Äcklig kanske men varken babbe eller muslim. Synd för hade jag vart det hade det vart enkelt att komma innanför trasorna på Linnea och knulla sönder hinken.

Bonus. Tror verkligen inte du kollat igenom chatten i nån större omfattning. Jag har kollat alla 24 avsnitt.
Citera
2026-03-06, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Håller med, Jacke och Gustav var speciellt vidriga och hatiska. Hoppas dom blir anmälda för förtal om några i den chatten.

Kollat del 25.
Temu, med BGB i spetsen, vill ju påstå att Linnea inte ville ha nåt drev, var så oskyldig bla bla bla.
Sen, efter att ha fått chatten av Jacke antar jag, använder en viss pompös Jutuber, ett ljudklipp därifrån som alert i sina streams, från den 24- 25 januari 2024, där Linnea med syster sitter och hånar Anjo och pratar nedlåtande, fnissandes i en TiktTok-live med nåt obskyrt miffo.
Weird choice tycker jag bara, om de nu ska kriga för Linnea, att outa henne sådär.
Citera
2026-03-06, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Då tror jag faktiskt du inte läst hela chatten. Det är helt omöjligt, om du sen ska påstå att Jocke var mest drivande.

Precis han var verkligen inte mest drivande. Tvärtom manade han till lugn flera gånger. Hade Gustav och Jacke fått bestämma hade hon släppats på öppen gata och sedan torterats offentligt.
Citera
2026-03-06, 14:48
Medlem
Citat:
Jasså tycker du det? Men det är helt ok av rask, danial, Anjo, Jacke och Jockiboi att skriva helt gränslösa och sjuka saker om Linnea? Tex Jockibois välkända ord: ”jag önskar att Linnea blir så gravt handikappat att hon ligger som en grönsak och får andas och äta med ett sugrör livet ut” absolut sjukaste nånsin

Jag citerar igen.

Du ser inte skillnad på att skriva i en privat chatt med folk som känner än (Jocke) mot att skriva öppet på Flashback (du)?

Svara gärna på frågan.

Tycker du inte Jacke var värre? Han ville ju ner till Malmö och skjuta familjen i huvudet.
Citera
2026-03-06, 14:50
Medlem
CoachFattys avatar
Kocken Linnéa igång, kyckling pasta fast med nuggets! Diet som en 7 åring, hjärnceller med. skabbiga hora
Citera
2026-03-06, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoachFatty
Kocken Linnéa igång, kyckling pasta fast med nuggets! Diet som en 7 åring, hjärnceller med. skabbiga hora

Pasta? Nuggets? Tur näringspolisen sitter inne 😎

Men ja måltid för småbarn. Precis som hon är mentalt. Ser även att hon äter godis likt 10 åriga småflickor gör. Tragiskt.
Citera
2026-03-06, 15:18
Medlem
Har Linnea någonsin bemött kritiken angående hennes fejkade blåmärken?
Citera
2026-03-06, 15:26
Medlem
Lyssnade på Chrippa i HR:

1. Gillar hur försvarsadvokat verkligen trycker på AGGGentur så han verkligen inte ska låta som en jävla trög bonde.

2. Jävla vad han goolar ner folk nu. Men det kommer inte hjälpa. Han är körd i branschen nu. Goolare har inga polare.

3. Man hör i rösten nu att han förstår allvaret. Det är bra. Man han är inte lika kaxig längre. Det är inte "jag vet inte", "jag minns inte", "jag kan inte berätta det" längre. Tror han detta kommer hjälpa verkligen? 😆

4. Är man anställd fakturerar man väl inte? 😁

5. Tror inte SvampeV2 är så glad på Chrippa.

6. Varför denna drastiska ändring när han åkte slalom med rättsväsendet? 😆
Senast redigerad av HalmstadSFB 2026-03-06 kl. 15:33.
Citera
2026-03-06, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Lyssnade på Chrippa i HR:

1. Gillar hur försvarsadvokat verkligen trycker på ARRRgentur så han verkligen inte ska låta som en jävla trög bonde.

2. Jävla vad han goolar ner folk nu. Men det kommer inte hjälpa. Han är körd i branschen nu. Goolare har inga polare.

3. Man hör i rösten nu att han förstår allvaret. Det är bra. Man han är inte lika kaxig längre. Det är inte "jag vet inte", "jag minns inte", "jag kan inte berätta det" längre. Tror han detta kommer hjälpa verkligen? 😆

4. Är man anställd fakturerar man väl inte? 😁

5. Tror inte SvampeV2 är så glad på Chrippa.

6. Varför denna drastiska ändring när han åkte slalom med rättsväsendet? 😆

Han bytte slalomskidor till små trickskidor haha.
Han låter verkligen skakad när han ska förklara sig.
Citera
2026-03-06, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Har Linnea någonsin bemött kritiken angående hennes fejkade blåmärken?
Hon har aldrig någonsin bemött någonting hon är ansvarig för!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in