2026-03-06, 10:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Xaiphod
Jag antar att du har bra grunder att ”tipsa” och inte bara går på hörsägen…

Det kan du räkna med att jag har. De ska få en tidsstämpel från Prime Crime där Jocke vittnar i rätten och säger att han stöttar Julia ekonomiskt.

Jag har smittats av alla i tråden som anser att INGEN ska komma undan brott och att man MÅSTE sitta och ringa myndigheter.

Detta är mitt strå till stacken.

Om soc anser att inget brott begåtts så anmäler det inte någonting och Julia behöver inte oroa sig om Jocke ljög för rätten.
Citera
2026-03-06, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Det kan du räkna med att jag har. De ska få en tidsstämpel från Prime Crime där Jocke vittnar i rätten och säger att han stöttar Julia ekonomiskt.

Jag har smittats av alla i tråden som anser att INGEN ska komma undan brott och att man MÅSTE sitta och ringa myndigheter.

Om soc anser att inget brott begåtts så anmäler det inte någonting och Julia behöver inte oroa sig om Jocke ljög för rätten.

Håller med om att ingen ska komma undan brott, sedan anser jag dock att många går på hörsägen och ringer ner myndigheter med dessa.

Det blir väldigt mycke pojken som ropa varg…
Men ja du gör du.
Citera
2026-03-06, 10:08
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Inte anmält utan tipsat soc. Det är soc som får välja om det ska anmälas.

Tror att det är hög tid att ringa igen.

Du glömmer bort att jag besvarade ditt inlägg där du grät ut över att Chrippa inte lyssnade på dig.

Att du tror du är bättre än andra för du inte skriver till influencers men samtidigt tipsar mydigheter om saker du inte har någon insyn i. Fan vad tragisk du är 😅

En vecka kvar, tänk att det är Linnea som får en present på makens födelsedag istället för han själv
Citera
2026-03-06, 10:42
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Inte anmält utan tipsat soc. Det är soc som får välja om det ska anmälas.

Tror att det är hög tid att ringa igen.

Du glömmer bort att jag besvarade ditt inlägg där du grät ut över att Chrippa inte lyssnade på dig.

Om Jocke hade gett bort pengar till Linnea, hade det känts bättre för dig?
Sa han specifikt att han hjälpte Julia med pengar?
Han kanske ger henne ICA presentkort, köper mat, men visst betalar han tex
hennes hyra så räknas det som inkomst.
Citera
2026-03-06, 10:47
Medlem
Ny dag nya möjligheter för Chrippa att rita en teckning till sin dotter!
Citera
2026-03-06, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av concertasoc
Slänger in en liten konspirationsteori. Jag tror att Chrippa bad om att få träffa sin fru och visa upp intyg från barnmorskan bara för att själv få veta om det stämmer. Han kan omöjligt veta om hon talar sanning eller inte.

Ja inte en dum teori!
Citera
2026-03-06, 10:59
Medlem
CoachFattys avatar
Äntligen Fredag! Vad ska Chrippa göra ikväll? Måla blommor och runka till tanken av alla babbar som kommer befrukta Linnéa närmsta åren?
Citera
2026-03-06, 11:00
Avstängd
Citat:
Slänger in en liten konspirationsteori. Jag tror att Chrippa bad om att få träffa sin fru och visa upp intyg från barnmorskan bara för att själv få veta om det stämmer. Han kan omöjligt veta om hon talar sanning eller inte.

Nää han är så nermanipulerad och tror på henne blint.
Citera
2026-03-06, 11:03
Avstängd
Citat:

Soc i Karlskoga var redan om både lånet och att en störd person (du) kommer med massa tips utan insyn pga hat. Dina tips slängs direkt i papperskorgen. Ehmm så jävla viktig är du inte.
Citera
2026-03-06, 11:04
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:

KAN visa upp intyg står det.
Nej, köper inte den teorin.
Klart han tror på henne annars skulle det inte stå så.
Citera
2026-03-06, 11:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Om Jocke hade gett bort pengar till Linnea, hade det känts bättre för dig?
Sa han specifikt att han hjälpte Julia med pengar?
Han kanske ger henne ICA presentkort, köper mat, men visst betalar han tex
hennes hyra så räknas det som inkomst.

Han gav henne ett lån för advokat och det räknades inte in som inkomst då pengarna aldrig rörde hennes konto eller ägo. Han betalar alltså advokat till Julia direkt och det är ett lån. Finns inga pengar för Julia att använda här och nu.
Citera
2026-03-06, 11:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Ny dag nya möjligheter för Chrippa att rita en teckning till sin dotter!

Kan han skämmas då dottern ritar bättre än honom??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in