2026-03-06, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adekvatkausalitet
Det brukar vara bra att tala om sånt innan en träff. Tror du torskar tänker logiskt? Du behöver nog uppdatera din verklighetsuppfattning lite.
Människor är sociala och brukar prata om saker. Att pundare gör pundarsaker behöver jag knappast uppdatera min verklighetsuppfattning flr
Citera
2026-03-06, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av obey.cannibal
Människor är sociala och brukar prata om saker. Att pundare gör pundarsaker behöver jag knappast uppdatera min verklighetsuppfattning flr
Nu handlar detta sannolikt inte om en pundare och jag vet sexköpare fungerar, det är inga sociala interaktioner vi snackar om. Jag kan sätta allt jag äger på att den här mannen inte berättat att han var sjuk innan dom sågs. Möjligtvis berättade han det när kvinnan redan var på plats.

Så jo du behöver verkligen uppdatera din verklighetsuppfattning om du genuint tror att sexköpare och prostituerade har normala konversationer innan sexköpet sker. Föreslår att du läser valfri FUP kopplat till liknande fall så ser du att konversationerna brukar vara typ följande:

Kund: hej såg dig på xx, vad erbjuder du

Kvinna: erbjuder xx, yy, zz till xx priser

Kund: jag vill boka en timme

Därefter bestäms tid och plats. Om du då tror att man antingen är en prostituerad som kräver långa ingående samtal med massa verifikationer eller så är man en pundare så är du totalt verklighetsfrånvöänd
Citera
2026-03-06, 03:17
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Jag uppfattade det som att kommentarerna du reagerade på i första hand handlade om det underliga behovet av att hänga ut den cancersjuke patienten.

Ingen har frikort att bryta mot lagen bara för att man är sjuk. Hur tror du samhället skulle se ut annars? 🤔
Citera
2026-03-06, 03:26
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkepaus
Men vad hon visste eller inte hör väl inte hit. Hon sålde upplevelsen frivilligt. Och han ville få en sista skön stund..

Du vet inte om hon sålde sex frivilligt, det är nog bara i din fantasi som alla prostituerade kan betecknas som frivilliga glädjeflickor som fullständigt älskar sitt "yrke"

Man kan dessutom börja ifrågasätta graden av den sexköpande mannens sjukdomstillstånd här. En svårt sjuk människa är inte kapabel att köpa sex eller genomföra en sexakt men det spelar inte heller någon roll. Sexköp är förbjudet oavsett om man är sjuk eller frisk.

Citat:
Ursprungligen postat av Pinkepaus
I grannlandet Danmark har man ett system med sexsamariter och det är helt avdramatiserat. Personalen hjälper till att ordna med kontanter.

Nu är det totalt ovidkommande hur det ser ut i Danmark, i Sverige är sexköp förbjudet och då får alla utsvultna stackare anpassa sig efter denna lagstiftning.
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2026-03-06 kl. 03:30.
Citera
2026-03-06, 03:39
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Ingen har frikort att bryta mot lagen bara för att man är sjuk. Hur tror du samhället skulle se ut annars? 🤔

Det var nog inte riktigt vad min poäng gick ut på. Men texttolkning kan vara svårt har jag förstått.
Citera
2026-03-06, 06:23
Avstängd
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abdi-Lena-Alkisson
Låt honom vara. Helt jävla sjuk hetsjakt på människor i det här landet. Till och med de som är döendes ska straffas för att det inte följer regimens radikala feministlagar.
Du tycker alltså det är fritt fram att våldta kvinnor bara för man har cancer wow helt hjärndöd
Citera
2026-03-06, 06:27
Medlem
Citat:
Låt honom vara. Helt jävla sjuk hetsjakt på människor i det här landet. Till och med de som är döendes ska straffas för att det inte följer regimens radikala feministlagar.

Helt enig. Om någon borde få slippa åtal för en sån här sak så är det väl för i h*lvete någon med obotlig cancer. Låt stackaren ha det lite trevligt sin sista tid i livet!
Citera
2026-03-06, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Du vet inte om hon sålde sex frivilligt, det är nog bara i din fantasi som alla prostituerade kan betecknas som frivilliga glädjeflickor som fullständigt älskar sitt "yrke"

Man kan dessutom börja ifrågasätta graden av den sexköpande mannens sjukdomstillstånd här. En svårt sjuk människa är inte kapabel att köpa sex eller genomföra en sexakt men det spelar inte heller någon roll. Sexköp är förbjudet oavsett om man är sjuk eller frisk.

Nu är det totalt ovidkommande hur det ser ut i Danmark, i Sverige är sexköp förbjudet och då får alla utsvultna stackare anpassa sig efter denna lagstiftning.

Okej tack, feministkonstapeln. Du sitter kl. 3 på morgonen och argumenterar för att en person i livets slutskede ska dömas för en skitsak! Ni radikalfeminister mår verkligen inte bra i huvudet.

PS. Snygg profilbild. Du är verkligen besatt.
Citera
2026-03-06, 06:53
Medlem
Ludvig.Rudolfs avatar
Om någon ska åtalas här så är det kvinnan som inte ens drar sig för att tjäna pengar på stackars dödssjuka cancerpatienter. Fy fan!
Citera
2026-03-06, 07:00
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Han är dömd flera gånger. Tror han kalkylerat med detta. En böteslapp?
Citera
2026-03-06, 07:05
Medlem
PappaTribes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adekvatkausalitet
Nu handlar detta sannolikt inte om en pundare och jag vet sexköpare fungerar, det är inga sociala interaktioner vi snackar om. Jag kan sätta allt jag äger på att den här mannen inte berättat att han var sjuk innan dom sågs. Möjligtvis berättade han det när kvinnan redan var på plats.

Så jo du behöver verkligen uppdatera din verklighetsuppfattning om du genuint tror att sexköpare och prostituerade har normala konversationer innan sexköpet sker. Föreslår att du läser valfri FUP kopplat till liknande fall så ser du att konversationerna brukar vara typ följande:

Kund: hej såg dig på xx, vad erbjuder du

Kvinna: erbjuder xx, yy, zz till xx priser

Kund: jag vill boka en timme

Därefter bestäms tid och plats. Om du då tror att man antingen är en prostituerad som kräver långa ingående samtal med massa verifikationer eller så är man en pundare så är du totalt verklighetsfrånvöänd

Du vet hur sexköp fungerar men du vet inte att det finns "glädje"flickor som frivilligt säljer sin kropp.
Aj aj aj, låter nästan som att du blivit nekad av en prostituerad och blivit bitter.
Citera
2026-03-06, 07:25
Medlem
Citat:
Exakt låt honom knulla vafan är det med dethär landet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in