2026-03-05, 14:01
Medlem
https://youtu.be/eLhaCaYfvhA?si=l-cR4sybInGj7V3i
1:30 " - Christofer har packat som att han ska vara borta i 60 dagar "
16:14 Bästa på hela filmen skulle jag säga...

De där två levde verkligen i en helt egen fantasivärld...

Och för er som glömt;
https://youtu.be/BykISAcrykU?si=PVfMWY_musDXuBcj
https://youtu.be/aVs6j-CX7qg?si=hhFQo1wc7CpuB_2p
Citera
2026-03-05, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
https://youtu.be/eLhaCaYfvhA?si=l-cR4sybInGj7V3i
1:30 " - Christofer har packat som att han ska vara borta i 60 dagar "
16:14 Bästa på hela filmen skulle jag säga...

De där två levde verkligen i en helt egen fantasivärld...

Och för er som glömt;
https://youtu.be/BykISAcrykU?si=PVfMWY_musDXuBcj
https://youtu.be/aVs6j-CX7qg?si=hhFQo1wc7CpuB_2p
Bra där! Dom videos är oerhört viktiga att inte glömma bort! Spyr av att se Linnea så totalt iskall och äckligt beräknande! Det är en riktigt riktigt farlig människa! OM hon nu föder ut ett barn hoppas jag att Soc är där direkt och blandar sig i! Hon ska inte vara runt barn alls, hon platsar endast på anstalt eller på psyket framöver! Hon är personlighets störd, och det går varken att bota, medicinera eller arbeta bort. Håller alla mina tummar fredag den 13e.
Citera
2026-03-05, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Mamma, Linnea har köpt en prinsessklänning till mig till bröllopet.

Är det vad du menar.

Nej absolut inte det jag menar.
Citera
2026-03-05, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Japp bodde här 24/7. Både Jacke och Jocke har vittnat hur han ringde och grät vad som stod här och Anjo har vittnat hur det var Flashback hela tiden för C och L i sälen.

Ja och han hyllade ju alla i tråden som står på hans sida i någon video.
Citera
2026-03-05, 15:46
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Är det ingen som vill prata om att hinken sa till att ungen skulle ha blöja på sig när hon var hemma hos dom så ungen inte kissar i soffan, men det verkar ingen vilja prata om. Men hinken är en fullt normal vuxen, jo tjena

Som mamma skulle jag absolut hålla mitt barn ifrån en sådan människa. Vem tror hon att hon är? Kräftan borde absolut sagt tillverka att en blöja kommer inte på fråga att sätta på barnet. Och så får man inte glömma den psykiska misshandel hon utsatt (och varit så blåst att hon filmat) flickan för.
Citera
2026-03-05, 15:56
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Som mamma skulle jag absolut hålla mitt barn ifrån en sådan människa. Vem tror hon att hon är? Kräftan borde absolut sagt tillverka att en blöja kommer inte på fråga att sätta på barnet. Och så får man inte glömma den psykiska misshandel hon utsatt (och varit så blåst att hon filmat) flickan för.

Han är rädd för henne roligt förhållande att leva i. Då är man nästa singel istället för att vara tillsammans med lilla frun.
Citera
2026-03-05, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Ingen som skriver här gör mer nytta än någon annan. Även om vissa inbillar sig det.

Så du är bara galen? Du inser att du inte gör någon nytta men ändå sitter du här och slösar din tid, för du lägger ned en faslig massa tid som det verkar på att få dina ord lyssnade på.....majestätiskt.

Dom flesta andra snackar ju bara om ämnet och skrattar lite gott åt 2 nollor som pissat bort sina liv.
Citera
2026-03-05, 17:02
Medlem
wicks avatar
Chrippa från häktet; ÖhÖhöhhhh har ja fått tillbaka nått på skatten ellä? Öh öhh ja tänkte köpa ett par nya Prada skor, öh öhhh!
Citera
2026-03-05, 17:43
Medlem
vemsfels avatar
Såg Gone girl för första gången. Det är fan otroligt hur mycket handlingen i filmen och situationen våren-24 påminde om varandra. Och hur mycket Linnea påminner om kvinnliga huvudkaraktären. Det är för fan hon till PUNKT och PRICKA. Rekommenderas starkt en titt om man vill se Hollywood-versionen av detta dramas början
Citera
2026-03-05, 17:55
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Såg Gone girl för första gången. Det är fan otroligt hur mycket handlingen i filmen och situationen våren-24 påminde om varandra. Och hur mycket Linnea påminner om kvinnliga huvudkaraktären. Det är för fan hon till PUNKT och PRICKA. Rekommenderas starkt en titt om man vill se Hollywood-versionen av detta dramas början

Blev påmind om den för någon vecka sedan pga detta dramat och var tvungen att se om den. Håller med dig, 100%. Riktigt obehaglig tjej.
Citera
2026-03-05, 18:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Ni verkar måttligt tröga båda två. Iom att dom gör vad Julia och Kräftan kommit överens om - att hålla Linnea borta från flickan så respekterar dom det. Hade dom inte respekterat det hade dom inte fått träffa sitt barnbarn, rätt simpelt va?

Vi får se om en vecka hur glad Tomas och Mamman är på sin svärdotter om Tomas får en sväng i fängelset tack vare hennes glappande mun
Måttligt tröga? Helt hjärnblåsta, förstår inte hur man orkar besvara dessa fattiga psykfall.

Citat:
Ursprungligen postat av wick
Chrippa från häktet; ÖhÖhöhhhh har ja fått tillbaka nått på skatten ellä? Öh öhh ja tänkte köpa ett par nya Prada skor, öh öhhh!

Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Precis vad Dvärgen sa i början på 2024 också. Troligen bådas favoritfilm numera.
Citera
2026-03-05, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wick

Bara en fet restskatt på en miljon typ. 🤣
Själv får jag tillbaka 2500 spänn, woho. 😅 Kanske ska unna mig ett par nya dojor av nåt skitmärke 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in