2026-03-04, 12:37
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Ja jag hoppas verkligen att dottern nämns , annars är det nåt som inte står helt rätt till.
Kärleken gör verkligen folk blinda, det är sen gammalt.

Det står inte rätt till hos någon av dessa. Han har ju inte ens fattat
varför han sitter där han sitter.
Brev från barnmorskan ska rädda honom.
Citera
2026-03-04, 12:43
Medlem
Citat:
Ja jag hoppas verkligen att dottern nämns , annars är det nåt som inte står helt rätt till.
Kärleken gör verkligen folk blinda, det är sen gammalt.

Finns inte på Kartan att Christofer skriver om sin dotter.
Allt i hans huvud kretsar runt/om sin fru Linnea & det eventuella barnet, skriver eventuella då vi inte vet om det växer ett foster i magen på Linnea.
Citera
2026-03-04, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Att han bönar och ber med snälla jag behöver träffa henne. Man tänker att det ska vara hans dotter han bönar ocher att få träffa, men inte…. Avskum 🤮

Ja det borde vara prio 1 att vilja träffa sitt barn men enligt Julia har han inte hört av sig en enda gång och det är jäkligt sorgligt för barnets skull.
Citera
2026-03-04, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
”Mår väldigt dåligt utan kontakt dagligen med henne. Behöver även besök av henne för mitt mående här inne.”

Jävla grinolle

Dags att ta konsekvenserna av sina handlingar. Ah det e hårt asså
Ingen som räddar honom. Stackars... liten.

Grinolle passar väldigt bra in här det blir patetiskt han skulle kanske tänkt på detta innan han begick brott.
Citera
2026-03-04, 12:52
Medlem
Citat:
Det kommer fram mer o mer att kräftis är en jäkla mes med andra ord.
Att han väljer att vilja träffa hinken istället för ungen är oerhört fascinerande faktiskt. Hinken har han verkligen lindad runt sitt finger

Ja lite så skulle jag säga att han är en mes han visste precis vad han höll på med och ändå fortsatte han med kriminalitet och nu får han stå sitt kast, det kanske inte var rätt läge att skaffa barn nu när man riskerar år i fängelse.
Citera
2026-03-04, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Är det nu man ska tycka synd om honom? Men det gör iallafall inte jag, för som man bäddar får man ligga 😁.

Har läst någonstans att är man dömd för samma brott så får man inte besöka varandra. Men Christofer kanske är ett sär fall. Det har gullats färdigt men honom tycker jag.

Linnea kan väl skicka lite fler Målarböcker & Kritor.

Christofer borde tänka på sin dotter i första hand, men henne existerar säkert inte längre. Istället så vill han träffa Linnea.

Det går inte att tycka synd om honom och varför ska det ut i media? finns väl många som sitter i häktet som skulle önska att få ha kontakt med sina familjer.
Citera
2026-03-04, 13:06
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Ja lite så skulle jag säga att han är en mes han visste precis vad han höll på med och ändå fortsatte han med kriminalitet och nu får han stå sitt kast, det kanske inte var rätt läge att skaffa barn nu när man riskerar år i fängelse.

Han är säkert en sån person som inte fick så mycket tillsägelser när han var yngre o inte fick lära sig om vad som är rätt eller fel. Så hans uppväxt var nog inte så bra som han vill ge sken om. Men men.
Ja o sen skaffa barn på det också när dom har gjort 2st aborter 2025
Citera
2026-03-04, 13:08
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Det står inte rätt till hos någon av dessa. Han har ju inte ens fattat
varför han sitter där han sitter.
Brev från barnmorskan ska rädda honom.

Nä han verkar inte förstå varför han sitter där han sitter. Ganska säker på att hans föräldrar o fru hink har matat i honom att han är 100% oskyldig
Ja o barnmorskan på det också. Dom kanske skulle ha lärt sig att inte göra brottsliga gärningar först innan man skaffar barn
Citera
2026-03-04, 13:10
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Finns inte på Kartan att Christofer skriver om sin dotter.
Allt i hans huvud kretsar runt/om sin fru Linnea & det eventuella barnet, skriver eventuella då vi inte vet om det växer ett foster i magen på Linnea.

Han är verkligen blind för vad som händer. Vi kan snacka om ett rejält tunnelseende hos dessa individer. Han är så lurad av lilla frun, men tyvärr inser han inte det själv. Tragiskt.
Citera
2026-03-04, 13:19
Medlem
Chrippa är verkligen son av Annika. De lämnar med lätthet bort sin barn för att sedan göra allt för att inte träffa eller ha kontakt med sitt eget kött och blod.
Fruktansvärt beteende!

Micro din sopa, inte ens du kan försvara detta!
Citera
2026-03-04, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
https://www.expressen.se/noje/chrippas-desperata-vadjan-inifran-cellen/

Chrippa överklagar till förvaltningsrätten vill träffa sin fru.

Låt han sitta och må skit, det skulle han tänkt på innan han spelade mangas och begick brott.
Citera
2026-03-04, 13:31
Medlem
Citat:
Nä han verkar inte förstå varför han sitter där han sitter. Ganska säker på att hans föräldrar o fru hink har matat i honom att han är 100% oskyldig
Ja o barnmorskan på det också. Dom kanske skulle ha lärt sig att inte göra brottsliga gärningar först innan man skaffar barn

Exakt därför ska han sitta kvar och hålla käften tills han fattat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in