2026-03-03, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Kolla tråden om hatet mot Jocke, mot Anjo mot rask osv och ställ samma fråga där.

De där trådarna är fullkomligt vidriga.
Jag ser framför mig ett gäng med någon form av missbruk och är arbetslösa. Det är nästan som de får en kick av att vara fullkomligt rabiata.
Citera
2026-03-03, 19:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Varför har ni ett sådant enormt starkt hat mot Chrippa och Linnea?
Genuin fråga. Vad baserar ni erat hat på?
Räcker det inte nu?

Nyfiken fråga: menar du nån/några specifika användare eller drar du alla som inte står bakom allt de gjort över en och samma kam?
Citera
2026-03-03, 19:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Mmm hon är väl ingen BROOKIE?
En vecka eller en weekend går ju.

10 dagar kvar nu

Nej hon kan inte va nån brookie. Micro har ju sagt att rätten beräknat att den summa hon blev dömd att betala, har hon råd att betala. Hon är säkert stenrik.
Citera
2026-03-03, 19:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag kan bara tala för mig själv.
Jag hatar inte någon av dom. Jag hatar ingen oavsett och har aldrig gjort.

Men jag tänker att de som hatar tänker likadant om Chrippa och Linnéa som du gör mot Julia.

Man måste skilja på person och sak.

Det är nog försvinnande liten del som verkligen hatar Chrippa och Linnéa. Men de beter sig på ett sätt som inte är älskvärt.
De ser på sk fattiglappar och ffa handlar det om deras sätt kring Lillflickan.

Uppe på det dubbelmoralen där de ser ner på bidragstagare och samtidigt omger sig med sådana.
De får hjälp av bidragstagare (som verkar helt arbetsföra) samtidigt som de ser ner på sådana och det är ett synsätt där förakten lyser starkt samtidigt som de inte tvekar att få hjälp av dessa.
Dessutom tror jag att Chrippa är helt och fullt ut utnyttjad av desamma samt Linnéa.

Vad tror du driver Linnéa tex när det gäller att visa upp honom i mindre smickrande situationer?

Varför verkar det som det Linnéa sa innan att hon skulle jobba för dvs in med Chrippa i fängelse och han skulle inte ha Lillflickan i sitt liv. Det är ju så nu?

Hon skulle bli hans karma vilket hon uttryckte i negativa ordalag.

Precis. Man kan inte hata någon man inte känner. Dock man kan hata tex beteende eller skeva värderingar. Så fort man inte håller med om något så ”hatar” man. Lattjo det där.
Citera
2026-03-03, 20:02
Medlem
Nejellervas avatar
Ramlade in på Chrippa.nu (som han självklart inte har något att göra med ) och såg att alla kepsar är utskickade för en tid sedan. Är det verkligen ingen som lagt upp något om att dom köpt en, någon borde det väl finnas?
Citera
2026-03-03, 20:57
Medlem
Citat:
Anjo, Rask, Julia & Jockiboi är omöjliga att klara av att se o höra på Fyfan vilka ruttna åsnor. När ska dom få konsekvenser för allt dom GJORT och ställt till med?
Tycker enormt synd om Chrippa och Jacke. Stackars pojkar, föreställ er deras skor.
Det har varit extremt tyst från Jacke oxå bra länge nu.. känner mig orolig.. nån som sätt han på Östensson eller dylikt så man vet att han lever iaf?
Jag tror att Jacke fattat allt nu och han har satt sina officiella kanaler på paus. Gott för honom och jag uppskattar och stöttar hans insikt här. Han har varit ambivalent, men jag tror han fattat allt nu.
Men vad är du "HeligaBirgitta" för typ av människa som verkar anse att Christofer och Linnea levt på rätt sida av lagen?
Citera
2026-03-03, 21:13
Medlem
Citat:
Anjo, Rask, Julia & Jockiboi är omöjliga att klara av att se o höra på Fyfan vilka ruttna åsnor. När ska dom få konsekvenser för allt dom GJORT och ställt till med?
Tycker enormt synd om Chrippa och Jacke. Stackars pojkar, föreställ er deras skor.
Det har varit extremt tyst från Jacke oxå bra länge nu.. känner mig orolig.. nån som sätt han på Östensson eller dylikt så man vet att han lever iaf?

Dubbelmoralen osar skit!
Du får tycka vad du vill, om vem du vill, men ifrågasätt inte andras tyckande.
Möjligen kan jag tycka LITE synd om Jacke, som är bror till två bröder, som är åt helt olika håll. Det kan inte vara lätt, men han är vuxen och borde se vilken väg som är rätt att gå. Men Christofer lyssnar inte på någon och ingen vågar säga ifrån till honom. Han är en vuxen bebis, som ska klappas medhårs.
Citera
2026-03-03, 21:23
Medlem
Visar sig Linnea nått på sina kanaler nu?
Citera
2026-03-03, 21:36
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Visar sig Linnea nått på sina kanaler nu?

Hon postade precis att hon kommer börjar posta på YouTube imorgon. Hon som inte vill vara en influencer
Citera
2026-03-03, 21:57
Medlem
Citat:

Bara för några veckor sedan så var du också ganska på i tråden om C & L då verkade du inte själv gilla dom speciellt mycket.
Citera
2026-03-03, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Chatten del 22.
Sjukaste man hört… när man trodde det inte kunde bli värre.
Fy fan vad skit de höll på med, mest Linnea men så klart även Chrippa.
Sjuka prints och påståenden i sociala medier från Linnea.
Som bara var ”helt oskyldig”.
Mytoman, parasit och vidrig.

Undanber mig romaner om att ”de gått vidare i livet ju”.
Det har de bevisligen inte gjort.
Men 13/3 kanske ändrar på saken och de blir tysta.

Chatten 23 blev ännu värre ingen kan ju säga att Linnea inte varit indragen i något det var ganska mycket skit som kom fram, hennes meddelande till Jocke var ju intressanta.
Citera
2026-03-03, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Chatten 23 blev ännu värre ingen kan ju säga att Linnea inte varit indragen i något det var ganska mycket skit som kom fram, hennes meddelande till Jocke var ju intressanta.

Bo-Göran hallååå?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in