2026-03-03, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micke_man
Chrippa går i luggens fotspår,Luggen har lämnat sitt barn och lämnat sverige,Samma med chrippa,när han har suttit av straffet kommer han också fly till spanien.Luggen och chrippa har knarkat ihop i minst 15 år.

De går från Toyota och Mjölby till Spanien alltså… Nu i efterhand är det riktigt synd att han träffade Linnea, hon förstörde verkligen hans liv. Säger inte att Jocke är en god människa för han är ju bevisligen en mytoman som hittat på mycket av sin barndom men tycker Linnea jobbig och hon lever för att skapa problem.
Citera
2026-03-03, 13:50
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skenninge
De går från Toyota och Mjölby till Spanien alltså… Nu i efterhand är det riktigt synd att han träffade Linnea, hon förstörde verkligen hans liv. Säger inte att Jocke är en god människa för han är ju bevisligen en mytoman som hittat på mycket av sin barndom men tycker Linnea jobbig och hon lever för att skapa problem.

Han har förstört för sig själv också så allt är inte Linneas fel
men när hon kom in i bilden blev det turbo. Det är ingen tjej
man önskar sin son oavsett hur söt och gullig hon ser ut för att
vara. Jag skulle vara ledsen om jag var Mamma till Chrippa men men..
Hon är nöjd, Pappan & Jacke också.. Mycket märklig familj.
Citera
2026-03-03, 13:57
Avstängd
GammelSkrackens avatar
När domen kommer 13/3 (hans födelsedag) kommer han att släppas då även om det blir en fällande dom? Hur fungerar det där ? Eller är det fullt i fängelset så han går fri till han ska inställa sig?
Min magkänsla är att han ev kommer göra som luggen, fly landet när han väl får chansen.
Citera
2026-03-03, 14:14
Medlem
kajnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_man
Chrippa går i luggens fotspår,Luggen har lämnat sitt barn och lämnat sverige,Samma med chrippa,när han har suttit av straffet kommer han också fly till spanien.Luggen och chrippa har knarkat ihop i minst 15 år.

Ja, kallar man Luggen för "broder" så förstår man varför. https://www.instagram.com/p/CrwKMnIg-v-/
Citera
2026-03-03, 14:26
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
När domen kommer 13/3 (hans födelsedag) kommer han att släppas då även om det blir en fällande dom? Hur fungerar det där ? Eller är det fullt i fängelset så han går fri till han ska inställa sig?
Min magkänsla är att han ev kommer göra som luggen, fly landet när han väl får chansen.

Gissar på att han kommer sitta tills han ska inställa sig.
Han kan ju rymma till sitt lyxhus i Spanien.
Citera
2026-03-03, 15:02
Medlem
wicks avatar
Citat:

Han kommer förmodligen inte släppas då han fortfarande än idag är häktad. Finns inga skäl att släppa honom, däribland flyktfara och att han gjort bort sig så jävla mycket på sociala medier med sina kepsar och skit.
Citera
2026-03-03, 15:04
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Varför har ni ett sådant enormt starkt hat mot Chrippa och Linnea?
Genuin fråga. Vad baserar ni erat hat på?
Räcker det inte nu?
Citera
2026-03-03, 15:06
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Gissar på att han kommer sitta tills han ska inställa sig.
Han kan ju rymma till sitt lyxhus i Spanien.

Att inte hinken drar till deras lyxhus tycker jag är konstigt. Hon har väl ändå inte reseförbud?
Citera
2026-03-03, 15:08
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Han kommer förmodligen inte släppas då han fortfarande än idag är häktad. Finns inga skäl att släppa honom, däribland flyktfara och att han gjort bort sig så jävla mycket på sociala medier med sina kepsar och skit.

Ja tänk om han hade skött sitt reseförbud o näringsförbud inte lätt när ens 2 hjärnceller konstant slåss med varandra.
Citera
2026-03-03, 15:11
Medlem
Citat:
Att inte hinken drar till deras lyxhus tycker jag är konstigt. Hon har väl ändå inte reseförbud?

Antagligen för att det inte finns något lyxhus. 😅
Citera
2026-03-03, 15:12
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:

Mmm hon är väl ingen BROOKIE?
En vecka eller en weekend går ju.

10 dagar kvar nu
Citera
2026-03-03, 15:18
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Antagligen för att det inte finns något lyxhus. 😅

Hur kan du misstro dårarna? dom skulle aldrig komma med osanningar
Citera