2026-03-03, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Har du inte läst chattloggarna och sett hur Dumpen beter sig? Gösta som pensionerades för längesen testar lyckan online när frun med bajsblöja somnat och det blir klick med Dumpen direkt trots att han inte direkt har nämnvärda preferenser gällande ålder när det gäller hål utan Dumpen fyller i ålder i knullkontraktet. Fullständigt orealistiska scenarion som Prutt-Sara pumpar ut och det är styrt som in i helvete men jävligt roligt.

Som sagt det är möjligt att jag låtit Greta 89 suga av mig när jag var 14 men det är ju ganska ofräscht med löständerna och skulle det kommit fram så hade det blivit enorma problem, ingen kåt polare på den tiden nämnde ett jävla ord om pensionärer att knulla så det är rent påhitt av Dumpen.
Att pensionerade Gösta inte har tröskel att backa när någon utger sig för att vara 14 år säger allt
Citera
2026-03-03, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Att pensionerade Gösta inte har tröskel att backa när någon utger sig för att vara 14 år säger allt

Läs gärna texten igen. Var nånstans förnekar han ditt påstående?? Han menar helt riktigt att ingen fjortis träffar en helt okänd 50+ via nätet.
Fjortisar blir utsatta av närstående av olika grad, de som via yrket eller fritids verksamhet har närhet/tillgång till barn samt någorlunda jämnåriga.
Citera
2026-03-03, 11:47
Medlem
senseis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
De gripna tillsammans med dumpen har chattat med "pedofilmamma" om 2-3 åringar och grips pga risk för innehav av barnporr.
De redan dömda finns helt riktigt också representerade .Att de blir lagförda och dömda av en riktig domstol är naturligtvis bra. Hur många utgör dessa två kategorier av ca 750?? Kolla upp det och kom tillbaka!
"Det finns ju "berättigar tydligen till vad som helst.

Folkdomstolar bygger på :

*misstanke som sanning
*vrede som drivkraft
* uthängning som metod (drabbar särskilt närstående och eventuella barn)
* känslor som rättskälla
* mobbens /pöbelns logik och underhållning
* total avsaknad av rättssäkerhet och rättvis bedömning.

Har du tänkt på att vatten är vått?

Det finns massor med gripna som tagits när de erkänt övergrepp eller där gäddor beställt övergrepp på barn via nätet. Ändå försöker att du att romantisera dessa gäddor.
Vatten är vått och en pedofil är en pedofil.
Citera
2026-03-03, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sensei
Det finns massor med gripna som tagits när de erkänt övergrepp eller där gäddor beställt övergrepp på barn via nätet. Ändå försöker att du att romantisera dessa gäddor.

Ok, jag kan konstatera att din läsförståelse är ytterst bristfällig. Ja cirka 1000 stycken blir lagförda och dömda årligen, men få av dem har hamnat på dumpen.
Först och främst har jag fokuserat på 14-åringar , vilket du tydligen helt och håller har missat och inte på klassiska pedofiler.
Till 99% blir fjortisar utsatta för sexuella övergrepp av närstående av olika grad och de som via sitt yrke eller fritidsverksamheter kommer i kontakt med tonåringar samt någorlunda jämnåriga.
Sen äger det sin riktighet att det finns många äldre män som söker tonåringar på nätet , men ingen tonåring söker en helt för dem helt okänd Börje 50+ och därför får dessa män enbart napp på dumpen och lyckligtvis inte med någon verklig tonåring.
Om du blir salig på att kalla denna verklighet för att romantisera gäddor , så bjuder jag på det.
Citera
2026-03-03, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sensei
Ditt svar på att presentera statistik och källor är att lämna din åsikt?
Takanashi bad dig presentera vilka du syftar på och hur många de är i loppet av det hela.

Istället för att faktiskt presentera fakta och källor på ditt påstående fortsätter du med din åsikt som argument?
Skulle du kunna säga hur många "Massor med gripna" är? Pratar du i din åsikt överlag eller över de som dumpen presenterar? Det är lite oklart vad du faktiskt syftar på annat än att försöka lämna ett argument och din åsikt om att det finns något sandkorn om varför du anser dumpen gör rätt men du kan inte specificera detta sandkorn utan mer flygande argumenterar om att det finns ett sådant sandkorn.

Om du inte kan presentera fakta på att detta korn finns och att det motsvarar en större majoritet av dumpens innehåll är det ju ett påstående som inte går att grunda i något.
Citera
2026-03-03, 12:15
Medlem
Citat:

Du verkar missa poängen, medvetet? Det finns inte en enda fjortis i hela världen som hade gått loss så på pensionerade Börje som Dumpen ger sken av att vara en del av vardagen. Hade du velat knulla en sån när du var 14 (eller idag)? Dumpen är extremt provocerande i chattarna och drar i kukarna utav helvete och lyckas t om få fram dödsryck där kuken redan kastat in handduken.

Dumpens byfånar kan inte säga nej vilket Dumpen är fullt medvetna om så det är öppet mål. Lite som att ställa fram en flaska sprit framför en alkoholist "Varsågod men endast till för att bjuda andra på".

Sara får givetvis både ris och ros, mest röda rosor.
Citera
2026-03-03, 12:35
Medlem
Citat:
Du verkar missa poängen, medvetet? Det finns inte en enda fjortis i hela världen som hade gått loss så på pensionerade Börje som Dumpen ger sken av att vara en del av vardagen. Hade du velat knulla en sån när du var 14 (eller idag)? Dumpen är extremt provocerande i chattarna och drar i kukarna utav helvete och lyckas t om få fram dödsryck där kuken redan kastat in handduken.

Dumpens byfånar kan inte säga nej vilket Dumpen är fullt medvetna om så det är öppet mål. Lite som att ställa fram en flaska sprit framför en alkoholist "Varsågod men endast till för att bjuda andra på".

Sara får givetvis både ris och ros, mest röda rosor.
Du vill gärna tro dig veta allt men det gör du inte. Snarare uppvisar du din brist på kunskap så som du far fram. Och för att förekomma dig, jag behöver inte bevisa något för dig. Jag strör inte pärlor för svin.
Citera
2026-03-03, 15:02
Medlem
Citat:
Du vill gärna tro dig veta allt men det gör du inte. Snarare uppvisar du din brist på kunskap så som du far fram. Och för att förekomma dig, jag behöver inte bevisa något för dig. Jag strör inte pärlor för svin.

"Grab them by the dick" är en felaktig beskrivning av Dumpens agerande i chattarna med gubbarna? Jag beskyller inte upprunkarna på individnivå då dessa har hjärntvättats och bara följer order och tänker att det jag nu skriver t ex "Det är svårt att vara dålig på att suga kuk" hade vilken fjortis som helst kunna skrivit till farfar som hon just lärt känna online?

Man skrattar något så fruktansvärt när man läser hur Dumpen uttrycker sig i chattarna men jag vet att fina Sara har en allvarlig blick. Beskådningen passar utmärkt med bärs.
Citera
2026-03-03, 15:28
Medlem
Citat:
"Grab them by the dick" är en felaktig beskrivning av Dumpens agerande i chattarna med gubbarna? Jag beskyller inte upprunkarna på individnivå då dessa har hjärntvättats och bara följer order och tänker att det jag nu skriver t ex "Det är svårt att vara dålig på att suga kuk" hade vilken fjortis som helst kunna skrivit till farfar som hon just lärt känna online?

Man skrattar något så fruktansvärt när man läser hur Dumpen uttrycker sig i chattarna men jag vet att fina Sara har en allvarlig blick. Beskådningen passar utmärkt med bärs.

Ibland undrar jag om vissa verkligen har varit 14 år eller om de ständigt var påtända i den åldern och tappat minnet eftersom de tror på dumpens världsfrånvända scenario.
Citera
2026-03-03, 16:54
Medlem
Citat:

Om nu dessa byfånar är så lättledda, borde de ju sitta på LSS-boende, så de inte luras till något. Ej heller ska de ha någon annan mobil än en doro-knapptelefon. Smartphones klarar de uppenbarligen inte av att hantera. Helt enligt ditt tänk då. Fast, då får de ju inte se det andra könet naket. Om de nu inte spionerar på sin mamma i duschen. Det är ju trots allt många gäddor som flyttat hem igen.

Allt enligt ditt sätt att se på det.
Citera
2026-03-03, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Om nu dessa byfånar är så lättledda, borde de ju sitta på LSS-boende, så de inte luras till något. Ej heller ska de ha någon annan mobil än en doro-knapptelefon. Smartphones klarar de uppenbarligen inte av att hantera. Helt enligt ditt tänk då. Fast, då får de ju inte se det andra könet naket. Om de nu inte spionerar på sin mamma i duschen. Det är ju trots allt många gäddor som flyttat hem igen.

Allt enligt ditt sätt att se på det.

Du verkar inte vara ett hopplöst fall men jag vill veta varför fjortisar skulle vara intresserade av att tjuvkika när plufset Gösta 77 duschar (du)? Undrar även varför detta fenomen inte uppmärksammats tidigare (all heder till Sara) och jag vill även se åtminstone en (1) fällande svensk dom där barnet varit extremt pådrivande och där Gösta 77 egentligen bara förlorade kriget mot sin egen kuk och gav med sig.

Blir alltid dålig stämning när detta kommer på tal och Dumpensfären är i samma rum. Fylletanterna i Saras Facebookgrupp har haft många år på sig att göra något men tydligen behövdes det en fd missbrukare för action. Imponerande gamla tanter som suttit där med öppen mun sen andra världskriget men ger nu järnet.
Citera
2026-03-03, 17:38
Medlem
Citat:
Du verkar inte vara ett hopplöst fall men jag vill veta varför fjortisar skulle vara intresserade av att tjuvkika när plufset Gösta 77 duschar

Du verkar inte heller helt hopplös. Och jag vill veta varför de inte kan låta bli att chatta med fjortisar.

Men efter ha läst denna tråd, så inser jag att gäddorna är arga de inte får chatta ifred. Det är ju trots allt enda sexet de får. Det och sin högerhand efter att ha sett deras åldriga moder i duschen. Många av gäddornas föräldrar är ju 70+.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in