2026-03-02, 17:42
Medlem
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Nej vettu vad jag har samma uppfattning om vad som sa's mellan Steffi och Wincent.

Enligt W skulle de vänta med att sy ihop täcket tills W hade gett Farmen ALLA rutor från Torpet. S frågade och frågade W (flera ggr) om de inte skulle sy ihop täcket innan - W svarade Nej alla ggr!

Så 'byttan" har rätt i det h*n skriver!
han sa väl inte hon inte skulle sy ihop dem, hon sa hon ville ha bitarna ifrån torparna tidigare då sa han när han skulle hämta dem till henne.-
Senast redigerad av Blessed81 2026-03-02 kl. 18:03.
Citera
2026-03-02, 17:45
Medlem
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Fast farmen har ju tagit bort regeln att män inte kan möta kvinnor i tinget.
Män kan givetvis inte mötas i alla grenar, tex säcken kan de ej mötas i av förklarliga skäl
Citera
2026-03-02, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av topnotchG
Den där Vanessa, jobbar hon aldrig. Tycker hon mest dum blänger på folket i farmen när andra jobbar. Bara en notering

Jag är inget fan av Vanessa heller men tycker hon får rätt mycket skit för ingenting...tycker hon jobbar på mycket av det man ser. Någon som inte verkar jobba särskilt mycket är snarare "händerna i fickorna" - Achmed, som man typ bara ser gå på stigen eller vid grillen. Har knappt sett han jobba alls. De andra gör iaf något.
Senast redigerad av Shieldhero 2026-03-02 kl. 18:00.
Citera
2026-03-02, 17:49
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Nästan rätt. Angelica frågade Steffi om hon kunde ta med filékniven till Torpet och Steffi svarade Ja. Så hon "snodde inte" med sig den kniven.

Vart filékniven är nu är det väl ingen som vet - kanske på sjukhuset i Småland
Haha, "nästan rätt"... CS... Vi har ju redan konstaterat att det finns två varianter av historien; Angelicas version och Steffis version. Varför menar du, återigen, att just Steffis version är den korrekta? Vad får dig att vara så säker på det?

Senast sa du att du inte visste mer än det Steffi hade sagt i sin live, så utgår från att du sitter på ny information(?)
Citera
2026-03-02, 17:55
Medlem
Vanessa är den klart elakaste av årets Farmen deltagare men jag håller med om att det ger ju inte de andra rätt att frysa ut henne.

Stephanie gör sig - precis som Nisse - bra på TV men jag skulle inte uthärda att bo tillsammans med nån av dem.

Mina favoriter är Erik, Niklas och Bosse.
Citera
2026-03-02, 18:00
Medlem
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pickalulu
Ja, det är helt jävla efterblivet att vara "ickebinär".

Hur kunde den äckliga fula testodopade libanestruckflatan få tävla mot en kvinna utan utjämning? Fiffel & båg.

Farmens mysigaste och roligaste karaktär med landets finaste pyjamasrumpa ute och äcklig ormflata kvar? Hej då Farmen
Helt enig i allt det här du skriver
Citera
2026-03-02, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Den där Stephanie kunde ju inte stå för vad hon sagt till Vanessa heller.

Sen tycker jag det är rätt märkligt också att snacka om att hon hade gjort det ena och det andra med Taurus om hon hade varit singel. Ganska respektlöst mot ens partner att snacka sådär, och snacka om hur het Taurus är hela tiden.

Hon kommer undan med det osmakliga snacket bara för att hon är kvinna, det hade blivit ramaskri om en man snackade sådär.
Jo jag kan till viss del hålla med dig.
Sen anser jag att det är en ",speciell typ av personer" som sökerctill farmen...rätt?
Men att jag önskar att Vanessa åkerut är helt enkelt för att hon så uppenbart endast är intresserad av att pakta och på det viset ge sig själv fördelar.

Och när man ger ett muntligt löfte till Amanda att inte välja henne, och inte håller det, ja då har man missbrukat sitt förtroende.

Till den som ansåg att jag "hatade" Vanessa för att hon är trans, vill jag bara säga att det har inte med konflikten att göra.
Citera
2026-03-02, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
Män kan givetvis inte mötas i alla grenar, tex säcken kan de ej mötas i av förklarliga skäl

Kanske stämmer men.
De sa då inte programledaren någonting om när hon läste upp reglerna för årets farmen.
Citera
2026-03-02, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Stephanie har ju en relation, varför sitter hon och flåsar på gladiatorn? Börjar lessna på henne.
Efter ett par veckor ute bland gurkorna så blir det väl så. Tycker hon säger det med glimten i ögat.

Produktionen vinklar det väl lite grand också.
Citera
2026-03-02, 18:45
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
Bosse kan ju inte vinna en tävling och Niklas både snodde smöret och ljög om det han svor tom på sina barn det inte var han som tog det, men Achmed visste ju sedan precis vart det låg för Niklas berättat det för honom.

Inga direkta personer som ens har chans att vinna, eller är värdiga.
"Bosse kan inte vinna en tävling ".
Nä det är möjligt men han har iallafall inte fått såpass mycket TV-tid i synkarna att han sitter och pratar paktande och skit om andra. Så vad är ditt problem gällande honom egentligen?
Må så vara att Niklas är en smörtjuv. So what!?
Angelika sitter i synken och erkänner att hon är en mattjuv . Du fattar att hela skiten är uppgjord eller?
Citera
2026-03-02, 19:34
Medlem
picapicans avatar
Ahmed, så jävla falsk!
Citera
2026-03-02, 19:48
Medlem
Senast redigerad av Cre8iv 2026-03-02 kl. 19:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in