2026-03-01, 23:09
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManySuchCases
Om Iran blir en lydstat till USA/Israel samt deras proxys krossas i Libanon, Jemen etc så kommer Israel att ha total hegenomi och vara landet som styr vad som kommer in och ut mellan Asien, Europa och Afrika i form av bokstavligen ALLT då man ligger i centrumet.

Även om landet är mindre än New Jersey får man räknas som en stormakt i paritet med USA och fd Sovjetunionen och känner jag judarna rätt är ju ambitionen att utvidga territorium kommande hundra åren bit för bit.
Debatten handlar om totalt irrelevanta saker som bögar blir hängda i Teheran och "mänskliga rättigheter enligt FN" när världskartan och maktbalansen ritas om för hundratals år framåt. Men det är väl så det ska vara så den vanliga goyim kan greppa vad som händer och tro det är något bra.

Du kan somna om. I trygg visshet i att du känner dem fel. Fokusera på att förstå kossorna i bygden istället. Israel har inga sådana ambitioner. Däremot så kommer det finnas betydligt större hopp för områdets framtida utveckling.
Citera
2026-03-01, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juggenaut
Pingpong nationen har 3 aktiva hangarfartyg och ett fjärde som håller på att byggas.

Made in china dock
Citera
2026-03-01, 23:10
Medlem
Om det stämmer det jag hört så kommer snart en Fatwa utfärdas med anledning av vad som sker. Då kommer helvetets portar slutligen öppnas och elden kommer förinta alla islams fiender.
Citera
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Skönt att se att flera europeiska länder backar USA och Israel.
Det kommer underlätta att döda mer terrorister. Underbara nyheter. Då sover man bra i natt med.

Yes. Sverige borde också hjälpa till.
Citera
Medlem
Pentagon samlade den största flottstyrkan (sjö- och luftmakt) till Mellanöstern på decennier inför attacken på Iran.

Minst 2 hangarfartygsgrupper har skickats till området – USS Abraham Lincoln och USS Gerald R. Ford – tillsammans med deras eskortfartyg.

Dessa hangarfartygsgrupper har vanligtvis 3–4 krigsfartyg vardera (inklusive guiderade missil-destroyers och stödfartyg). Enligt försvarskontakter och öppna källor innebär detta att minst ~16 amerikanska krigsfartyg totalt är i regionen – inklusive båda hangarfartygsgrupperna och andra förband.
Citera
2026-03-01, 23:11
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jurstudenten2000
Ja precis, så vilka sorters förtryck är det du så bombsäkert känner till och varför är de värre än hur den Iranska regimen opererat sedan den tog makten?

Jag har svårt att förutse hur det kommer att utvecklas men påståendet att USA och Israel vill att Iran ska bli fritt är absurt, det är ju lite av en självmotsägelse. Värre vet jag inte om det blir, det är som sagt väldigt svårt att förutse, men fördelarna är i allra högsta grad diffusa och nackdelarna är många och oundvikliga.
Citera
2026-03-01, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky-Monkey
Han är gammal och senil och har precis förrått det amerikanska folket och sålt ut sitt daimkryss till jöddarna. Bara ett fåtal magaclowns som gillar honom fortfarande, resten är enkom de med dubbla medborgarskap.

Skippa ditt judehat om du ska diskutera med mig.
Citera
2026-03-01, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juggenaut
Pingpong nationen har 3 aktiva hangarfartyg och ett fjärde som håller på att byggas.
Dom 2 som baseras på Kuznetsov räknas fan inte som hangarfartyg inte ens ryssland räknar Kuznetsov som hangarfartyg så nej och Fujian kommer ligga många år i torrdocka med enorma problem.
Citera
2026-03-01, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Jag har svårt att förutse hur det kommer att utvecklas men påståendet att USA och Israel vill att Iran ska bli fritt är absurt, det är ju lite av en självmotsägelse. Värre vet jag inte om det blir, det är som sagt väldigt svårt att förutse, men fördelarna är i allra högsta grad diffusa och nackdelarna är många och oundvikliga.

När Israel och USA är klara med bomberna är det upp till iranska folket att forma en ny sekulär framtid och återinföra demokratin.
Citera
2026-03-01, 23:13
Medlem
Fieldxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Är du mentalt efterbliven eller något? Jag sa att Kina skulle kunna invadera Taiwan nu utan att USA kan göra ett skit åt det... är du och alla andra sionist runkare i tråden så här efterblivna? Och ja skulle USA försöka sig på samma sak mot Kina som de gjorde mot Iran skulle det scenariot inte vara långt borta.

Orkade inte läsa dina tidigare inlägg med galna teorier för det är så mycket skit du häver ur dig. Hur som helst kommer inte Kina göra nånting, det gör dem aldrig.
Citera
2026-03-01, 23:14
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Är du mentalt efterbliven eller något? Jag sa att Kina skulle kunna invadera Taiwan nu utan att USA kan göra ett skit åt det... är du och alla andra sionist runkare i tråden så här efterblivna? Och ja skulle USA försöka sig på samma sak mot Kina som de gjorde mot Iran skulle det scenariot inte vara långt borta.
Förstår man inte att USA försöker försvaga Kina iom det som hänt i Venezuela och nu Iran så är man bra dum. Kina har två val, betala ockerpriser för oljan eller sätta hårt mot hårt.
Citera
2026-03-01, 23:14
Medlem
kubuns avatar
Starmer ger nu USA full access till brittiska baser att agera från i krigsområdet - så eskaleringen fortgår
Hämnd kommer nog fan att ske på hemmaplan i England ska ni se....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in