2026-01-16, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bannemanne1
Jag följer heller inte henne på instagram. Men jag har andra som gör det som jag får printar av M's uthägningar

Spännande, dela gärna med dig via pm😜
Citera
2026-01-26, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bannemanne1
Hon hängde ut hennes sons gudmor. Hon klarar inte av alla som har nån koppling till sin son via sonens pappa..
Och nu senast var det exets bonusfar. Att vara vuxen och ha så mycket konflikter med folk. Det säger så mycket om henne. Fint att vissa lyfter fram det bra hon gjort. Tyvärr skuggas det över av allt vansinne hon gör. Psykisk misshandel hit och dit men sällan pratar hon om den terror hon själv utsätter, inte bara exet för. Vill man komma in på hennes insta föreslår jag att man går in och kollar på helgen. Ofta öppen då och alltid på krigs stigen. Vet vi något nytt om huset?
Citera
2026-02-01, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellowinelovers
Och nu senast var det exets bonusfar. Att vara vuxen och ha så mycket konflikter med folk. Det säger så mycket om henne. Fint att vissa lyfter fram det bra hon gjort. Tyvärr skuggas det över av allt vansinne hon gör. Psykisk misshandel hit och dit men sällan pratar hon om den terror hon själv utsätter, inte bara exet för. Vill man komma in på hennes insta föreslår jag att man går in och kollar på helgen. Ofta öppen då och alltid på krigs stigen. Vet vi något nytt om huset?

Helt sjuk är hon. Hon är väl som mest full på helgerna och hsr inget konsekvenstänk.. (obs, endast min egen tanke)
Vet ingenting om huset men jag hoppas hon blir av med det.
Citera
2026-02-10, 15:55
Medlem
Tantradyss avatar
Är det någon här som pippat henne?
Citera
2026-02-14, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tantradys
Är det någon här som pippat henne?

Inte direkt så någon vill riskera att göra henne gravid.
Citera
2026-02-14, 16:40
Medlem
Tantradyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Clean
Inte direkt så någon vill riskera att göra henne gravid.

Hon har hållit på sig då. Annars så har väl vi män, så där generellt, lätt för att vara litet impulsiva. Helt enkelt tänka med kuken!
Citera
2026-02-24, 23:48
Medlem
Nåt nytt?
Har hon åkt in bakom lås o bom ännu??
Citera
2026-02-26, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hawkeye71
Nåt nytt?
Har hon åkt in bakom lås o bom ännu??
Dollarstore måste haft någon bra kampanj då hon tog bilen dit här om veckan. Har inte hört nåt om de beslutat att ta upp överklagan men hon är ute i det fria än iallafall. Hennes Instagram konto pendlar nästan dagligen mellan att vara öppet och stängt. Ryktet säger att hon skriver i sitt cv att hon fortfarande är anställd av BAE…..
Citera
2026-02-28, 08:04
Medlem
Citat:
Dollarstore måste haft någon bra kampanj då hon tog bilen dit här om veckan. Har inte hört nåt om de beslutat att ta upp överklagan men hon är ute i det fria än iallafall. Hennes Instagram konto pendlar nästan dagligen mellan att vara öppet och stängt. Ryktet säger att hon skriver i sitt cv att hon fortfarande är anställd av BAE…..
Har hon körkortet kvar? Någon som vet?
Citera
2026-02-28, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cowgirl1000
Har hon körkortet kvar? Någon som vet?
Hon har inget körkort
Citera
2026-03-01, 03:37
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Hon har inget körkort

Bilen startar ändå.
Citera
2026-03-01, 22:58
Medlem
sealstrypers avatar
Förefaller ju göra en hel del nytta när hon är nykter.....
https://7an.prenly.com/p/tidningen-7/2021-05-06/a/viktigt-amne-engagera-sig-i/3479/408269/20336913
https://alsfonden.se/aktuellt/monica-torstensdotter
https://www.facebook.com/groups/3441815145933558/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in