2026-03-01, 06:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 191213
Det var USA som dödade Irans högsta ledare inte Israel. Men båda dom länderna är nästintill som ett land så du har lite rätt ändå.

Detta hade aldrig kunnat hända utan USA och Trump. Punkt!

Intressant att alla som kritiserar Trump inte förstår att en majoritet av USA befolkningen verkligen vill att han ska göra åtminstone 70% av alla saker som han sagt att han ska göra...

Trump är en politiker som gör det som han har lovat.

Joe Biden var ett skämt. Senil som ingen i hela världen lyssnade på.. Trump blir hela jävla världen TVUNGEN att lyssna på.

Nja, all information som kommit hittills tyder på att det var Israel som attackerade och dödade Khamenei, inte USA.

Kan nog ha varit ett medvetet val av USA t.o.m.
Citera
2026-03-01, 06:05
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Ayatollah Ali Khamenei började se ganska gammal och skröplig ut ändå så det var dags att lämna in.
Citera
2026-03-01, 06:11
Medlem
Tidigare har det talats om att även Mojtaba Khamenei dött i samband med attacken där hans fru bekräftats ha dött men enligt israelisk media antas han vara vid liv men skadad.

Intressant att se hur illa det är och om det stämmer då det handlar om en trolig kandidat för att ta över faderns roll som Högsta ledare.

Påstås att Larjani ska framföra ett tal till nationen strax så kanske blir intentionerna framåt tydligare, gissar på en svavelosande hyllning av Khamenei.
Senast redigerad av EnoughisEnough 2026-03-01 kl. 06:18.
Citera
2026-03-01, 06:21
Avstängd
Seabeers avatar
Älskar hur vänsterliberala skithögar brinner nu…

Död åt islam !

Dom ska fan ut ur Europa nu .
Citera
2026-03-01, 06:22
Medlem
Boggymans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnoughisEnough
Nja, all information som kommit hittills tyder på att det var Israel som attackerade och dödade Khamenei, inte USA.

Kan nog ha varit ett medvetet val av USA t.o.m.
Det var naturligtvis en planerad och gemensam aktion. Världen ska tacka Israel och USA.
Citera
2026-03-01, 06:27
Medlem
bddts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ludexSum
Åh fan. Jag har erfarenhet av både muslimska länder och muslimer. Islam och muslimer har inget i demokratiska väst att göra eftersom de inte assimilerar sig. Religionen i sig går direkt emot allt som har med demokrati och kristen kultur att göra.

Igen:
"... islam som är uppbyggd på apartheid och underkastelse inför densamma"

Hade jag varit Cypriot hade jag bett omvärlden bomba bort islamisterna i norra Cypern och som svensk är jag den första att snart be omvärlden bomba bort islamisterna från Sverige.

Tror nästan jag redan svarat på detta.
Fortsatt diskussion med dig är meningslös eftersom din världsbild är indoktrinerad av rasistisk sionistisk propaganda.
Du svamlar om demokrati samtidigt som du förordar att dina meningsmotståndare ska bombas, dödas! Vilket sker i Iran. Alla som slösar tid på dina inlägg upptäcker detta rasistiska hyckleri.

Till skillnad från sionister och (tror jag) judar så välkomnar islam alla folk. I Israel tvångssteriliserades som bekant svarta judar. Bara en sån sak!!!

Färdigsnackat för min del.
Citera
2026-03-01, 06:30
Medlem
han var boss tills Netanyahu sa att han inte får vara boss längre

som sagt Netanyahu är MÖ boss...han avgör vem som dör och inte

Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Rent faktiskt var han boss där i 36 år.

Och jag bara konstaterar att du inte ger något politiskt rätt läge. Det är bara något som hände.

Och när du inte kan göra det tror du att orden "sluta lipa" kan ha någon effekt.

Men det har de inte.

Återkom när du har tänkt lite mer.
Citera
2026-03-01, 06:32
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boggyman
Det var naturligtvis en planerad och gemensam aktion. Världen ska tacka Israel och USA.
Ska man ingripa mot skumma stater blir det mycket att göra. 😏
Det man gör är att man ingriper mot stater som inte kan slå tillbaka hårt.
Annars skulle ”man” slå till mot Ryssland.
Jag hade gärna sett att Kaliningrad skulle förstöras.
Citera
2026-03-01, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 191213
Det var USA som dödade Irans högsta ledare inte Israel. Men båda dom länderna är nästintill som ett land så du har lite rätt ändå.

Detta hade aldrig kunnat hända utan USA och Trump. Punkt!

Intressant att alla som kritiserar Trump inte förstår att en majoritet av USA befolkningen verkligen vill att han ska göra åtminstone 70% av alla saker som han sagt att han ska göra...

Trump är en politiker som gör det som han har lovat.

Joe Biden var ett skämt. Senil som ingen i hela världen lyssnade på.. Trump blir hela jävla världen TVUNGEN att lyssna på.

Snacka om att äpplet inte har fallit långt från trädet. Du låter som Trump. Världen består ju bara om loosers och idioter, enligt honom.
Med hans argumentation kan ju kriget i Ukraina tillåtas. Det är sorgligt att vi har människor som tycker att US har rätt att anfalla ett land bara för att man ogillar regimen. Det är bara FN med stort tvivel som skulle kunna ge en sådan order. Dessa människor ska ju ställas inför rättsväsendet inte dödas.
Citera
2026-03-01, 06:33
Medlem
Det mullorna i Iran gjort under de senaste 47 åren är att betrakta som ockupation och inget annat.

Mullorna är inte att betrakta som iranier. De har från första dagen motsatt sig iransk kultur och påtvingat iranierna främmande kultur och region med våld, vapen och manipulation.

Iranier har använt alla möjliga fredliga verktyg och sätt att göra motstånd men ständigt mördats, fängslats och torterats.
Citera
2026-03-01, 06:34
Medlem
Israelisk flyg och Bibi såg Ayatollahs döda kropp först sen skickades den vidare till Trump

men spelar ingen roll vem som dödade honom....Bara getfan är död så får Nooshi ta äran...

hmm vänstern är iaf tysta

Citat:
Ursprungligen postat av Mypointis
Snacka om att äpplet inte har fallit långt från trädet. Du låter som Trump. Han omges ju bara om looseers
Citera
2026-03-01, 06:35
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Ska vi vara oroliga för terrorattacker och mordförsök på politiker så småningom? Jag är på riktigt bekymrad.

Uppenbarligen har regimen tentakler här i väst, bara läsa i tråden hur dessa nu kryper fram ur hålorna som på ett kommando. Exakt som i ukraina eller Hamastrådar. Kanske är det samma sorts folk?

Hjärntvättade efter år på internets mörkaste hålor, och gud vet vilket umgänge (dvs politiska och utomparlamentariska sekter, och div kändisar och aktivister lika hjärntvättade dom).
Senast redigerad av Trevligt.konto 2026-03-01 kl. 06:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in