Citat:
Ursprungligen postat av
bddt
Till skillnad från dig är jag för religionsfrihet. Att du bär på arab/muslimhat tyder på du är lättlurad. Du har köpt sionistisk propaganda. Muslimer är till skillnad från sionister generösa och älskar Jesus.
Åh fan. Jag har erfarenhet av både muslimska länder och muslimer. Islam och muslimer har inget i demokratiska väst att göra eftersom de inte assimilerar sig. Religionen i sig går direkt emot allt som har med demokrati och kristen kultur att göra.
Citat:
Ursprungligen postat av
Barbe
Underkastar sig sin gud gör alla religiösa.
Igen:
"...
islam som är uppbyggd på apartheid och underkastelse inför densamma"
Citat:
Ursprungligen postat av
bolt
Det är just detta som gör dessa "exil-iranier" till idioter - de har sin allierad klass på plats! De har inte haft någon kontakt med sitt hemland på fyrtio år. Dessutom var de flyende av högt uppsatt borgarklass som matades av den av USA instiftade Shahen.Nu är ju ayathollorna av Iran avskum, men det gör inte den forna iranska borgarklassen till
mindre avskum.
Vad är det du inte fattar - iranier som bor i Iran har innan och under revolutionen bett Israel och USA om hjälp att störta och göra sig av med islam. De är nu ute igen, tack vare att de åter fått tillgång till kommunikationsmöjligheter, och tackar USA och Israel.
Hade jag varit Cypriot hade jag bett omvärlden bomba bort islamisterna i norra Cypern och som svensk är jag den första att snart be omvärlden bomba bort islamisterna från Sverige.