2026-02-28, 21:27
Avstängd
dude2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lloyd.Christmas
Om de äntligen lyckades ta gubben av daga som de säger så tycker jag de kunde visa upp hans lik som bevis så folk slipper spekulera. Så gjorde man väl med Saddam Hussein om jag minns rätt.

Saddam Hussein hängdes ju (avrättades) på live TV.
Citera
Medlem
bunnyboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fixxxer
Flickskola, om det ens stämmer, sanningen är första offret.

En robot avfyras från enormt avstånd kontra knivar och automatgevär på nära håll. Viss skillnad i etik där.

Barnen som dog 7 oktober var också mestadels robotattacker - precis som nu. Din moral är av sämsta sort, och din motståndskraft mot propaganda är nära noll.
Citera
Medlem
Biggedys avatar
Rawa Majid gripen av Mossad enligt israeliska källor
Citera
2026-02-28, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ljungbybon
Har precis tänkt på just Kina.
Kina kanske vill stödja Iran med allt vad man förmår, för att resultatet blir en besvikelse för Trump?
Sedan är det stor chans/risk att Trump även tappar intresset om Taiwan?

Kina har svårt att stödja Iran. Avstånd och am kontroll över luftrummet.

Om Iranska regimen faller får Kina det 10 gånger svårare att anfalla Taiwan. Faller den inte så kommer nog ett anfall 2027/28. Om inget annat händer.
Citera
2026-02-28, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pommel
Som sagt, jag håller mig till fakta.

Fakta som inte innefattar bildbevis och journalistik menar du? Okej då kan vi ju återkomma om 10 år när någon skrivit en avhandling.
Citera
2026-02-28, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kokacola41
Varför är iranier glada i Sverige att deras hemlands bombas? Skulle de verkligen viljat bo där av glädje nu när det bombas?
Varför skulle de vilja det? 😲 Det finns väl ingen som vill bo i ett land som bombas? Är du full??

Förhoppningsvis vill iranierna bo där när folket återtagit makten och gjort sig av med alla religiösa idioter.
Citera
Medlem
Lloyd.Christmass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dude2k
Saddam Hussein hängdes ju (avrättades) på live TV.
Jaha, då måste jag ha blandat ihop honom med någon annan. Tack för rättelsen!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berrata
Säg det till de 80 döda skoleleverna i Iran idag din jävla dåre.
Det var Iran regimens egna raketer som spårade ur.
Citera
Medlem
Citat:
Säg det till de 80 döda skoleleverna i Iran idag din jävla dåre.
Uppgifter talar för att det kan ha varit en egen missil som fuckade ur, så tills det är klarlagt så är du en jävla dåre som sväljer Irans uppgifter som en jävla sanning! Känns det rimligt i ditt huvud att sprätta alla cash en missil kostar mot 80 skolelever när målet är något helt annat?! Använd dina hjärnhalvor du blivit tilldelad av universum och ta uppgifterna du hör med en jävla nypa salt, är det så jävla svårt för dig med att vara kritisk till vilka uppgifter du hör?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ett2ett2ett2
Det var sönder bombat. Med mord och blod.
Over 100,000 People Killed in the Gaza War
Här är orginalet Max planck
"closely resembled the demographic patterns observed in several genocides documented by the United Nations Inter-Agency Group for Child Mortality Estimation (UN IGME). As genocide is a very specific legal term, certain additional criteria must be met for it to be applicable. This was not the focus of this study."

Förnekelse är en del av folkmord:förnekelse beskrivs ofta som en integrerad del av processen i ett folkmord.

Ja det är faktiskt olagligt. Vår Regering är skyldiga däri.
Citera
2026-02-28, 21:30
Medlem
Citat:
Fakta som inte innefattar bildbevis och journalistik menar du? Okej då kan vi ju återkomma om 10 år när någon skrivit en avhandling.

Det finns inga bevis att Israel låg bakom. Den enda källan är iransk statsmedia som håller regimen bakom ryggen.
Citera
2026-02-28, 21:30
Medlem
kokacola41s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Varför skulle de vilja det? 😲 Det finns väl ingen som vill bo i ett land som bombas? Är du full??

Förhoppningsvis vill iranierna bo där när folket återtagit makten och gjort sig av med alla religiösa idioter.
Man har ju sett massvis med artiklar under dagen om folk som varit glada för att deras hemland börjat bombas. Jag tänker att de måste känna lite mer än de gör för alla landsmän som sitter kvar i Iran... Jag skulle inte bli så glad om jag var iranier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in