2026-02-28, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Har men en sådan som Shinnimin som har det värsta ryktet alla kategorier i SHLs historia bör man nog hålla käften helt.
Haha han är nog passerad av några av dem jag nyss nämnde Polyfemos
2026-02-28, 19:38
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Ass tränare e inblandadade i knuffandet... Lite nytt faktiskt...

Kommer ihåg när en asstränare i Luleå mordhotade i Pausintevju

Knuff på Shinni e bättre.

Hade vi tillåtna fighs med bara 5 min så hade Shinnis typ försvunnit nästan helt

Jag tycker Shinnis typ av spel ger ligan dåligt rykte. Sen står ju Bulan bakom cirkuskonsterna

Shinni o Larmi är de värsta

Shinnimin klarar sig från allt just nu. Försöker trycka in en axel i huvudet på Johnsson som lackar ur. Shinnimin filmar, som tur är så blev det ingen utvisning.

Shinnimin håller fast klubban på en spelare, sekunden senare slashar han en annan. Så håller han på hela tiden. Klart som fan man lackar sönder på fanskapet tillslut.

Som du säger, hade man tillåtit fights så hade det varit över för Shinnimin. Då hade han inte kunnat bete sig såhär.
2026-02-28, 19:38
Medlem
Dofternas avatar
Älskar det här. Mer feelings i SHL, jotack.
2026-02-28, 19:39
Medlem
Bastardos avatar
Citat:
Har men en sådan som Shinnimin som har det värsta ryktet alla kategorier i SHLs historia bör man nog hålla käften helt.

Ni har ju Ponathan Judas, så det jämnar ut sig.
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steelclaw
Haha han är nog passerad av några av dem jag nyss nämnde Polyfemos

Kanske ni tycker från Luleås håll men ingen annan i hockeysverige håller med. Shinnimin har värsta tänkbara ryktet, ingen annan har hållt på med så mycket filmningar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Ass tränare e inblandadade i knuffandet... Lite nytt faktiskt...

Kommer ihåg när en asstränare i Luleå mordhotade i Pausintevju

Knuff på Shinni e bättre.

Hade vi tillåtna fighs med bara 5 min så hade Shinnis typ försvunnit nästan helt

Jag tycker Shinnis typ av spel ger ligan dåligt rykte. Sen står ju Bulan bakom cirkuskonsterna

Shinni o Larmi är de värsta

Du minns som vanligt helt fel.
2026-02-28, 19:41
Medlem
Citat:
Kanske ni tycker från Luleås håll men ingen annan i hockeysverige håller med. Shinnimin har värsta tänkbara ryktet, ingen annan har hållt på med så mycket filmningar.
Jag har aldrig någonsin tagit shinnimin i försvar, snarare tvärt om. Bara kolla mina poster.

Så när folk hetsar mot mig med Shinnimin som slagträ så tar jag det med ro.. speciellt när det kommer från supportrar som helt väljer att blunda för allt som sina egna filmstjärnor pysslar med.
2026-02-28, 19:41
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Haha han är nog passerad av några av dem jag nyss nämnde

Jo men visst du :

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/wAOOyG/lulea-agerar-mot-brendan-shinnimin-efter-filmningen-mot-linkoping

Citat:
Brendan Shinnimin blev dömd till 5000 kronor i öäter av disciplinnämnden efter bortamatchen mot Linköping.

I en duell med Christoffer Ehn föll Luleå-forwarden baklänges.

Att den 31-årige kanadensaren ännu en gång hamnar i en sådan här situation skapar ilska hos de egna supportarna.

På sociala medier-plattformen twitter går det bland annat att läsa följande kommentarer:

”Shinnimin kan inte få representera Luleå längre. Det är så fruktansvärt pinsamt, vi supportrar ska fan inte behöva skämmas varenda omgång.”

”Fy fan, här har man velat ge Shinnimin en ny chans och så pissar han på en. Gissar att han glömde bort att han inte skulle filma, precis som han glömde bort att det var 4 sekunder kvar av matchen.”

”Nu börjar man tappa det ordentligt med Mr. Shinnimin. Tar så fruktansvärt mycket mer energi än vad han ger och bidrar med.”
2026-02-28, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Jo men visst du
Vad ville du ha sagt?
2026-02-28, 19:52
Medlem
Bastardos avatar
Citat:
Vad ville du ha sagt?

Det är så sött när de försöker. 😄
2026-02-28, 19:53
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Vad ville du ha sagt?

Att Shinnimin är SHL:s överlägset värste seriefilmare genom historien, som också mer än en gång gjort Luleåfans förbannade, äcklade och frustrerade. Förutom att han är välkänd för sina upptåg på samtliga bortaarenor i SHL.

Men nu jävlar ser vi fram mot den tredje perioden, det är en festlig match, vilket också TV4-studion förfäktar. Det ska vara gurgel den här tiden på året, inte minst i ett derby.
2026-02-28, 19:53
Medlem
liten.igelkotts avatar
Vilken underbar seger för Brynäs!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in