2026-02-28, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
Jag har inte läst hela tråden, så det har kanske tagits upp tidigare? Trots avrådan från UD, så finns det där c:a 1500 svenskar (?). Kommer de att kräva att bli hämtade?

"svenskar"
Citera
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Det bästa jag har hört kring allt är att Zelensky ska tydligen ha skickat militära flygplan till Israel för assistans
Helt sjukt.
Läste det också! Kul att våra skattepengar som folk verkligen ville skulle gå till korrupta skitlandet används till detta ändamål.
Citera
Medlem
BeHPNemesis12345.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoomerSlayer
Kan du utveckla det där? Jag menar du har ju en sån exceptionell förmåga att förstå allting och du har rätt och alla andra har fel. Det du säger är bara så det är. Din världsbild är den rätta och verkligheten har fel.
Det heter inte att jag har rätt eller fel, det kallas att spekulera. Sen om det blir rätt eller fel vet ingen förutom Netanyahu, IRGC, Trump och Putin.
De spekulationer bygger främst på att Ryssland och Iran har genom en pakt bundit sig till ömsesidigt försvar och stöd. Skulle Vlad bara stå där och titta hur IRGC faller så kommer de snabbt att förklara honom som landsförrädare och påminna honom om Shaheds som de skänkte till Rysseriet.
Citera
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Enligt rykten så ska Israel hävdat att Khameni ska ha befunnit sig i en av byggnaderna som USA/Israel bombade, vilket sedan visat sig inte vara sant.
Antagligen ville Israel dra in USA i konflikten innan de hann sluta överenskommelsen med Iran.

Det är denna typ av destruktiva zinonism vissa i tråden hejar på.
Förstår inte folket här hur destruktivt det är för Europa och Sverige när psykopater har den här typen av inflytande?...

Detta pladder var inte svar på min fråga.
Citera
2026-02-28, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilliehorn
Jag är faktiskt väldigt imponerad över Irans svar. Det har regnat projektiler över Gulfstaterna och Israel under hela dagen. I princip oavbrutet.

Vad har Epstein-regimen i USA lyckats med? Bombat en skola för små flickor. Våldtar man inte småflickor så mördar man dem.

Det var Israels felriktade raket.
Citera
2026-02-28, 17:02
Medlem
ludexSums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David1982

Gaza är Hamas, Hamas är Gaza
Så en nyttig läxa är i sin ordning
Gazaborna kan alltid överlämna terrorister eller så är de maskopi med de...och då har jag noll sympati

= Islamister.

Citat:
Ursprungligen postat av tjallepetter
Flygplatsen i Kuwait sönderbombad

Kuwait har alltid varit judarnas slavhora.

https://timeskuwait.com/kuwait-airport-targetted-by-drones/

Vem är slavhoran?

70% är sunni och 30% är shia. Personer med israeliskt pass tillåts inte att resa in i Kuwait, och även pass med israeliska stämplar eller viseringar kan leda till att man nekas visum eller inresa.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arkeofuturisten
Värre än så, 40% av världens oljeexport går genom Hormuzsundet. Vi ska alltså offra världsekonomin för ett par judiska extermister.

Nej, runt 20% och det är inte bara olja utan även gas inräknat.
Citera
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThaliaElise
Det där är ett så himla konstigt argument mot Israel. Som att vi i Sverige bara är passiva åskådare och inte har någon förmåga eller ansvar för att bestämma oss för hur vi vill ha det. Vi har islamister i Sverige därför att en majoritet av Sveriges befolkning antingen vill det eller är för oengagerade/hjärntvättade för att bry sig. Inte för att Israel krigar med allt och alla. Vi skulle även kunna bestämma oss för att vi inte vill ha det såhär.
Du är nära! Krigsföring sker på olika sätt. Inte nödvändigtvis Israel men judar.
Citera
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Till er som hävdar att Iran inte är kapabla till att slå ut amerikansk radar

Här har ni bevisen.

BREAKING: SATELLITE IMAGES SHOW DESTRUCTION OF US RADARS IN QATAR

https://x.com/FirstSquawk/status/2027773852114424131?s=20

Om det är sant är det ju bra. Jag har inte blivit imponerad av något de gjort, men de är under kraftiga sanktioner och bombas sönder och samman jämt av israel och dess knähundar usa. Det hade bara varit rättvist om Kina och Ryssland blander sig in, då får vi förmodligen ett WW3, det är bättre än att låta judisk tyranni få härska ohotat och bomba sönder och samman alla de anklagar för "antisemitism" ochg stödja etnisk rensning och folkmord på "anti-semiterna". Judiska terrorister ska inte få bestämma världsordning ohotade och komma undad med att bomba och mörda flickor i skolan, annars är det en mycket sjuk värld där epsteinska pedofilringar får styra!
Citera
Medlem
SpaceGayAndSunshines avatar
Citat:
Till er som hävdar att Iran inte är kapabla till att slå ut amerikansk radar

Här har ni bevisen.

BREAKING: SATELLITE IMAGES SHOW DESTRUCTION OF US RADARS IN QATAR

https://x.com/FirstSquawk/status/2027773852114424131?s=20

Ser ut som väderradar.
Citera
2026-02-28, 17:03
Medlem
Do1oress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilliehorn
Jag är faktiskt väldigt imponerad över Irans svar. Det har regnat projektiler över Gulfstaterna och Israel under hela dagen. I princip oavbrutet.

Vad har Epstein-regimen i USA lyckats med? Bombat en skola för små flickor. Våldtar man inte småflickor så mördar man dem.
Särskilt imponerad av USA:s attack är jag inte. Är det inte kutym att visa upp nya vapen som chockar världen eller har jag missat något?

Det kanske kommer...
Citera
2026-02-28, 17:03
Medlem
SpaceGayAndSunshines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arkeofuturisten
Värre än så, 40% av världens oljeexport går genom Hormuzsundet. Vi ska alltså offra världsekonomin för ett par judiska extermister.

Det var väl jävligt fånigt av världen att göra sig beroende av en sådan flaskhals.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in