2026-02-28, 14:40
Medlem
tjallepetters avatar
De som tycker detta är bra kommer nog inte vara lika glada när vi svämmas över av iranska flyktingar.

Men hjärnorna på vissa är så infiltrerade med zionistisk (judisk) propaganda att man inte längre kan se vad som är bäst för en själv.

Att mullorna styr Iran påverkar inte Sverige överhuvudtaget. Sverige first? De enda som gynnas negativt av att mullorna styr Iran är Israel som vill vara den enda stormakten i regionen.

Är det Israel first eller Sverige first som gäller i tråden?
Citera
2026-02-28, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskpostens
Dom ska väl hoppa in med Pakistan

Kanske det, bara rykten och skulle ju kunna handla om iranska intressen utanför Iran.
Citera
2026-02-28, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doxycyklin87
Min bibel har ingenting med detta folk som stulit den judiska identiteten att göra. Jag har läst den och förstår den bättre än dig om du har något övers för dessa talmudiska folkmördare.
Jag önskar inte död åt något lands befolkning. Jag nöjer mig med att förklara att jag inte önskar död åt något land, eller religion. Och jag har inte för avsikt att läsa någon bibel, jag är inte troende så självklart förstår du den bättre än mig. Och det är helt fine för mig, bläddra i bibeln och förstå den du, det blir säkert fred om bara fler människor delade din uppfattning
Citera
Medlem
BeHPNemesis12345.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batagare
Har de någon överskeppsningskapacitet, och har de något stridsvärde ?
Boko Haram är typ som IS. Burkina Faso och Eritrea är allierade med Ryssland.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Så vi är i 'Iran bombar sina egna skolor mitt under en överraskningsattack för att sätta dit Israel' i hjärnrötta till Zionist kukslukning nu?
Allmänt känt att primitiva människor använder sådana metoder!
Det är sådana som styr Iran om du inte visste det!
Bra människor i landet med äcklig sk. mulla som styr.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Så vi är i 'Iran bombar sina egna skolor mitt under en överraskningsattack för att sätta dit Israel' i hjärnrötta till Zionist kukslukning nu?

Mullan proklamerade för några veckor sedan i ett tal till sin befolkning att han är villig att utrota några hundra tusen av sina egna för att revolutionen skulle bestå så det vore inte omöjligt.
Citera
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Stämmer inte.
Det enda du återberättar är zionistisk propaganda för att stötta bombningar i Iran.
Ännu en mullakuksugare! Du satt säkert och runkde till revolutionsgardets mördande av civila demonstranter.
Det finns tusentals vittnen från hela världen som vet vad som hände ditt svin! Exiliranier som har kontakt med anhöriga i landet vet mer om vad som hände än ett äckel som du!
Citera
2026-02-28, 14:42
Medlem
Do1oress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Threedots-dead
Fast den där hade ju CIWS lätt plockat ner. Måste vara fel i systemet eller nåt.
Inget försvar är perfekt. Tydligen. Hur många träffar av det slaget som behövs för att höja stridsmoralen vet jag inte, men självsäkra amerikaner och blodtörstiga språkrör lär i alla fall skifta ton dramatiskt om det sker alltför ofta och amerikaner börja stryka med.
Citera
Medlem
Flundran90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medborgarbidrag
USA och Israel vill tydligen inte demokratisera Saudiarabien.
För att Saudi inte har på dagordningen och aktivt jobbar för att Israel ska förgöras. Vilket har våldsamma konsekvenser förövrigt.. Enig i att det där med demokratisering är båg, det är ju mest en önskad från en stor del av den iranska diasporan/befolkningen.
Citera
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lloyd.Christmas
Om jag minns rätt var det likadant förra gången Israel anföll Iran. Då gick ayatollan under jorden och man hörde inget från honom förrän flera dagar efteråt. Han sitter nog ihopkrupen i någon bunker nu.

om han hade suttit kvar i sin residens hade det inte bara varit extremt inkompetent utan även historiskt unikt. hans residens är för övrigt en jordhög nu, enligt satellitbilder.
Citera
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouchs
Hur kan du dra den slutsatsen? Flera saker kan vara sanna samtidigt. Det är sant att Iran styrs av religiösa fanatiker. Det är också sant att USA / Israel skapar förödelse konstant och gör länder obeboeliga. Må komma som en chock, bara för att man är emot USAs och Israels konstanta krigshetsande så betyder det inte att man stöttar Irans regim.
Det är ganska uppenbart vilken sida du står på i det här kriget
Citera
2026-02-28, 14:43
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gojiira
Kan det handla om kärnvapen?
Det har vi sett förr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera