2026-02-28, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Förvånande, vänstern står ju på Islamistiska terroristernas sidan.

Tydligen är USA och Israel så sjukt hemska att man hellre vill se en terror-Islamistisk diktatur som driver folkmord på sin egen befolkning fortgå.

Skulle inte bli förvånad om Greta gråter nu.

Dags att starta insamling för en båtresa till regionen så hon får synas och stötta de utsatta kanske.
Citera
Medlem
Gaupes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattmjuk
Han kan ju ha dött av ålder.

86 år är gubbfan!

Precis, han kanske somnade in för ett par dagar sedan. Det kan ju hända att Israel och USA väntat på just det här, och slår till när hela regeringen springer runt som huvudlösa höns.
Kan hända de fick info om Khameinis hälsotillstånd under protesterna/massmorden och därför avvaktade. Eller så sprängdes han i bitar imorse. Hursomhelst är jag rätt säker på att han är permanent satt ur spel.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Demigurgen
Mer skrämmande är alla som jublar att sionisterna kanske bereder ut sina vingar ännu mer.

Tror du att sionisterna är våra allierade?

Jepp, för mig är dom det.

Hellre USA och Iran än Ryssland, Iran och Kina.

Kalla krigets gränser är kvar.
Citera
2026-02-28, 12:37
Medlem
Do1oress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anklagaren
Vet man inte så vet man inte. Idi
Enda som går att veta är att krig förs på ett nytt sätt. Jag tycker också att det är intressant att idioter som du har uteslutit biovapen och/eller kemvapen. Ni har inte alls tagit med sådana vapen i beräkningarna. Men så försvarar du ju pedofili så det är inte så konstigt faktiskt nu när jag tänker efter lite grann.
Citera
Medlem
Uncorruptables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Jag skulle också ha problem med en regim som skapat en pedofilistisk utpressningsnätverk för att forma världspolitiken för att erövra området de kallar greater Israel vilket de vill förvandla till ett etnonationalistisk land.

Deras aggressioner är nu helt omöjliga att försvara.

Iran agreed to ‘zero stockpiling’ of nuclear material in US talks: Omani foreign minister

Bara timmar innan anfallet. Så vad exakt denna attack grundar sig på är ett mysterium.
Iran gick i fällan igen. Man kan lura dem om och om igen, tydligen. Antagligen är de så anti-krig att de gärna låter sig bombas om och om igen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagheterHenrik
Frågan är väl vad du vill att alternativet ska vara:
Islamister (likt Iran och Afganistan) eller västvärlden?

Varför välja mellan det?

Varför inte bara vitt europeiskt utan sionistinblandning med multikultur, islamism, HBTQ och allt annat degenererat som det medför?
Citera
Medlem
Spännande konflikt. Den muslimska ayatollan och pedofilen Trump borde väl ändå ha något gemensamt. Båda tycker ju det är okej att ha samlag med barn, oklart om Khamenei praktiserat det personligen dock.
Citera
Avstängd
coolabananer123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
Sen var det ett problem då att säkra luften som de gör och skicka special förband med luftunderstöd ...hade du tjänstgjort i K3 så lär du lite grann om sabotage med handfull med män

Ja det kommer krävas. Trump spelar högt
Trump har nu gjort regimbytet till målet med operationen och praktikt taget lovat Iranska folket frihet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaupe
Jag tror att Khamenei är död. Eventuellt sedan innan attackerna inleddes? Han har inte synts till på ett par dagar, och iranska myndigheter har inte berättat var han är.
Om han varit i säkerhet nånstans hade det väl varit ett bra långfinger att visa upp något klipp på ayatollahn där han visar att gud minsann inte står på jänkarnas och judarnas sida, uppmana till fortsatt kamp etc.
Nu finns det inget sådant, alltså är min gissning att den högste ledaren är borta.

Kanske, de flesta uppgifter talar dock emot det än så länge. Tror han levde innan attacken dock, att han inte synts till har ju en förklaring i att situationen redan var minst sagt spänd.

Sen är det ju inte bara han som attackeras, i princip hela ledarskiktet är under eld.
Citera
2026-02-28, 12:38
Avstängd
Och? tror du man ger upp ett krig bara för ett skepp sjunker ?

Gå diska ngt gumman

Citat:
Ursprungligen postat av Do1ores
Vi får väl se om de gör en Ukraina och sänker ett hangarfartyg med ett par drönare som kostar ett par hundra dollar. Lite svårt att veta just nu.
Citera
2026-02-28, 12:38
Medlem
Do1oress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattmjuk
Om man nu har kärnvapen, massförstörelsevapen osv som man hotar med så är det väl dags att visa något av detta nu då.
Kanske är skitdumt att skicka iväg de dyraste exemplaren i första salvan när försvaret är som starkast, no?
Citera
2026-02-28, 12:39
Medlem
Anklagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Do1ores
Enda som går att veta är att krig förs på ett nytt sätt. Jag tycker också att det är intressant att idioter som du har uteslutit biovapen och/eller kemvapen. Ni har inte alls tagit med sådana vapen i beräkningarna. Men så försvarar du ju pedofili så det är inte så konstigt faktiskt nu när jag tänker efter lite grann.
Vad har jag gjort för beräkningar menar du? Är du ens nykter.

Klart jag gillar Trump. Bästa POTUS ever.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in