Citat:
Ursprungligen postat av
kyrkstocken
Kan du läsa? Jag nämner ju tom USAs alla tidigare framgångsrika regimbyten.
Saddam håller inte med dig.... eller maduro för att ta något mer dagsfärskt...
Citat:
Jag måste ju träffat hårt med mina tidigare inlägg om vaccin och epstein.
Där ser man, min mönsterigenkänning tycks vara överlägsen din. Människor kan altså vara mer än bara instinikter....
Citat:
Det är autister som ser mönster som inte finns.
Nej. det är en instinkt. egentligen 5 olika delar av din hjärna som alla sysslar med det.
Citat:
JAg utgår ifrån erfarenheter som människan tidigare gjort. Jag gör så när jag tex. refererar till bibeln (hela bibeln är uppbyggd via trail and error), när jag ex.refererar till ekonomisk historia (som jag läst) som bygger på att samla information om det som hänt till skillnad från Nationalekonomi som bygger på att skapa utopier som ingen har sett.
hahahahaha. du lär vara ungefär lika "framgångsrik" som fodorabudet jag sprang på häromdagen...
Citat:
Och skall vi gå in på covid så visste jag (och skrev här tidigt) att det är självklart att om man haft covid har man ett skydd (just för att så fungerar alla infektioner).
inte infektioner, utan iumunförsvaret fungerar så.
Citat:
Att människan har en tendens att skapa mönster som inte finns har du uppenbarligen läst någonstans men inte förstått.
Du märker uppenbarligen inte att jag är raka motsatsen, utåtriktad, förstår omvärlden via studiebesök i densamma, lyssnande på andra människor.
du bara glömde bort saddam och maduro?