2026-02-27, 17:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Det är inte jag som knullar på en krogtoalett. Tror du att Visbyfallet är de första som har sex på en krogtoalett? Om inte tror du att alla andra som har någon form av sex på en krogtoalett har ett förspel som du säger? Eller tror du att det är pang på när man stängt dörren efter sig?

Nej men det är du som säger att du ofta har sex utan förspel där tjejen inte är kåt (våt).
Citera
2026-02-27, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purplepanic
Jo jag har haft sex utan att va våt en gång:
När jag blev våldtagen och fick åka till sjukhus för att få ett stygn i fittan efter.

”Pang på rödbetan” kanske är skönt för dig MEN INGEN TJEJ tycker det är skönt att ha sex utan att va kåt (våt).
Vad tror du tjejer får sprickningsr och blödningar för under våldtäkter?
Så som denna tjej sagt att hon blödde dagarna efter?
Men vi ska väl inte tro henne om det heller antar jag att ni som är så otroligt opartiska och därför bara tror honom anser?

Jag tar det bägge säger med en rejäl skopa salt då båda har allt att vinna på att förvanska sanningen, det är så man är opartisk
Citera
2026-02-27, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Det här är en viktig fråga som jag försökt föra fram massor av gånger men som inte många verkar bry sig om. Det är på grund av denna fråga som jag i tråd efter tråd försöker lyfta fram tjejernas beteende och ifall deras beteende faktiskt har betydelse för om det är rimligt för en kille att tro att allt skett med frivillighet. Men det är ingen som verkar vilja se på det med det perspektivet.

Frågan är vad hovrätten nu kommer ha för dom. När en man är rusad av kokain som påverkar hjärnan på det sättet att hans förmåga att förstå kommunikation minskar, även hans förståelse för empati minskar plus att hans egocentricitet ökar. Väldigt farlig kombination i detta sammanhang.

Det blir ju omöjlig för honom att hävda att han uppfattat samtycke, eftersom han inte fysiskt klarar av att göra det, även om så vore.
Citera
2026-02-28, 02:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Jag tar det bägge säger med en rejäl skopa salt då båda har allt att vinna på att förvanska sanningen, det är så man är opartisk

Fast det är ju bara henne du väljer att inte tro på haha
Citera
2026-02-28, 02:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ficuscarica
Frågan är vad hovrätten nu kommer ha för dom. När en man är rusad av kokain som påverkar hjärnan på det sättet att hans förmåga att förstå kommunikation minskar, även hans förståelse för empati minskar plus att hans egocentricitet ökar. Väldigt farlig kombination i detta sammanhang.

Det blir ju omöjlig för honom att hävda att han uppfattat samtycke, eftersom han inte fysiskt klarar av att göra det, även om så vore.

Just därför jag tror att han missat att hon inte visat tecken på samtycke - tvärt om avvisat flera ggr och han har inte accepterat nej som ett svar.

Men kokain påverkan är inte en godkänd ursäkt för att inte se till att man har samtycke.

Han har också som sagt ljugit sen sekunden han träffade polisen så för mig är det tydligt varför de dömt till hennes fördel
Citera
2026-02-28, 11:20
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Hon säger ju att hon inte fattade att det gällde sex förrens de skulle gå in på toaletten.
Han hade dessutom börjat ta på henne utan samtycke i kön.

Bevisen är att inte ens han påstår att samtycke finns förrens i de sista förhören då polisen serverar honom den möjligheten på silverfat :
”Frågade du om hon ville?”

Ta på henne redan i kön säger du, var det på ett fysiskt hotfullt sätt eller av en mer sexuell karaktär? Om sistnämnda så är det väl lite motsägelsefullt till hennes påstående att hon inte förstod vad som var på väg att hända?

Utan för den skull veta hur dom flesta sexuella förbindelser ter sig, men är det inte oftast ett tyst samtycke till det man gör? Reagerar vi verkligen ifall personen inte visar tydligt med kroppen eller språk att sexet inte är önskvärt? Lägg därtill att detta handlar om två påverkade personer.

Och angående den torra slidan på BO, kan inte den rätt allmänna platsen, med bara en tunn träskiva till dörr som skilde dom åt från alla högljudda människor som stod och väntade på deras tur ha satt spärrar i hennes huvud.

Och hon behövde lite hjälp på traven av hans saliv för att komma igång?
Citera
2026-02-28, 11:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Ta på henne redan i kön säger du, var det på ett fysiskt hotfullt sätt eller av en mer sexuell karaktär? Om sistnämnda så är det väl lite motsägelsefullt till hennes påstående att hon inte förstod vad som var på väg att hända?

Utan för den skull veta hur dom flesta sexuella förbindelser ter sig, men är det inte oftast ett tyst samtycke till det man gör? Reagerar vi verkligen ifall personen inte visar tydligt med kroppen eller språk att sexet inte är önskvärt? Lägg därtill att detta handlar om två påverkade personer.

Och angående den torra slidan på BO, kan inte den rätt allmänna platsen, med bara en tunn träskiva till dörr som skilde dom åt från alla högljudda människor som stod och väntade på deras tur ha satt spärrar i hennes huvud.

Och hon behövde lite hjälp på traven av hans saliv för att komma igång?

Visst kan samtycke ske tyst (aka att man inte med ord frågar om den andra vill) men i detta fall har hon ju inte varit aktiv alls.
Han klädde av henne; vände på henne och böjde henne fram, spottade och tryckte sig in, vände på henne igen och tryckte ner henne på knä och när hon inte sög runkade och sprutade henne i ansiktet.
Det är med andra ord inget tyst samtycke heller.
Att någon går med en till sången eller toaletten innebär inte tyst samtycke om de sen är en död, tyst fisk.

Han tog henne mellan benen precis innan de gick in på toaletten.
Detta efter att hon sagt nej till sex minst tre gånger och sedan gått med för att prata avskillt som hon trodde.
Hon lär då ha fattat att de va där för att knulla, varpå hon börjar filma som bevis eftersom hon blir rädd och inser att denna man inte kommer acceptera ett nej - och att det är bäst att bara få det överstökat. Det är inte samtycke.

Om hon behövde ”hjälp på traven” som 17åring så innebär det ju just precis att hon inte är kåt än. Oavsett vad det berodde på.
Det gör det inte skönt för henne av att han spottar på kuken och trycker sig in.
Herregud jag trodde alla lärde sig detta i grundskolan.
Senast redigerad av Purplepanic 2026-02-28 kl. 11:56.
Citera
2026-02-28, 12:08
Medlem
Citat:
Visst kan samtycke ske tyst (aka att man inte med ord frågar om den andra vill) men i detta fall har hon ju inte varit aktiv alls.
Han klädde av henne; vände på henne och böjde henne fram, spottade och tryckte sig in, vände på henne igen och tryckte ner henne på knä och när hon inte sög runkade och sprutade henne i ansiktet.
Det är med andra ord inget tyst samtycke heller.
Att någon går med en till sången eller toaletten innebär inte tyst samtycke om de sen är en död, tyst fisk.

Han tog henne mellan benen precis innan de gick in på toaletten.
Detta efter att hon sagt nej till sex minst tre gånger och sedan gått med för att prata avskillt som hon trodde.
Hon lär då ha fattat att de va där för att knulla, varpå hon börjar filma som bevis eftersom hon blir rädd och inser att denna man inte kommer acceptera ett nej - och att det är bäst att bara få det överstökat. Det är inte samtycke.

Om hon behövde ”hjälp på traven” som 17åring så innebär det ju just precis att hon inte är kåt än. Oavsett vad det berodde på.
Det gör det inte skönt för henne av att han spottar på kuken och trycker sig in.
Herregud jag trodde alla lärde sig detta i grundskolan.

Silket jävla trams och daltande det är med bruden denna tjejen gick med på att knulla utan tillstymmelse till våld hot eller tvång, att hon inte ville är en uppenbar efterhsbdskonstruktion då hon känner sig utnyttjad och mår dåligt när han bara sticker detta är väldigt tydligt om man ser till fakta
Citera
2026-02-28, 12:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Larstreiber
Silket jävla trams och daltande det är med bruden denna tjejen gick med på att knulla utan tillstymmelse till våld hot eller tvång, att hon inte ville är en uppenbar efterhsbdskonstruktion då hon känner sig utnyttjad och mår dåligt när han bara sticker detta är väldigt tydligt om man ser till fakta

Uppenbar för att du tycker det och inte har förstånd eller vilja att förstå - ja jag har förstått att det är så du ser på det. Du kan sluta tagga mig.
Citera
2026-02-28, 13:06
Medlem
Citat:
Uppenbar för att du tycker det och inte har förstånd eller vilja att förstå - ja jag har förstått att det är så du ser på det. Du kan sluta tagga mig.
Han är ju dömd så du som feminist borde ju vara glad att ännu en oskyldig man hamnar i fängelse för en lösaktig brud känner sig utnyttjad
Citera
2026-02-28, 13:08
Medlem
Citat:
Jo jag har haft sex utan att va våt en gång:
När jag blev våldtagen och fick åka till sjukhus för att få ett stygn i fittan efter.

”Pang på rödbetan” kanske är skönt för dig MEN INGEN TJEJ tycker det är skönt att ha sex utan att va kåt (våt).
Vad tror du tjejer får sprickningsr och blödningar för under våldtäkter?
Så som denna tjej sagt att hon blödde dagarna efter?
Men vi ska väl inte tro henne om det heller antar jag att ni som är så otroligt opartiska och därför bara tror honom anser?

Vi är opartiska och tar det båda säger med en nypa salt då båda har all anledning att överdriva och ljuga det är inte objektivt att automatiskt tro på kvinnan enbart för att hon är kvinna
Citera
2026-02-28, 13:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Larstreiber
Vi är opartiska och tar det båda säger med en nypa salt då båda har all anledning att överdriva och ljuga det är inte objektivt att automatiskt tro på kvinnan enbart för att hon är kvinna

Ni är ju inte det för ni tror bara på mannen och säger att allt kvinnan säger är lögner 😂😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in