2026-02-27, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fieldx
Skjutningarna har minskat avsevärt och sprängningarna stannat på samma nivå. Tänk dig då vilken utveckling vi haft med fittmössorna från V och MP vid rodret vänsterblivna slutar aldrig förvåna

Sverige hade förmodligen haft mindre ekonomiska klyftor och därmed en lägre kriminalitet.
Citera
2026-02-27, 23:24
Medlem
freedom291s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medborgarbidrag
Sverige hade förmodligen haft mindre ekonomiska klyftor och därmed en lägre kriminalitet.
Vad säg om att inte ha dom som just nu är kriminella eller kommer bli kriminella i landet? så vi kan gå tillbaka till den tiden då socioekonomiska faktorer faktiskt är en förklaring model och inte kulturella faktorer som det är nu.
Citera
2026-02-27, 23:24
Medlem
Citat:
Det minskade nu med högern vid rodret by the way.
GW kan fortsätta att betala för aktiviteter som nu men sanningen är vad den är. GW har gjort bort sig något otroligt i mina ögon och kan inte läsa några böcker mer av honom. Det sparar mig ändå en massa tid. Sicken lirare!
Citera
2026-02-27, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stumpani
Kamma dig själv.
Det är ju du själv som får betala detta med din skatt och andra avgifter.
Lilla lilla du lilla tösabiten.
Så liten du är lilla vän

De avslöjade ju vilken hycklare GW är. Mina skattepengar for gärna gå till att avslöja bluffar som GW.
Citera
2026-02-27, 23:30
Medlem
Gamla filmen Äppellkriget i ny tappning. Får se hur fejden utvecklas. Om inte annat räcker detta till åtskilliga portioner äppelpaj.
Citera
2026-02-27, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
De avslöjade ju vilken hycklare GW är. Mina skattepengar for gärna gå till att avslöja bluffar som GW.

Kriga får gubbarna göra själva men att kasta mat är inte okej.
Citera
2026-02-27, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7

SVT går rejält minus i sin budget trots alla miljarder kr de får, att dumpa ett halvt ton äpplen och dra på sig eventuella skadestånd är inte jättesmart.
Citera
2026-02-27, 23:35
Medlem
Följer och gillar GW.

När jag kollar på t.ex nyhetsmorgon spanar jsg in hans ögon.

Öppna ögon = nykter och vettigt snack.
Halvslutna ögon och raljerande liksom i inslaget = förmodligen supit mycket kvällen innan och fortfarande berusad.

Som sagt.
Inte första gången jag ser samma mönster. .
Citera
2026-02-27, 23:35
Medlem
freedom291s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stumpani
Kamma dig själv.
Det är ju du själv som får betala detta med din skatt och andra avgifter.
Lilla lilla du lilla tösabiten.
Så liten du är lilla vän
Alla pengar kan faktiskt inte bara gå till myndighetssverige och bidrag. En del måste faktiskt också gå tillbaka till oss som betalar skatt.

Och ni fick en terrorkramare att leda Mello, medan vi fick ett skämt om några äpplen till GW. Jag skulle säga ni fick en bättre deal.
Citera
2026-02-27, 23:36
Medlem
OriginalSwedess avatar
Det här var intressant, nu går det inte att äta äpplena eftersom dom kommer smaka permanent/whiteboard marker. Touch smaken kommer bli påträngande. Men GW kanske kan klämma ner några ändå..
Citera
2026-02-27, 23:37
Medlem
Citat:
SVT går rejält minus i sin budget trots alla miljarder kr de får, att dumpa ett halvt ton äpplen och dra på sig eventuella skadestånd är inte jättesmart.

Skönt med ett program på statstelevisionen som inte är så jävla tillrättalagt. Här vågar de ju förnedra en folkkär figur på bästa sändningstid. Hade de inte fått godkännande att göra för några år sedan. Visar ändå på lite framsteg.
Citera
2026-02-27, 23:39
Avstängd
Kungenshoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freedom291
Alla pengar kan faktiskt inte bara gå till myndighetssverige och bidrag. En del måste faktiskt också gå tillbaka till oss som betalar skatt.

Och ni fick en terrorkramare att leda Mello, medan vi fick ett skämt om några äpplen till GW. Jag skulle säga ni fick en bättre deal.
Så nu är det ett skämt att dumpa äpplen men när Rojavakomitteerna gör det är det grovt olaga hot?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in