2026-02-27, 20:44
Medlem
Hallå där.. har under dagen varit i en väldigt negativ svacka som har resulterat i manisk iv’ande på händerna, har stora bulor som är blå och ömmar som fan på båda händerna, har stuckit mig allt för många gånger.. har väl slagit i mig ca 25-30 st medikinet 20er.. jättekorkat ja jag vet anyways så dumt som det nu var är jag i fara på något vis? Har stuckit sönder mig rejält.. bör jag söka läkarevård?

Är inte erfaren iv-användare…
Citera
2026-02-27, 20:47
Medlem
Kan tillägga att läget överlag är bra. Mår inte konstigt eller dåligt men är såklart lite orolig.
Citera
2026-02-27, 21:32
Medlem
Partiet.Nyanss avatar
Är de där bulorna ansamlingar av vätska för att du missat så gissar jag att det blir infektioner på det så småningom?

Då kommer du bli febrig och ännu mer öm och svullen gissar jag
Citera
2026-02-27, 21:36
Medlem
Enligt 1177 bör jag ej vara orolig då jag använt rena verktyg osv.. känns bättre så jag slipper oroa mig i onödan fast det ser rätt brutalt ut. Slutet gott allting gott.

Knarka lugnare än vad jag gjorde mina vänner.. peace
Citera
2026-02-27, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Partiet.Nyans
Är de där bulorna ansamlingar av vätska för att du missat så gissar jag att det blir infektioner på det så småningom?

Då kommer du bli febrig och ännu mer öm och svullen gissar jag

Nej det verkar vara svullnad runt dom drabbade venerna. Har inte missat mängder men någon droppe här och där.
Citera
2026-02-27, 21:43
Medlem
Partiet.Nyanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NykterPundare
Nej det verkar vara svullnad runt dom drabbade venerna. Har inte missat mängder men någon droppe här och där.

Ok, men blir det mer och mer svullnad tillsammans med feber så är det nog dags för doktorn.

Finns ingen garanti för att tabletterna är helt rena, hur hanterade du dem, lätt hänt att man börjar pilla sönder dem med händerna, och på fingrarna har man ofta bakterier.
Citera
2026-02-27, 21:45
Medlem
.alprazolam.s avatar
Herregud vilken idiot alltså.... Varför ens sitta och försöka sticka dig själv ifall du inte ens har erfarenhet nog att sätta rätt.... Skärp dig nu förfan. Det finns inget i den världen att hämta, mvh någon som vart där och kommit tillbaks.
Citera
2026-02-27, 22:22
Medlem
Citat:
Enligt 1177 bör jag ej vara orolig då jag använt rena verktyg osv.. känns bättre så jag slipper oroa mig i onödan fast det ser rätt brutalt ut. Slutet gott allting gott.

Knarka lugnare än vad jag gjorde mina vänner.. peace

Du kommer nog ha lite ont och känna dig stel imorgon. Förhoppningsvis får du ingen ledvärk.

Kasta verktygen! Säg stopp till dig själv, ta inget mer och sov ut skiten .
Citera
2026-02-27, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Partiet.Nyans
Ok, men blir det mer och mer svullnad tillsammans med feber så är det nog dags för doktorn.

Finns ingen garanti för att tabletterna är helt rena, hur hanterade du dem, lätt hänt att man börjar pilla sönder dem med händerna, och på fingrarna har man ofta bakterier.
Tack för tips, kommer hålla utkik.

Har under manin varit väldigt noga ändå med spritande av fingrar och injektionsplats. Krossande har skötts bra och har filtrerat kapslarnas krossade innehåll noga först med kaffefilter sen med bomull innan pumpen, men självklart har det varit massa bindemedel och skräp kvar som garanterat inte är nyttigt..
Citera
2026-02-27, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .alprazolam.
Herregud vilken idiot alltså.... Varför ens sitta och försöka sticka dig själv ifall du inte ens har erfarenhet nog att sätta rätt.... Skärp dig nu förfan. Det finns inget i den världen att hämta, mvh någon som vart där och kommit tillbaks.

Jotack idiotiskt på alla sätt, efter dom första få injektionerna var det inga problem med alls men sen så fastnade jag i en slags mani som heter duga, lite som runkmanin man kan få på cs fast detta var då snäppet värre..
Citera
2026-02-27, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
Du kommer nog ha lite ont och känna dig stel imorgon. Förhoppningsvis får du ingen ledvärk.

Kasta verktygen! Säg stopp till dig själv, ta inget mer och sov ut skiten .

Jo det lär kännas imorgon.. men det får jag ta, man kan inte göra idiotiska saker utan konsekvenser och jag är glad att det verkar vara lugnt i övrigt. Förhoppningsvis så slipper jag det värsta som jag befarade..

Har bara använda kvar och även om jag hade haft mer så är jag inte sugen för fem öre, jag skäms över mitt barnsliga användande må jag lova.. blir en lugn natt framför tvn med snacks och saft.

Uppskattar din rakhet.
Citera
2026-02-28, 00:15
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Tack för tips, kommer hålla utkik.

Har under manin varit väldigt noga ändå med spritande av fingrar och injektionsplats. Krossande har skötts bra och har filtrerat kapslarnas krossade innehåll noga först med kaffefilter sen med bomull innan pumpen, men självklart har det varit massa bindemedel och skräp kvar som garanterat inte är nyttigt..

Och när allt bindningsmedel och skit blir liggandes under huden kan du få en infektion. Det fick jag efter att ha gått lös på en burk Metamina en gång i tiden.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in