Citat:
Ursprungligen postat av
Sharkimedes
Marius sa i rätten att Nora såg ner på honom eftersom han bara var motorcykelmekaniker och tjänade så lite. Nu har han förmodligen fått "fickpengar" från sin mamma på 20 000 i månaden, så varför säger han det?
Men det jag egentligen undrar är: Hur mycket har han arbetat som motorcykelmekaniker? Har han utbildningen för det? (moderna motorcyklar är inte enkla å meka på)
Jag har sett flera bilder på honom på hans Harley, en Twin Cam från cirka 2005–2008, där han åker i en Blazer och vita sneakers. Han ser mer ut som en knarklangare på en Harley än en motorcyklist. Men jag ser också att hans Harley har vissa modifieringar som inte är så synliga, men som tyder på att han har lite konnskap och kan skruva, eller finns det andra som har byggt om åt honom?
han har ingen avslutad högre utbildning.
gick på Wang Videregående skole i Oslo (idrottslinjen) och började 2017 studera företagsekonomi vid Santa Monica College i USA, men avslutade detta efter en kort tid. Han har senare arbetat som praktikant, redaktör och motorcykelmekaniker...
här är hans företag som inte är en succé :
https://www.proff.no/selskap/maizen-custom-marius-borg-h%C3%B8iby/t%C3%B8nsberg/motorsykkel-atv-og-mopedverksteder/IFCWD1E0ZZA
men det är inte omöjligt att han själv har gjort en del justeringar på cyklarna han är avbildad med...