Citat:
Ursprungligen postat av
Kronvraket
I världens mest toleranta land har många invandrare missbrukar den generositet som visats dem genom att begå brott. Kanske inte så himla konstigt att vi svenskar då blir betydligt mindre toleranta? Invandrare från Mena är överrepresenterade i fråga om gängkriminalitet, våldtäkter, hedersbrott etc. Kanske inte så konstigt att svensken blir avvaktande? Det vore kanske på sin plats för invandrare i första, andra, tredje etc generationen att inse vad som gjort att svenskar är misstänksamma gentemot er? Det är tusan i mig inte svenskar ni ska hata utan det är snarare de brottsliga invandrarna som förstör för hederliga invandrare som ni ska hata!
Vi bjöd in er och tacken blev gängkriminalitet, skjutningar, sprängnigar, hedersförtryck, välfärdsbrottslighet och ungdomsrån. Jag är så pass gammal att jag kan se den enorma negativa påverkan invandringen haft på Sverige så kan tycka att vi har rätt att se misstänksamt på invandrare från Menaområdena. Och ni invandrare av vilken generation det än är ska se till att era” landsmän” sköter sig och visar tacksamhet istället för att begå brott och att man assimilerar sig kulturellt! Först då kan vi mötas utan misstänksamhet.
Berätta gärna hur det ska gå till!
Hur ska en invandrare eller en svensk se till dessa invandrare slutar skjuta, våldta eller spränga? Det går inte! Ingen kan se till att någon annan "sköter" sig. Hade det funkat så hade det med din logik inte funnits svenskar som begår brott. Då menar jag alltså svenskar inte har kunnat se till att "landsmännen" inte våldtagit och mördat osv. Med din logik!
Summa summarum så är det systemet det är fel på, en invandrare eller vafan som helst som begår brott ska få känna på ett hårt straff.
Ett skott, så ska du ut! En sprängning, ut! Våldtäkt? Det ska bestraffas med dödstraff. Det är det ända sättet!
Svenskar har varit för slappa, svenskar har låtit dessa kriminella begå brott och sen klagar sånna som du på andra invandrare för att de inte har tagit sitt "ansvar" över andra kriminella invandrare .. wtf?
De skötsamma invandarnna hatar redan de icke skötsamma invandrarna, det är självklart! Så som du hatar de kriminella svenskarna som våldtar och mördar!