2026-02-26, 20:44
Medlem
Kungenshoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Det kan vara värt notera att ukrainarna är trötta på kriget och vill att det ska sluta, men däremot säger de i samma andemening att Putin ska inte få det han försöker erövra...
Hade jag också sagt om jag varit i Ukraina, annars blir man garanterat inkastad i en buss och försvinner.
Citera
2026-02-26, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungenshora
Hade jag också sagt om jag varit i Ukraina, annars blir man garanterat inkastad i en buss och försvinner.

Så är det, de här hemska bussarna i Ukraina, de äter upp folk har jag fått höra.
Citera
2026-02-26, 20:56
Medlem
Snyggast.i.Speedos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungenshora

Nej käre psykopat och mytoman-clown. Man blir man inte garanterad inkastad i en buss och försvinner för att man svarar i en opinionsundersökning. Ditt undermåliga trams håller ryskt mentalsjukhus-nivå.
Citera
2026-02-26, 21:11
Medlem
Mer panik bland de ryZZka milbloggarna, inget för knäsvage PootinsHora.

RUSSIAN MILITARY BLOGGERS: KYIV TROOPS ARE NOW LOCATED IN VARIOUS PLACES ON THE OTHER SIDE OF THE VOLTSYA RIVER, UKRAINIAN OFFENSIVE CONTINUES.

FOLLOW THE BLUE ARROWS ⬇️⬇️⬇️⬇️

https://x.com/i/status/2027096319697764602
Citera
2026-02-26, 21:13
Medlem
Mer avmilitarisering av dassriket och kloaken RyZZland.

🔥🔥🔥 Destruction of ammonium nitrate production facilities at the fertilizer plant in Dorogobuzh, - CyberBoroshno

As a result of the attack by FP-1 drones on the production, storage and transportation of ammonia fertilizers, a chain of explosions occurred at the road transport site, railway terminal and directly at the finished product warehouse.

Ammonium nitrate production facilities were also in the explosion zone. Due to a powerful blast wave, one of the overpasses was completely destroyed and part of the neighboring production facilities within a radius of several hundred meters were damaged. The debris scattered as a result of the explosion was visible over a large area.

In 2024, the affected production site provided about 10% of the entire production of ammonium nitrate in Russia.

https://x.com/i/status/2027025699459019153
Citera
2026-02-26, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Så är det, de här hemska bussarna i Ukraina, de äter upp folk har jag fått höra.

Mata inte psykfallet. 5 år in på KGB-Putins fullständigt misslyckade tre dagars-operation verkar det vara ett obligatoriskt krav på att man är helt störd i huvudet och mytoman för att bli putin-runkare på flashback.

Bilder på före och efter ryska nederlaget i Dorogobuzh.

The OSINT channel Cyber Boroshno shared images of the aftermath of the destruction of ammonium nitrate production facilities at a fertilizer plant in Dorogobuzh.

https://bsky.app/profile/wartranslated.bsky.social/post/3mfrgz5q6gk2n
Citera
2026-02-26, 21:17
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Auric
Jag håller med om det. Men jag tror att ytterligare en sak spelade in: hans långa maktinnehav. Styr man länge så frestas man alltid att uppnå något som kan bli ett monument över en själv. Att återupprättat ryskt imperium (i någon form) skulle vara en fin sak att efterlämna.

Men när fick han den idén? Något hände mellan 2002 och 2014. Vad?

Dubrovkateatern (2002): En gisslanmanöver i Moskva som slutade med att ryska specialstyrkor använde gas, vilket ledde till att över 130 civila dog.

Fallet Chodorkovskij och oligarkernas tämjande (2003)

Beslan (2004):

Kriget i Georgien (2008)

Rockaden" och de stora protesterna (2011–2012)
Senast redigerad av Mindbusiness 2026-02-26 kl. 21:21.
Citera
2026-02-26, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pettersson72
Mer panik bland de ryZZka milbloggarna, inget för knäsvage PootinsHora.

RUSSIAN MILITARY BLOGGERS: KYIV TROOPS ARE NOW LOCATED IN VARIOUS PLACES ON THE OTHER SIDE OF THE VOLTSYA RIVER, UKRAINIAN OFFENSIVE CONTINUES.

FOLLOW THE BLUE ARROWS ⬇️⬇️⬇️⬇️

https://x.com/i/status/2027096319697764602

Du tror inte att ryssarna backar för att lura in ukrainarna och sedan knyta ihop säcken som någon skribent tidigare påstod?

Dina inlägg är alltid ljus i mörkret Pettson.
Senast redigerad av Knaseligas 2026-02-26 kl. 22:34.
Citera
2026-02-26, 21:46
Medlem
Ryska "metoden" att "frysa på stället" har tillämpats mot drönare av ensamma ryska apor. En idiotisk "metod" som leder till döden.

För första gången tar FYRA ryska apor samtidigt till den ödesdigra metoden mot en drönare.

GAME OVER. Hemresa till rysseriet och begravning i zigenarkartong.

A group of four Russians decided that simply ignoring the approaching kamikaze drone was a good tactical choice.

https://bsky.app/profile/specialkhersoncat.bsky.social/post/3mfqvxu2rik2a
Citera
2026-02-26, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knaseligas
Du tror inte att ryssarna backar för att lura in ukrainarna och sedan knyta ihop säcken som någon skribent tidigare påstod?

Dina inlägg är alltid ljus i mörkret Pettson.

Fråga Rybar vet jag han som ritar kartorna RyZZarna har problem med kommunikationen därför Ukraina kan bryta in så lätt.
Citera
2026-02-26, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pettersson72
Fråga Rybar vet jag han som ritar kartorna RyZZarna har problem med kommunikationen därför Ukraina kan bryta in så lätt.

Förstår det efter att ha läst inläggen från Speed.

"Allt som finns kvar är walkie-talkies, kablar och duvor."
Citera
2026-02-26, 22:10
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Men när fick han den idén? Något hände mellan 2002 och 2014. Vad?

Dubrovkateatern (2002): En gisslanmanöver i Moskva som slutade med att ryska specialstyrkor använde gas, vilket ledde till att över 130 civila dog.

Fallet Chodorkovskij och oligarkernas tämjande (2003)

Beslan (2004):

Kriget i Georgien (2008)

Rockaden" och de stora protesterna (2011–2012)

Det fetade tippar jag på, då började han gå utanför gränsena med att justera gränser. Lägg sedan till att han "överlät" makten till Mededev, för att "återkomma" till makten i presidenvalet 2012. Gradvis har han ju också "kokat grodan" med att strypa media också.

Tålamod har han haft. Sovjet skall han ha tillbaka. Läser inget om prostester i Georgien längre..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in