2026-02-26, 19:56
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Hoppas han skäms när han ser det på bild
Såg han live i lördags, då kasta han sig 2ggr.
2026-02-26, 19:57
  #38
Medlem
perry2s avatar
Dif HV 3-0
2026-02-26, 19:59
  #39
Medlem
vi är grovt behov av spets, men det är ju försent nu.
2026-02-26, 19:59
  #40
Medlem
Reimers avatar
Jahapp, en utvisning till på Eljas, enögd domare.
2026-02-26, 19:59
  #41
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steelclaw
Såg han live i lördags, då kasta han sig 2ggr.

Man undrar om Silver o Shinni spelat AHL ihop
2026-02-26, 20:00
  #42
Medlem
Luleå åker runt Timrå helt obehindrat nästan, men inga mål ...
2026-02-26, 20:01
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Man undrar om Silver o Shinni spelat AHL ihop
Silver har många läromästare i sitt eget lag. Men både Rödin och Scott stod bra på benen den matchen faktiskt.
2026-02-26, 20:02
  #44
Medlem
Bartman777s avatar
Så här dåliga är vi alltså... vi kan inte ens göra mål på leksand
2026-02-26, 20:02
  #45
Medlem
såklart han som slängde sig gör mål.....
2026-02-26, 20:03
  #46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
såklart han som slängde sig gör mål.....


Snygg pass dock.
2026-02-26, 20:03
  #47
Medlem
liten.igelkotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
vi är grovt behov av spets, men det är ju försent nu.

Men ni har ett starkt boxplay. Något Brynäs är i behov av.
2026-02-26, 20:04
  #48
Avstängd
Varmlandskorvens avatar
Jaaa Silfwerberg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in