2026-02-26, 12:01
Medlem
Villkorlig dom och skadestånd.

https://www.expressen.se/noje/kandisprofil-smygfilmade-sextraffar/
Citera
2026-02-26, 12:17
Medlem
Han heter Pierre Olsson idag. En ryggradslös fegis om byter namn.

Här är domen:

B 8987-25

https://gofile.io/d/BTeLTC
Citera
2026-02-26, 12:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow

Här är domen:

B 8987-25

Snacka om jättekändis. 🤔
Citera
2026-02-26, 13:18
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klinoik
Vilken Pierre Olsson? På vilket sätt är han känd?
Han hette tidigare Pierre Leander. Han var för länge sedan fotomodell. Vet dock inte på vilken nivå? Gjorde sig en hacka på lägenheter/fastigheter och gillar uppenbarligen att knulla. Mest känd blev han väl när han blev ihop med Lena PH. Tror det var efter uppbrottet med Måns H. Så hon finns säkert på film hon också. Han har knullat en hel del kändisar också.

I handlingarna framgår det att Pierre bor med en annan person under "äktenskapsliknande" former. Så då undrar man, är Pierre bi och lever med en man men fantiserar om en kvinna då och då? Har han en kvinnlig sambo men är otrogen hemma och lever med dolda kameror? Det är rätt vågat. Antagligen har han inte längre någon sambo.

Är det inte lite ovanligt att man blir dömd för smygfilmning och snatta sprit på bolaget under samma rättegång? Hängde det ihop? Tänkte han supa ner brottsoffret först och filma sedan?
Citera
2026-02-26, 13:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow

Här är domen:

B 8987-25

Tack!
- Heter han Olsson nu?
- Bor han i Surahammar nu?
Citera
2026-02-26, 13:27
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking
Tack!
- Heter han Olsson nu?
- Bor han i Surahammar nu?
Han heter Pierre Olsson och bor med största sannolikhet kvar i sin bostadsrätt i centrala Stockholm och känner antagligen inte alls någon längtan efter att flytta till Surahammar. Möjligen har hans fd sambo flyttat, men det vet vi inte vem det är än så länge.
Citera
2026-02-26, 13:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Han heter Pierre Olsson och bor med största sannolikhet kvar i sin bostadsrätt i centrala Stockholm och känner antagligen inte alls någon längtan efter att flytta till Surahammar. Möjligen har hans fd sambo flyttat, men det vet vi inte vem det är än så länge.

Ursäkta min slarviga kommentar. Du citerar ett svar i vilket jag frågar om Pierre numera heter Olsson och om han flyttat till Surahammar. Anledningen till att jag ifrågasätter det är för att det i domen står:

Tilltalad
PIERRE Fredrik Olsson, 1973XXXX-XXXX
XXX-vägen XXX, XXX XX Surahammar

Detta antyder inte bara att han har bytt namn till Olsson, vilket du redan bemött förvisso, men också att han är mantalsskriven på en bostadsadress i Surahammar.
Citera
2026-02-26, 13:57
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking
Ursäkta min slarviga kommentar. Du citerar ett svar i vilket jag frågar om Pierre numera heter Olsson och om han flyttat till Surahammar. Anledningen till att jag ifrågasätter det är för att det i domen står:

Tilltalad
PIERRE Fredrik Olsson, 1973XXXX-XXXX
XXX-vägen XXX, XXX XX Surahammar

Detta antyder inte bara att han har bytt namn till Olsson, vilket du redan bemött förvisso, men också att han är mantalsskriven på en bostadsadress i Surahammar.
Helt rätt iakttaget. Skickligt, jag noterade inte ens adressen. Så, där står han skriven med en kvinna i samma ålder. Enligt denna tråd (FB) Kändisprofil åtalas för snatteri: ”Stammistjuv” (Fredrik Leander) verkar de ha barn ihop. Nu var det väl något år sedan han åkte dit, men det ligger fler än en hund begraven här.
Enligt polisrapporten bodde han i centrala Stockholm med en annan kvinna under äktenskapsliknande former. Det är också där han ska ha smygfilmat sina samlag. Det är en diger samling kändiskvinnor han samlat på sig. Särskilt som haft en sambo under tiden.
Han är dessutom välkänd på Systembolaget Ringen, på södermalm. Så det verkar oerhört korkat att snatta whisky och champagne där man bor och är igenkänd?
Har han möjligen två familjer? En i Stockholm och en i Surahammar? Det kan ju vara praktiskt om man är sexmissbrukare kanske? Eller har han två lägenheter och en sambo? Polisen kan ju ha rört ihop det? Han kanske har familjen i Surahammar och så har han en lägenhet på södermalm där han får knulla av sig under veckorna? Han säger väl till tanten hemma att han har den som kontor och "jobbar"?
Citera
2026-02-26, 14:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Helt rätt iakttaget. Skickligt, jag noterade inte ens adressen. Så, där står han skriven med en kvinna i samma ålder. Enligt denna tråd (FB) Kändisprofil åtalas för snatteri: ”Stammistjuv” (Fredrik Leander) verkar de ha barn ihop. Nu var det väl något år sedan han åkte dit, men det ligger fler än en hund begraven här.
Enligt polisrapporten bodde han i centrala Stockholm med en annan kvinna under äktenskapsliknande former. Det är också där han ska ha smygfilmat sina samlag. Det är en diger samling kändiskvinnor han samlat på sig. Särskilt som haft en sambo under tiden.
Han är dessutom välkänd på Systembolaget Ringen, på södermalm. Så det verkar oerhört korkat att snatta whisky och champagne där man bor och är igenkänd?
Har han möjligen två familjer? En i Stockholm och en i Surahammar? Det kan ju vara praktiskt om man är sexmissbrukare kanske? Eller har han två lägenheter och en sambo? Polisen kan ju ha rört ihop det? Han kanske har familjen i Surahammar och så har han en lägenhet på södermalm där han får knulla av sig under veckorna? Han säger väl till tanten hemma att han har den som kontor och "jobbar"?

Ingen fara, jag misstänkte att du helt enkelt missat det. En address är inte alltid vad man stannar upp vid. Hur som helst, detta är lite intressant. Det står ju som sagt att han bor i Surahammar i domen men enligt Ratsit bor han på en address i Enskede gård och adressen i Surahammar finns ingen annanstans. Det är en enda soppa allt det här.

Därför kan scenariot du beskriver med två familjer, inte anses vara helt uteslutet. Om man gör lite research på adressen i Surahammar ser det ut såhär. Så ser det ut. Ganska stor skillnad på 30-miljoners kåken på Lidingö och detta torp (eller vad man ska kalla det).

Det luktar mycket unket det här:
1) Antingen har han, så som du beskriver, två familjer.
2) Eller så känner han bara någon i Surahammar och använde den adressen här vilket får anses vara föga troligt.
3) Eftersom det inte går att hitta någon som bor på adressen kan det kanske vara ett sommarhus han äger eller liknande men som han inte är skriven på?

Jag vet inte riktigt vad jag ska tro.
Senast redigerad av Avalancheking 2026-02-26 kl. 14:28.
Citera
2026-02-26, 16:22
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yxzer
Verkar vara en snygg eller bara väldigt populär person som var rejält aktivt och fick minst 4 napp på 13 dagar!
Eller ett napp med fyra personer som pågick i 13 dagar! Där snackar vi king!
Citera
2026-02-26, 18:24
Medlem
Synd om Lena Ph, vilka stolpskott hon ger sig i lag med.
Holknekt var också en sexdåre, stackars kvinna.
Varför byter man namn från Leander till Olsson?
Vad det för han snattat på Systembolaget?
Imbecill jävel som tror han kommer undan med att stjäla från staten.
Citera
2026-02-26, 18:25
Medlem
Pierre Leander, som numera använder namnet Fredrik Olsson, rör sig vant i den svenska kändisvärlden. Nu har han dömts av Stockholms tingsrätt för flera fall av kränkande fotografering efter att i hemlighet ha filmat sexakter med kvinnor i sin bostad.

https://stoppapressarna.se/svenskt/lena-phs-expojkvan-domd-filmade-sexakterna-i-smyg/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in