2026-02-25, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Plötsligt händer det. Är det fallet klart ännu?

Ingen aning faktiskt men ska kolla upp det 🙂
Citera
2026-02-25, 18:20
Medlem
Ganska tydligt vad som hänt om man ser på det objektivt tjejen känner sig utnyttjad när killen bara sticker och gör därför i ilska besvikelse om det frivilliga samlaget till våldtäkt
Citera
2026-02-25, 20:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Ingen av dem är trovärdiga och är man objektiv tar man bägges version med en nypa salt då bägge har allt att vinna på att ljuga, jag litar inte på någon jag är helt objektiv testa att vara det så kanske du kommer till rätt slutsatser, hon följde med till toan för hon ville ligga så enkelt är det tjejen du försvarar är ett luder

Du låter ju oerhört objektiv hela tråden igenom då du skjuter ner allt och alla (inklusive hänvisningar till psykologer etc) som inte stödjer GM sida 😂
Citera
2026-02-25, 20:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Där kom den feministiska dyngan igen att alla som inte håller med dig snart kommer vara en våldtäktsman, Nej killen var ett svin som bara stack efter att ha sprutat henne i ansiktet det var inte snyggt skött men hon följde frivilligt med till toan fast hon visste syftet hon sög kuk hon visade samtycke med handling enligt vettiga definitioner, att hon däremot kände sig utnyttjad efteråt kan jag förstå det betyder inte nödvändigtvis att hon blivit våldtagen

Har jag absolut aldrig sagt.

Vad är ”feministisk dynga” denna gång?
Att tjatsex klassas som sexuellt våld? Knappast jag eller feminister som bestämt. Det är det enligt vården.

Att människor som inte bryr sig om att få samtycke är en fara för människor i deras närhet? Inte heller jag eller feminister som bestämt, det är fakta.

”Enligt vettiga definitioner” så är det just det hon inte gjort.
Enligt DIG är det vad hon gjort - enligt din subjektiva åsikt.
Citera
2026-02-25, 20:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Larstreiber
Ganska tydligt vad som hänt om man ser på det objektivt tjejen känner sig utnyttjad när killen bara sticker och gör därför i ilska besvikelse om det frivilliga samlaget till våldtäkt

Haha och du tycker också hon gjorde det för att hon ville få skadestånd eller?
Citera
2026-02-25, 20:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Plötsligt händer det. Är det fallet klart ännu?

Och så är det inte ens ett våldtäktsfall ……..
Citera
2026-02-26, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purplepanic

Att tjatsex klassas som sexuellt våld? Knappast jag eller feminister som bestämt. Det är det enligt vården.

Att människor som inte bryr sig om att få samtycke är en fara för människor i deras närhet? Inte heller jag eller feminister som bestämt, det är fakta.

Nu tyder ju allt på att han uppfyllt sin skyldighet att inhämta samtycke tjejen följde med frivilligt och hon sög kuk två handlingar som indikerar frivillighet
Citera
2026-02-26, 07:12
Medlem
Citat:

Nä aktivt deltagande utan hot våld tvång eller utsatt position är att ge samtycke hon följde frivilligt med till toan fast hon visste syftet och hon sög kuk två handlingar som indikerar frivillighet, att hon kände sig utnyttjad efter att han bara sticker gör det inte till en våldtäkt, horan får lära sig att inte vara så lösaktig den feministiska dyngan är att du anser det vara våldtäkt bara för att kvinnan inte är nöjd efteråt
Senast redigerad av Putinhater 2026-02-26 kl. 08:02.
Citera
2026-02-26, 08:11
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Fast det är inte vad någon av oss har sagt.
Vi har bara sagt att det inte är konstigt att hon blev rädd och försökte slås emot.
Självklart är det lättare att våga göra motstånd om ens överfallare är mindre än en.
Det är de enda vi säger.
Även om han hade varit i hennes storlek så hade det varit våldtäkt såklart

Vad menar du med det fetade? Kan en kille bli rädd för en tjej?
Citera
2026-02-26, 08:12
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Nej, tjatsex är inte olagligt men det är ett övergrepp och räknas som en typ av sexuellt våld.
Tex finns denna text med på ROKS sida om våld i nära relationer:
Tjatsex är ett annat slags tvång, som visserligen inte innebär fysiskt våld, med däremot psykologisk utpressning och uttalande eller outtalade hot. Tjatsex är en mycket vanligare form av övergrepp än överfallsvåldtäkter..

Nej ingen säger att tjatsex ska va olagligt.
Men vi kan väl vara överrrens om att det är jävligt äckligt att som vuxen man inte acceptera ett nej som svar från en minderårig tjej som nästan är halva din ålder?

Men vi är överens om att det faktum att man frågat flera gånger inte ska leda till en dom i rätten?
Citera
2026-02-26, 08:19
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Han tryckte ner henne på knä och satte kuken vid hennes mun.
Hon sög ett par ggr men klarade sen inte mer för att hon va äcklad, han runkade då och sprutade henne i ögat.
Han har med andra ord initierat att få henne att suga, så jo han gav tydligt samtycke till det.

Han säger ju själv att han fick spotta på kuken innan han förde in den. Ganska uppenbart varför oavsett vad Josef säger. Josef har som sagt ljugit sen redan innan första förhöret.

Om du tror att det är ok att trycka in kuken i en tjej utan att göra henne våt först (smeka, slicka - i äldre dar kanske du behöver glidmedel oavsett men en 17åring tar inte lång tid att få våt med lite förspel) så behöver du gå tillbaka till grundskolans sexual kunskap

Nej det behövs inte ett långt förspel med middag och levande ljus innan penetration för att det ska kunna räknas som ett samlag med samtycke. Det behövs helt enkelt inte. Det måste du förstå.

Det skulle vara intressant att få se ett resultat av frågan hur många killar som blött ner snorren innan penetration. Jag är i alla fall övertygad om att det är en majoritet av de som varit sexuellt aktiva ett tag.
Det är så typiskt att det inte ens behövs göra någon vidare utredning i de specifika fallen utan man bara tar något "uttryck" eller fenomen som ett bevis och smetar över det på alla fall.
Citera
2026-02-26, 08:24
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ficuscarica
Så som jag läser både i fup och dom så framstår det absolut inte som frivilligt. Det är ju inget hot om våld som förmår henne att inte avvika utan en stark press från J. Jag tror inte det är så att hon har ångrat sig, hon ville ju inte detta från början.

Frågan är väl däremot om J borde ha förstått att hon inte ville, fast än hon följde med in på sina egna ben.

Det här är en viktig fråga som jag försökt föra fram massor av gånger men som inte många verkar bry sig om. Det är på grund av denna fråga som jag i tråd efter tråd försöker lyfta fram tjejernas beteende och ifall deras beteende faktiskt har betydelse för om det är rimligt för en kille att tro att allt skett med frivillighet. Men det är ingen som verkar vilja se på det med det perspektivet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in