Citat:
Ursprungligen postat av
Annabella83
Och hur vet du att det du får höra stämmer?? Jag tror betydligt mer på fakta, läs tex länken nedan om att 3/4 har ljugit om sin ålder, än vad du TROR. Till skillnad från dig baserar jag alltid det jag skriver på fakta, och det är allmänt känt, och finns mängder av källor på att flyktingar ljugit om det mesta, och att de allra flesta inte ens är riktiga flyktingar. Detta stöds dessutom av mina kontakter på migverket, jättevanligt att id handlingar klipps på flygplanstoaletter tex för att de sedan ska kunna hitta på vad som helst om ursprungsland, civilstånd, ålder mm mm. Och att en naiv dåre som du tror att allt de sedan berättar är sant visar bara hur dumma många svenskar tyvärr är
Och jag har till skillnad från er bidragstagare ett jobb att sköta, så hinner inte alltid korrekturläsa. Knäundersökningar skulle det stå ovan, och om man har lite välvilja(och nån som helst kunskap i ämnet vilket du inte verkar ha men uttalar dig ändå) hade man kunnat förstå det.
Alltså, du är en av forumets största lögnare.
Men du tror på riktigt att bara en av tio invandrare flytt hit. Jag har förklarat hur det är omöjligt. Jag ser ju även att invandrare kommer ut i arbete, inte i lika hög grad, men du tror att 100 % av invadrare lever på soc.
Du kanske kan använda ett rättstavningsprogram? Är det för svårt? Du kanske ska jobba på jobbet istället för att sitta på nätet, din lilla lata jävel.
Visst, det förekommer fulspel, ingen har väl sagt annat. Grejen är att du tror att de kan stapla bidrag på varandra på ett sätt man inte kan och du tjatar om det hela tiden, och du tror att alla tar bidrag. Det är INTE fakta.