2026-02-17, 07:59
Medlem
Fantens avatar
Så Utahs lagfärg är maroon? Och CO tycker alltså att det är konstigt att så många på campus hade denna färgen på sig? På tishor och kepsar?
Citera
2026-02-17, 08:37
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
A swindler? Ja absolut. Det är ju hennes affärsidé. Fake rätt igenom.
Av det jag har sett så är det inte så mycket att hon ljuger, snarare att det bara hänger ihop så länge som man tittar med rätt skygglappar. Som den här med maroon. Det vekar som hon är något på spåret - tills man inser att det är UwUs lagfärg och att således har varenda student där minst ett rödbrunt plagg. Lägger man där till att man hela tiden i USA uppmuntras att bära sin skolas färger så ofta som möjligt så blir just maroon-spåret ännu kallare.
Citera
2026-02-17, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Så Utahs lagfärg är maroon? Och CO tycker alltså att det är konstigt att så många på campus hade denna färgen på sig? På tishor och kepsar?
Nej, den är vit-grön, men fansen klär sig i maroon/rödbrunt när det är match. Igen, det kan vara så att alla maroon-klädda personer vid och kring mordplatsen har en oskyldig förklaring, men det återstår i så fall att klarlägga.

Klart är att:
- Ett stort antal män vid och kring mordplatsen var klädda i rödbruna t-shirts/skjortor/tröjor.
- I princip samtliga var ensamma utan sällskap.
- Hemliga militära/polisiära operationer använder genomgående "color of the day" för att veta vem som ingår.
- En sökning gav 40 exempel på sådana operationer, där endast en av dessa har "color of the day" överstruket med svart färg och att operation en i fråga ägde rum den 10 september 2025, samma dag som CK mördades.
1. Candace' iakttagelser och reflektioner var allt annat än "crazy".
2. Det hela måste givetvis utredas fullt ut.

Det tycker inte, Fanten?
Citera
2026-02-17, 17:40
Moderator
farbror_barbros avatar
Ytterligare en bunt med inlägg om Owens trovärdighet och allmänna verksamhet raderade. Håll er till (FB) Candace Owens - sanningssägare eller galning eller andra lämpliga trådar. Här diskuteras mordet på Charlie Kirk.

/Mod
Citera
2026-02-17, 17:47
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Nej, den är vit-grön, men fansen klär sig i maroon/rödbrunt när det är match. Igen, det kan vara så att alla maroon-klädda personer vid och kring mordplatsen har en oskyldig förklaring, men det återstår i så fall att klarlägga.

Klart är att:
- Ett stort antal män vid och kring mordplatsen var klädda i rödbruna t-shirts/skjortor/tröjor.
- I princip samtliga var ensamma utan sällskap.
- Hemliga militära/polisiära operationer använder genomgående "color of the day" för att veta vem som ingår.
- En sökning gav 40 exempel på sådana operationer, där endast en av dessa har "color of the day" överstruket med svart färg och att operation en i fråga ägde rum den 10 september 2025, samma dag som CK mördades.
1. Candace' iakttagelser och reflektioner var allt annat än "crazy".
2. Det hela måste givetvis utredas fullt ut.

Det tycker inte, Fanten?
Förlåt mig, deras supportrars färg är rödbrunt, my bad. Och det är klart att det ska utredas, jag har inte sagt att det inte ska göras det. Däremot så påpekar jag att det förmodligen inte är det minsta konstigt att folk har rödbrunt på sig.

Kan du förresten länka nån bra video eller översiktsbild där man ser alla dessa rödrbruna?
Citera
2026-02-18, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Förlåt mig, deras supportrars färg är rödbrunt, my bad.
Lagets färger är grönt och vitt. Fansen brukar däremot klä sig maroon/rödbrunt.

Citat:
Och det är klart att det ska utredas, jag har inte sagt att det inte ska göras det. Däremot så påpekar jag att det förmodligen inte är det minsta konstigt att folk har rödbrunt på sig.
Hur vet du att det inte är konstigt innan det utreds?

Citat:
Kan du förresten länka nån bra video eller översiktsbild där man ser alla dessa rödrbruna?
Översiktsbild? Här förklarar Candace det hela https://youtu.be/DqGNvi36ol8?t=1189
Citera
2026-02-18, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Lagets färger är grönt och vitt. Fansen brukar däremot klä sig maroon/rödbrunt.

Hur vet du att det inte är konstigt innan det utreds?

Översiktsbild? Här förklarar Candace det hela https://youtu.be/DqGNvi36ol8?t=1189
Timestamp?
Citera
2026-02-18, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Timestamp?
Den finns länkad.
Dock så snackar Candace en del innan bilderna börjar visas.
Senast redigerad av Piii... 2026-02-18 kl. 18:11.
Citera
2026-02-18, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Den finns länkad.
Dock så snackar Candace en del innan bilderna börjar visas.
Missade det. Men en massa dravel av CO tvingades jag att lyssna på.
Citera
2026-02-18, 22:25
Medlem
Citat:
Missade det. Men en massa dravel av CO tvingades jag att lyssna på.
Det är vanligt.
Bästa är att kolla textningen.
Eller hitta en sida där CO's videon har skrivits ner.
Och därefter söka på "Charlie", "Kirk", "billion".
Eller som i detta fall "maroon".
Citera
2026-02-19, 01:45
Medlem
Citat:
Timestamp?
Ja. 19.49 och framåt.
Citera
2026-02-24, 23:57
Medlem
Ännu en TPUSA-insider om Mossad:
Former TPUSA Employee Matthew Tucciarone cites audio recording where former Arizona House Representative Liz Harris alleges TPUSA is Mossad controlled and further in a recorded conversation that "Tyler Bowyer is Mossad"
Igen, zionisternas Israel står och faller med den kommande generationen amerikanska kristna zionister, i ett läge där Charlie Kirk stod i begrepp att lämna pro-Israel-projektet tillsamman med sitt snabbt växande TPUSA.

Ett motiv som heter duga för en säkerhetstjänst som har sin egen dödspatrull (Kidon) och inte tvekar att mörda även mycket namnkunniga och populära politiker/ledare även i Väst.

Enligt devisen, motive, means and opportunity.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in