2026-02-24, 08:29
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Han tar ju inte ens hand om sitt egna.

Men han kanske ändra sig totalt och tar hand om lilla Mehmet
Citera
2026-02-24, 08:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Men han kanske ändra sig totalt och tar hand om lilla Mehmet

Ja inte ovanligt med farsor där ute som skiter I sitt egna barn men tar hand om tjejens för att få fitta. Låter klippt och skuret för honom faktiskt.
Citera
2026-02-24, 08:52
Medlem
Det vore ju tjusigt om Kräft blir släppt, då kommer de ju att befinna sig i Spanien inom 4 min. Så många ggr som de har sagt att de ska bosatta sig där.
Kikade lite på hennes senaste live. Är det någon som, på riktigt, vet vad som är knas med henne? Har hon en eller fler diagnoser? Pratas om borderline, men är det fakta?
Förstår hon inte att alla möjliga kollar upp henne? Åklagaren, domare, advokater osv osv.
Citera
2026-02-24, 09:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Krakow20
Det vore ju tjusigt om Kräft blir släppt, då kommer de ju att befinna sig i Spanien inom 4 min. Så många ggr som de har sagt att de ska bosatta sig där.
Kikade lite på hennes senaste live. Är det någon som, på riktigt, vet vad som är knas med henne? Har hon en eller fler diagnoser? Pratas om borderline, men är det fakta?
Förstår hon inte att alla möjliga kollar upp henne? Åklagaren, domare, advokater osv osv.

Jag tror han får reseförbud om han inte frias helt vilket är 0 % risk.

Spanien är dock inte lika lätt längre. KF samarbetar med Spanien mer nu.

Hon ser ut att ha borderline. Kan säkert också finnas annat där som släng av adhd. Fakta är det när hon besöker vården först.

Nää hon förstår inte det.
Citera
2026-02-24, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Jag tror han får reseförbud om han inte frias helt vilket är 0 % risk.

Spanien är dock inte lika lätt längre. KF samarbetar med Spanien mer nu.

Hon ser ut att ha borderline. Kan säkert också finnas annat där som släng av adhd. Fakta är det när hon besöker vården först.

Nää hon förstår inte det.

Det går att sticka ändå om man vill. Ok, det var det jag menade. En verklig diagnos. Hon beter sig helt galet. Sitter helt ensam och är otrevlig som fn och gapar och sjunger var 3de sekund. Sliter in det där stackars håret och svär. Han hon har ett sjukt okvinnligt sätt.
Citera
2026-02-24, 10:04
Medlem
Hon är en tjackis utan någon som helst social kompetens så när hon slår på liven hög som ett hus lajvar hon bara hur hennes retard till make beter sig.
Klart hon inte är gravid varje uppdatering är nån ny rad från wikipedia, jaja där kom bältet för foglossning. Hon är extremt lågbegåvad och fattar inte hur man ljuger trovärdigt.
Chrippa ligger o grinar över hur många becknare hon knullat vid det här laget för att få sin dos...

Citat:
Ursprungligen postat av Krakow20
Det går att sticka ändå om man vill. Ok, det var det jag menade. En verklig diagnos. Hon beter sig helt galet. Sitter helt ensam och är otrevlig som fn och gapar och sjunger var 3de sekund. Sliter in det där stackars håret och svär. Han hon har ett sjukt okvinnligt sätt.
Citera
2026-02-24, 11:39
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Jag tycker Micro kan fråga Jacke om det istället, varför Linnea ser ut att ha Boderline.
Varför det?
Det är inte han som framför ett sånt påstående här.
Eller menar du att Halmstad inte kan stå för vad denne själv säger?
Citera
2026-02-24, 11:49
Avstängd
Citat:
Jag tycker Micro kan fråga Jacke om det istället, varför Linnea ser ut att ha Boderline.

Jag påstår Linnea har borderline. Detta pga sina maniska perioder, Skov, svårt att kontrollera känslor osv. Jacke påstår att hon är en borderlinehora flera gånger. Jag tycker det är att gå gör långt av Jacke Hink ja. Men hon har inte klass för att ta betalt för sex som en hora. Hon rear ut sig istället gratis. Det är fritt fram om du har rätt ursprung.
Citera
2026-02-24, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Varför det?
Det är inte han som framför ett sånt påstående här.
Eller menar du att Halmstad inte kan stå för vad denne själv säger?

Är du tillbaka nu efter en obetald semester, toppen.

Jacke förde en hård agenda att Linnea har ett boderline-utseende. Så var det med det.
Citera
2026-02-24, 11:59
Avstängd
Citat:
Jacke förde en hård agenda att Linnea har ett boderline-utseende. Så var det med det.

Min bedömning att Linnea har borderline är pga beteende. En rimlig bedömning.

Psykiatriker Jakob Berg såg på ögonen att hon var psykopat 😅😅
Citera
2026-02-24, 12:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det absolut enda hon mår skit över är om HON hamnar i fängelse. Allt annat verkar vara ett spel för henne.
Hon leker med människor.

Hon mår dåligt också pga sitt dåliga rykte hon gjort sig välförtjänt av. Hon vill så gärna vara Bianca eller Jonna men är inte etablerad utan hatad.

NY Paris Barcelona Stockholm blev Linköping med en skrikande apa och hem till flickrummet i Malmö nu. Snart Anstalten Ystad och bli Johanna Möllers bitch.
Citera
2026-02-24, 14:45
Medlem
Såg att lilla frun gråtit två gånger redan idag, till serien hon tittar på. Tror definitivt, som någon skrev, att hon söker ”symtom” på nätet. Jisses! Och istället för att visa hela magen på gymmet, har hon dragit upp tröjan lite och håller handen för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in