2026-02-23, 19:22
Medlem
SillMedWiFis avatar
Alfred la ut en text på Instagram för 15 minuter sen med följande text.

https://imgur.com/a/1MRTfNH

”Den situation som uppstod”. Tyst som en mus även han och avstängda kommentarer för att inte bli bombad av hat antagligen 🫩
Citera
2026-02-23, 19:26
Medlem
MMXXIIIs avatar
Helt jävla otroligt att man inte går ut med vad som hänt. Skapar bara rykten som förstör för både Saga och Alfred..
Citera
2026-02-23, 19:31
Medlem
Jag får verkligen inte ihop det… uppenbarligen tycker även Alfred att det som han gjort är fel och delar bilden om ett regelbrott. Jag har ens svårt att spekulera kring vad som rimligen skulle kunna ha hänt? Utifrån Sagas inlägg låter det som något som skulle ha hänt under alla veckor i huset… eftersom det är kameror överallt och ingen ur produktionen noterat det så lär det rimligen ha skett under natten och antagligen varit handlingar som Saga inte samtyckt till? Samtidigt så utgår jag från att en anmälan skulle ha gjorts om det hade varit en brottslig gärning. Så det låter snarare som något som är ett regelbrott och kanske olämpligt men inte brottsligt?
Citera
2026-02-23, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SillMedWiFi

”Den situation som uppstod”. Tyst som en mus även han och avstängda kommentarer för att inte bli bombad av hat antagligen 🫩

Får Alfred inte berätta vad det handlar om för Tv4 eller?
Citera
2026-02-23, 19:51
Medlem
SillMedWiFis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Får Alfred inte berätta vad det handlar om för Tv4 eller?

Som jag förstått det enligt Nara som är Exonphspoiler på Snap så har Saga själv påstått att hon ej vet om hon kommer gå ut med vad exakt som hänt och därför har hon bett övriga vara tysta också. Samtidigt säger hon ju A men inte B genom hennes inlägg igår så jag vet knappt själv. Tycker bara att Sagas ”Jag säger A men inte B” inlägg från gårdagen samt Tv4’s snabba klippning till nästa scen samt Alfreds eget inlägg nu bara skapar enorma spekulationer som inte direkt är till någons fördel.
Citera
2026-02-23, 19:52
Medlem
Att Christopher och Viktor är så intresserade av Saga är märkligt. De kan ju åka ut precis som Alfred ifall de bildar par med henne. Vad kan han ha gjort som var så hemskt? Kanske han var tänd på henne och fick svårt att dölja det. T ex när de sov tillsammans. Han kanske råkade trycka sig mot henne eller krama henne utan samtycke (spekulationer). Hon verkar glad att han är borta men det hade hon tydligare kunnat visa innan, fast det märktes att intresset bara var från hans sida. Han förtjänar någon som bryr sig om honom också.
Citera
2026-02-23, 19:53
Medlem
Citat:

Han har hela tiden gett ett moget och fint uttryck, så även nu.
Citera
2026-02-23, 19:56
Medlem
Citat:
Som jag förstått det enligt Nara som är Exonphspoiler på Snap så har Saga själv påstått att hon ej vet om hon kommer gå ut med vad exakt som hänt och därför har hon bett övriga vara tysta också. Samtidigt säger hon ju A men inte B genom hennes inlägg igår så jag vet knappt själv. Tycker bara att Sagas ”Jag säger A men inte B” inlägg från gårdagen samt Tv4’s snabba klippning till nästa scen samt Alfreds eget inlägg nu bara skapar enorma spekulationer som inte direkt är till någons fördel.

Det är svårt att tänka sig att det är speciellt traumatiskt att döma av avsnitten som visats efter Alfred åkt ut. Tv4 måste ha sagt till alla deltagare att aldrig mer nämna Alfred och låtsas som ingenting.
Vilket de gjort med bravur.
Citera
2026-02-23, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxitaxiiii
Har väl säkert med den kommentaren att göra om att hennes föräldrar är skilda, sen kanske han har försökt kyssa henne etc och hon inte velat och har då överreagerat.

Som många andra säger, mår man så dålig av en händelse så skulle man inte vara kvar för de hade varit för jobbigt etc speciellt när kameror filmar en varje dag oavsett hur mycket stöttning man får av produktion och andra deltagare.
Hon sa att det pågått från v. 1-4... hon är en äcklig ful attentionwhore
Citera
2026-02-23, 20:22
Medlem
Citat:

Han vill säkert inte dra till uppmärksamhet till det genom att yttra sig då ej Saga sagt vad som hänt heller. Han behöver ej riktigt försvara sig mot något direkt när hon ej går ut med vad som hänt riktigt.
Citera
2026-02-23, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjonjoka
Han vill säkert inte dra till uppmärksamhet till det genom att yttra sig då ej Saga sagt vad som hänt heller. Han behöver ej riktigt försvara sig mot något direkt när hon ej går ut med vad som hänt riktigt.

Våghalsigt ändå. Flashback gör nog lätt en höna av en fjäder genom spekulationer.
Senast redigerad av buffalo3tys 2026-02-23 kl. 20:42.
Citera
2026-02-23, 21:31
Medlem
micke_mans avatar
Han har kanske legat och klappat henne på rumpan när dom ska sova,Vill hon inte det får man väll säga ifrån eller skita i att välja honom under varje parindelning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in