Citat:
Ursprungligen postat av
Onanikrem
Visst är det så, men skall barnen som har kassa föräldrar då offras till pedofilerna eller hur menar du?
Är det inte bättre då att plocka bort pedofilerna (gärna permanent om du frågar mig) Eller att dumpen och pöbeln får slita dem i stycken? Barnen som har kassa föräldrar är ju fortfarande barn. pedofilerna är ju vuxna människor som ändå har ett val, skall jag göra såhär eller skall jag inte? Gör de det tycker jag de kan slitas i stycken av pöbeln. De har ju ändå gjort valet att ragga på barn (även om den kanske är ett bete) Vuxna människor vi pratar om.
Jaja. Brottsprovokation betyder ”ATT FÅ NÅGON ATT BEGÅ ETT NYTT BROTT” vilket aldrig kommer vara okej.
Om polisen kan erbjuda sig vara ett barn för att få fast någon som bevisat gillar småbarn - det är en annan sak.
Å kom fan inte och erbjud mig å köpa en pistol för tanken hade aldrig ens slagit mig förens jag får erbjudandet, typ.
Man kan väcka ett behov som tidigare inte fanns.
Har polisen däremot vattentäta bevis på att jag försökt köpa vapen så kan de väl få agera säljare - men det är snarare bevisprovokation vilket vi redan har i Sverige.