2026-02-22, 20:53
Medlem
Tearsinrains avatar
Någon som vet när han periodar? Har han gått på flaskan i helgen efter långt uppehåll kanske?
Citera
2026-02-22, 21:01
Medlem
SwizzerNöts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kockenutanarmar
Oklart om att det anses som hot att lämna äpplen som någon har ritat Hitler på.

Precis, just äpplegrejen kan väl nästan ses som en hyllning för en högerperson. Dockan tycker jag går över gränsen.
Citera
2026-02-22, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgil.Kane.
Det är politiker som är hatade av många. Här markerar någon som skarpt ogillar hans politik eller hans person att "jag vet var du bor". Alla bör kunna se att de som bor i huset tycker att detta är obehagligt.

Det går att med 1-10 min på internet hitta var de bor. Så det är inte jättehemligt.

Det finns ett problem i grunden, många politiker blir hotade. Titta bara på vad folk skriver här i denna tråd om vad de tycker om politiker. Men äpplen? Hot? Nej! Dockan med kniv? kanske!
Citera
2026-02-22, 21:08
Medlem
Räcker det till åtal, en korg äpplen?
Citera
2026-02-22, 21:15
Medlem
MossadNewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Att insinuera att man är likadan som Hitler är nog det mest hatiska man kan göra utan att vara fysisk.
De som glider på sanningen och påstår att äpplen på publik plats med liten mustasch är en "hotbild".. Är de verkliga nassarna. fattar du inte det?
Citera
2026-02-22, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Det går att med 1-10 min på internet hitta var de bor. Så det är inte jättehemligt.

Det finns ett problem i grunden, många politiker blir hotade. Titta bara på vad folk skriver här i denna tråd om vad de tycker om politiker. Men äpplen? Hot? Nej! Dockan med kniv? kanske!

Vad tror du att de som bor i det aktuella huset tycker? Har de tolkningsföreträde?
Citera
2026-02-22, 21:17
Medlem
MarcoStars avatar
Det enda upprörande med den här händelsen är Åkessons uppmaning att GW bör pensioneras och inte uttrycka sina åsikter. Det är typiskt Åkesson att försöka tysta och censurera meningsmotståndare. Såna auktoritära ryssfasoner har inte att göra i svensk politik.
Citera
2026-02-22, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
Hade det varit Morgan Johansson och Annika Strandhäll som fått de här ”gåvorna” hade det låtit helt annorlunda från S-politruken GW..

Det tror jag inte. Han har angripit sossarna förr. Dessutom röstade han på KD 2010. Egentligen gillade han finansministern Anders Borg men han röstade på det minsta borgerliga partiet. Han har kritiserat sossar och "försökt sätta ditt" Geijer, då han läckte polispromemorian. Att kalla GW S-politruk är ju bara idiotiskt.
Citera
2026-02-22, 21:19
Medlem
För att summera tråden. En galen vänsteraktivist klampar in på Dousas egendom och placerar en rödmålad docka med avkapat huvud och plastkniv utanför hans dörr där det också bor barn. GW blir rosenrasande i media och kräker ur sig att han tänker betala rättegångskostnaden till denna uppenbart psykiskt labila person.

Hade gissat att åtminstone 90% härinne skulle tycka att GW är ett rikspucko när jag startade tråden men till min förvåning är det snarare en majoritet som är på GWs sida.

Säger något om hur obehaglig vänsterfalangen i det här landet är som normaliserar detta obehagliga beteende. Gäller både GW och ni vänstermuppar härinne.

Ta er i kragen förfan.
Citera
2026-02-22, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgil.Kane.
Vad tror du att de som bor i det aktuella huset tycker? Har de tolkningsföreträde?

Nej det har domstolen. De som bor där har rätt att anmäla. Domstolen är högsta utolkare av lagen. Jag har inget problem att ministrarna anmäler. Eller GW hjälper den åtalade. Domstolen får besluta. Själv tycker jag att det är löjligt att anmäla äpplena. Dockan Kanske? Där skulle jag vilja veta mer.

Mitt problem är att en minister och en partiledare lägger sig i ett rättsfall*. Det an väl göra vissa nämndemän jäviga. Om nu MGM blir fälld av nämndemän från M och SD skulle jag som försvarare skrika högt.

*De ska hålla tyst så de inte påverkar domstolen.
Citera
2026-02-22, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Han klagade på att SD betalade påföljder (böter) och nu gör han själv det.

Var ju detta som GW ville uppnå.
Att reta upp Åkesson som har kriminella på sitt eget bröllop och försvarar Jessic Sttegrud och hennes snubbe som beter sig vidrigt med att terrorisera folk med kamera.
Åkesson är den som är mest skitstövel.
GW ör mycket större än vad Åkesson någonsin kan bli.
Citera
2026-02-22, 21:30
Medlem
Flashshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Någon som vet när han periodar? Har han gått på flaskan i helgen efter långt uppehåll kanske?

Jag har för mig att han berättat att han krökar från midsommar fram till den 30:e dec.
Så han borde vara i sin nyktra period, vilket gör det hela ännu värre.
Men han är väl som alla andra sossar, dubbla måttstockar, en för det som inte passar in i sosseriet och en för sådant som passar dem själva.

GW har alldeles för länge suttit på alldeles för höga hästar.
Snart kan han ta över öknamnet "NIVEA" från Göran Persson...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in