2026-02-22, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SophieF
Någon som vet vart Torpet är någonstans? Kordinater?

58°02'35.70"N 15°54'15.64"E
Citera
2026-02-22, 15:42
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nodraketen
Jag har bara hört henne säga hon ska ha yt angelica på torpet.

Förstår du inte? hon var säker på hon skulle möta bosse och ville ha ut honom, och det hade knappast amamda klarat.

Eftersom planen var få ut bosse, så spelar det ingen roll vem hon valde

Varför ville hon ha ut Bosse? Genom att lägga sig mot Amanda, tog hon en rejäl risk. Undra om detta var en efterkonstruktion. Det sades innan att hon var dålig på att spika. Hon pratade ovanligt mycket negativt om Amanda för att sedan vilja lägga sig. Hon borde kunna sagt det redan innan i synken att hon skulle lägga sig. Framstår som lite märkligt alltihop.
Citera
2026-02-22, 15:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Varför ville hon ha ut Bosse? Genom att lägga sig mot Amanda, tog hon en rejäl risk. Undra om detta var en efterkonstruktion. Det sades innan att hon var dålig på att spika. Hon pratade ovanligt mycket negativt om Amanda för att sedan vilja lägga sig. Hon borde kunna sagt det redan innan i synken att hon skulle lägga sig. Framstår som lite märkligt alltihop.
Varför honj vill ha ut bosse får du egentligen fråga henne om, men de två har ju inte dragit jämt sedan programets början.

Amanda som inte byggt något på farmen borde vem som helst kunna slå ut i spikning utav dem som är där.

Du kanske missade hon tröstade amanda och tom gjorde någon typ av talisman till henne, ganska tydliga tecken på hon inte ville slå ut henne.

Hoppas hon bliur storbonde nu ska bli intressant se vem hon väljer till första kämpe, jag tropr alex ligger pyrrt till, jag hoppas det iaf. Han tillför ingenting och är bara rakt igenom falsk emot alla
Citera
2026-02-22, 16:19
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Varför honj vill ha ut bosse får du egentligen fråga henne om, men de två har ju inte dragit jämt sedan programets början.

Amanda som inte byggt något på farmen borde vem som helst kunna slå ut i spikning utav dem som är där.

Du kanske missade hon tröstade amanda och tom gjorde någon typ av talisman till henne, ganska tydliga tecken på hon inte ville slå ut henne.

Hoppas hon bliur storbonde nu ska bli intressant se vem hon väljer till första kämpe, jag tropr alex ligger pyrrt till, jag hoppas det iaf. Han tillför ingenting och är bara rakt igenom falsk emot alla

Eftersom hon uppenbarligen hade planerat att lägga sig, kunde hon sagt det redan i synken, men istället lät det som att "nu ska jag äta upp dig till frukost". Hon kunde ju sagt det även direkt till Amanda.
Citera
2026-02-22, 16:23
Avstängd
Citat:
Eftersom hon uppenbarligen hade planerat att lägga sig, kunde hon sagt det redan i synken, men istället lät det som att "nu ska jag äta upp dig till frukost". Hon kunde ju sagt det även direkt till Amanda.
Hur många som lagt sig har erkänt det i synkarna?

Hur vet du hon inte berättat det för amanda?
Citera
2026-02-22, 16:25
Avstängd
Citat:
Att hon la sig emot amanda och ville slå¨ut torparen hon var övertygad om var bosse, och det borde det varit med om inte nowa klantat sig.

Allt det här kan ha att göra vem ecv bosse skulle välja till storbonde med, det förstår du va?
Citera
2026-02-22, 17:01
Medlem
Steff har en fruktansvärd personlighet. Hon är läskig när hon vänder från att vara iskall med noll intresse av att ge och ta- till att vara så snuttegullig och ska "skydda" någon hon för tillfället inte är ilsken på. Läskig!!!!
Citera
2026-02-22, 17:22
Medlem
Citat:
Så får du inte säga då kommer de gråta krokodil tårar kalla dig homofob och säga du ej förstår hur det är.

Sedan kommer alla och tröstar henne och kalla dig idiot och okänslig mm

Ja just ja..f*n..för sent att redigera min tidigare kommentar 🤷🏼‍♂️🤣
Citera
2026-02-22, 17:34
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Jag gissar att Wincent måste instruera hur de ska slakta djuren.

Han utför slakten själv Wincent, men förklarar hela tiden. Inte 17 låter han amatörer utföra slakten då skulle han få både myndigheter + alla tittare emot sig
Citera
2026-02-22, 17:43
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Alltså har Vanessa ens gjort något på Farmen, förutom att göra sig till ett offer, titta på när andra arbetar, snacka skit och böla?
Störande jävla avart!

Jag hoppas att Steffi vinner!!
Citera
2026-02-22, 17:43
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8077
Helt klart är det så!
Jag måste ändå ge S att hon visat sig kunna vara trevlig.....

Du svarar på ett "rätt gammalt" inlägg från mig.

Steffi är både trevlig och rak på en och samma gång och det har de andra deltagarna svårt att greppa. De andra deltagarna kör *ppl-metoden fast det skulle nog aldrig Steffi göra, tror jag.

Har du kollat Steffi's Instagram? Hon kör en hel timmes LIVE varje Torsdag och Söndag (eller om det är Måndag? Minns inte) mellan 21:00-22:00 om Farmen. Där berättar hon saker som har skett + hennes tänk. Hon spoilar inte men man förstår att hon definitivt har både Plan A, B och C för varje "drag" hon gör

*ppl-metoden = People Pleaser-metoden
Citera
2026-02-22, 17:44
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Du svarar på ett "rätt gammalt" inlägg från mig.

Steffi är både trevlig och rak på en och samma gång och det har de andra deltagarna svårt att greppa. De andra deltagarna kör ppl-metoden fast det skulle nog aldrig Steffi göra, tror jag.

Har du kollat Steffi's Instagram? Hon kör en hel timmes LIVE varje Torsdag och Söndag (eller om det är Måndag? Minns inte) mellan 21:00-22:00 om Farmen. Där berättar hon saker som har skett + hennes tänk. Hon spoilar inte men man förstår att hon definitivt har både Plan A, B och C för varje "drag" hon gör

Kan du länka till hennes Instagram?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in