2026-02-22, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grontarskont
Nä dockan var var olämplig men äpplena not so much!

Så är det nog även om det är ett pissbeteende hur som helst.
Citera
2026-02-22, 17:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Han gör som Jimmie med Dumpen Sara. Var det också ”obehagligt”?
Ja, riktigt obehagligt. En lagstiftare som inte agerar politiskt genom lagstiftning utan använder skattepengar till att ersätta brottslingar.
Citera
2026-02-22, 17:01
Medlem
I en demokrati behöver man folk som vill bli politiker.

Risken finns att folk som månar om sin familj inte vågar bli det om den här typen av beteende inte beivras.

Det gäller givetvis alla politiska inriktningar. Det finns folk i alla möjliga grupperingar som kan hitta på såna här saker.

Jag kan absolut se att dockan med kniv kan upplevas som ett hot.

GW kan väl skicka pengarna till Läkare Utan Gränser istället…
Citera
2026-02-22, 17:01
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anklagaren
Lite skumt att Jimmie Åkesson går ut och fördömer GWs erbjudande om att betala kostnaderna för detta brott när han själv skickat pengar till Dumpen för Saras kostnader. Ser han inte att han är lika god kålsupare som GW? Vad man i slutänden vill betala för i sådan här situationer är ju en ren smaksak.
Ja. Såhär blir det gärna när Åkesson blandar sig i. För folk som förstår hur ett samhälle måste byggas upp och regler måste vara lika för folk är han en individ som sticker ut.
Citera
2026-02-22, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Tänk dig när Dousa vaknar på morgonen och ska gå iväg med barnet till förskolan och så ligger det massa Hitler-ansikten utanför dörren. Klart som fan det är en väldigt obehaglig situation.

Tycker faktiskt det är helt sjukt det GW gör här. Var tvungen att gnugga mina ögon flera gånger, trodde inte det var sant det jag läste.

Ska sägas att jag gillade GW när han var yngre och piggare i huvudet men här tappade han mig fullständigt.

Att Forsell tycker att något är obehagligt gör det dock inte till ett hot. Tidelaget gör massor av saker som är högst obehagliga, de får väl lära sig att leva med det som resten av oss fått göra.
en äppelkorg är inte ett hot oavsett hur man vänder och vrider på det, så enkelt är det. GW har därmed helt rätt i att detta är larv.
Citera
Medlem
Grontarskonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Så är det nog även om det är ett pissbeteende hur som helst.

Målade äpplen, skärp dig!

Sluta leka snöflinga!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WbZV
Handlar om att vara konsekvent i sina åsikter. Åkesson vill ändra förtalslagen så att Dumpens verksamhet blir legal, däremot har GW mig veterligen aldrig försvarat användandet av nazi-symboler i andra sammanhang än just detta.
Varför lägger han inga förslag om detta i riksdagen? Det är landets lagstiftande församling och han är en av de utvalda att få sitta där med makt att styra över våra liv. Varför uppmuntrar han då lagtrots? Får alla välja vilka lagar man vill respektera, eller är det en exklusiv rättighet för SD:s partiledare?
Citera
2026-02-22, 17:03
Medlem
JoeDevolas avatar
Citat:
Nä dockan var var olämplig men äpplena not so much!

Äpplena säger ändå: "Jag vet var du bor"!
Citera
2026-02-22, 17:06
Medlem
Citat:
Målade äpplen, skärp dig!

Sluta leka snöflinga!

Det är inget normalt beteende att måla Hitlerfigurer och placera dem utanför någons dörr. Det är ett sjukt beteende.

Man undrar var samhället är påväg när man tycker det är fullt normalt beteende. Herregud man tar sig för pannan alltså.
Citera
2026-02-22, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anklagaren
Lite skumt att Jimmie Åkesson går ut och fördömer GWs erbjudande om att betala kostnaderna för detta brott när han själv skickat pengar till Dumpen för Saras kostnader. Ser han inte att han är lika god kålsupare som GW? Vad man i slutänden vill betala för i sådan här situationer är ju en ren smaksak.

Att vara kålsupare är ju högerns specialitet. Jimpan vill utvisa folk som umgås med gängkriminella - bjuder själv in gängkriminella på bröllop.
Jimpan vill att alla som sponsrar gängkriminalitet ska få höga straff - hans parti består av knarkare som direkt sponsrar gäng.
Jimpan vill att folk ska utvivas för vilka brott som helst - hans parti har större andel kriminella än övriga partier tillsammans.
Jimpan vill att föräldrar till kriminella barn ska straffas pga bristande ansvar - när Forssells son visar sig vara våldsbejakande nazist så är det "det är tufft att ha barn "

Osv.

Jimpan är helt enkelt en riktigt hycklande idiot, men lyckligtvis för honom så är hans väljare helt dumma i huvudet så det kvittar.
Citera
2026-02-22, 17:09
Avstängd
Bästa svaret på detta r ju att göra samma sak. Alltså at hota slemhögen.
Citera
2026-02-22, 17:14
Medlem
Doxycyklin87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeDevola
Äpplena säger ändå: "Jag vet var du bor"!

Ja för i Sverige råder inte offentlighetsprincipen som gör att alla möjliga kriminella och psykopater vet vart civila bor? Nej då, politiker ska skyddas till varje pris oavsett vad de gör, men vi normala människor ska leva med sprängningar och riskera att knivhuggas på öppen gata pga politikernas korruption och äckleri? Om man sen agerar pacifistiskt genom att markera, då ska man också fängslas för det.

Demokrati och lönehöjningar för politiker, massinvandring med massmord på öppen gata, arbetslöshet och ekonomisk stagnation för folket!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in