2026-02-22, 14:48
Moderator
Meijis avatar
Lef GW Persson kommer ut som förespråkare av öppna gränser och invandring. Persson verkar anse, att öppna gränser och invandring ska genomdrivas genom att hota ministrar.

"Leif GW Persson tycker att förd migrationspolitik är obegriplig och att man har en rätt att protestera mot den.

– Forssell har väl ägnat sig åt något som andra än jag beskriver som närmast etnisk rensning. Det här är då ett uttryck från den här personen att han inte delar deras uppfattning, säger han i programmet. "

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/leif-gw-persson-stottar-ministerhoten/
Citera
2026-02-22, 14:51
Medlem
Grontarskonts avatar
Vilka snöflingor till politiker! Lite målade äpplen, jag dör vilka känsliga människor!

Ska dessa leda Sverige?!
Citera
2026-02-22, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Lef GW Persson kommer ut som förespråkare av öppna gränser och invandring. Persson verkar anse, att öppna gränser och invandring ska genomdrivas genom att hota ministrar.

"Leif GW Persson tycker att förd migrationspolitik är obegriplig och att man har en rätt att protestera mot den.

– Forssell har väl ägnat sig åt något som andra än jag beskriver som närmast etnisk rensning. Det här är då ett uttryck från den här personen att han inte delar deras uppfattning, säger han i programmet. "

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/leif-gw-persson-stottar-ministerhoten/
Den där forsellbögen pratar så tillgjort och bögigt att det är omöjligt att ta han på allvar. Forsell, Åkesson, Strömmer är narcissister hela bunten och sitter och spänner sig ordentligt just nu. Undrar bara om ni fascister är nöjda? Idioter.
Citera
2026-02-22, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grontarskont
Vilka snöflingor till politiker! Lite målade äpplen, jag dör vilka känsliga människor!

Ska dessa leda Sverige?!

Mysigt samhälle där folk kan placera Hitlerfigurer utanför folks dörrar utan åtgärder. Det tycker jag låter som en jättebra idé. Kör på det!
Citera
2026-02-22, 14:57
Medlem
Inget att vara förvånad över, GW är en avdankad irrelevant alkis som gärna vill ha mer av den kriminalpolitik som gjort att Sverige blivit Somalia jr.
Citera
2026-02-22, 14:58
Moderator
Meijis avatar
Rubrik förtydligad då det har invänts, att den åtalade inte ska beskrivas som "kriminell" före en fällande dom.

Utgången rubrik: GW vill betala rättegångskostnader till kriminella - Stenergard svarar

/Moderator
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Obehagligt måhända, men fortfarande inte ett hot. Politikerna skapar obehag för svenska folket hela tiden.
Johan Forsell är en obehaglig figur. Bara uniformen som fattas. Det är väl det som ”äpplehatet” vill visa. Helt i linje med yttrandefriheten i vårt land.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Kanske inte brottsligt, det får domstolen bedöma. Det som är mest obehagligt är att GW känner sig manad att gå ut i media och försvara detta grisiga beteende, sen provokativt berätta att han ska betala rättegångskostnader. Det som är det obehagliga i det hela.

Får se om veganerna lyckas tolka GW:s inställning till hembesök som att det går bra att hälsa på ute på godset vid nästa jakt med lite budskap? Naturligtvis ska offentliga personer inte uppmuntra sådana här aktioner, lite hjärnsläpp på gubben kan tyckas.
Citera
2026-02-22, 15:00
Medlem
Glödskals avatar
GW har inte sagt att han vill betala rättegångskostnaderna, utan att han kan tänka sig att göra det.

Billigast så
Citera
2026-02-22, 15:01
Medlem
Citat:
Tänk dig när Dousa vaknar på morgonen och ska gå iväg med barnet till förskolan och så ligger det massa Hitler-ansikten utanför dörren. Klart som fan det är en väldigt obehaglig situation.

Tycker faktiskt det är helt sjukt det GW gör här. Var tvungen att gnugga mina ögon flera gånger, trodde inte det var sant det jag läste.

Ska sägas att jag gillade GW när han var yngre och piggare i huvudet men här tappade han mig fullständigt.
Naej, inte riktigt.
I Forssells fall har MGM målat äpplen med Hitlermustasch och placerat i hans närområde.

Utanför Benjamin Dousas hem ställdes en docka med en låtsaskniv i ena handen och ett rödmålet dockhuvud i den andra.
Citera
2026-02-22, 15:02
Medlem
Citat:
Kanske inte brottsligt, det får domstolen bedöma. Det som är mest obehagligt är att GW känner sig manad att gå ut i media och försvara detta grisiga beteende, sen provokativt berätta att han ska betala rättegångskostnader. Det som är det obehagliga i det hela.
När tom GW, en gammal polis och kriminolog har fått nog, då vet man att det har gått för långt med allt jävla skit som pågår just nu.
Citera
2026-02-22, 15:03
Avstängd
dude2ks avatar
Måste vara hemskt jobbigt att få en fruktkorg levererad gratis. Trump blir skjuten i örat.. våra politiker får fruktkorg.. Fight fight!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in