2026-02-21, 14:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Hur går det för Annelie att få Crippa släppt? 😆Hon var ju helt maniskt i sitt arbete första dagarna.

Troligtvis lika bra som förtalsanmälan mani och oduglighet är den familjens kännetecken.

Tänk att hela familjen blev överkörda av Rask, som är totalt värdelös.
Senast redigerad av Pallalaercp 2026-02-21 kl. 14:33. Anledning: Stavfel
Citera
2026-02-21, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Att Kräftan själv tog kontakt med frugan när hon var 16 verkar glömmas bort hos dessa 🤷🏻‍♀️

Men framkom det inte i chatten att det inte var sant?
Citera
2026-02-21, 14:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Valentin90
Nej, att du duckar beror inte på att klockan är 4 på morgonen. Anledningen till att du duckar är långt mer medveten och systematisk.

Jag pekade ut att du kan inte hävdar källa för ditt påstående. Den som påstår något bär bevisbördan.
Vad Linnea sa eller inte sa vid eventuella förhör är ointressant i det avseendet. Det räcker med att fråga vart backning finns för ditt påstående, så smälter det som sockerbitar i hett vatten:

1. Du svarar att din källa är gammalt inlägg av Mumsbulle. Ett inlägg som inte överhuvudtaget innehåller det du påstår. Uppenbart hoppas du att ingen ska kolla upp, upptäcka lögnen.
Men mata ut lögner och hoppas på att inte bli upptäckt, det är sektens metodik, Anjo style, HalmstadFSB, Jockiboi och liknande.

2. När lögnen exponeras av mig, påstår du istället att Mumsbulle skulle lagt ut länk till dokument som stöd för ditt påstående, men att länken skulle vara gammal och inte längre fungerande.
Finns ingen sådan länk som är gammal av Mumsbulle, och fanns aldrig sånt dokument.

3. När även detta exponerats, så försöker du med en helt annan och ny lögn istället: säga att din källa skulle vara akt 6 ur brottmålet för Chrippas gripande. Detta avslöjar du t.o.m. själv som lögn, genom att öppet medge att du har inte läst akt 6 för den är sekretessbelagd (liksom ytterligare 3 akter i brottmålet är).

4. Du påstår då t.o.m. desperat att du haft denna handling tidigare men 'du har inte längre kvar den'.

osv osv

Diskussionspunkten är ju redan över, men du har tydligen inte förstått det själv. Du kunde inte visa stöd för vad du påstod, och du ljuger bevisligen, medvetet och systematiskt för att dölja detta faktum.
Jag själv, jag påstod något om dig och din karaktär, och jag bevisar det.

That's it.

Snälla sluta skriva böcker.
1. Jag svarade att jag är källan då jag har läst promemorian. Inlägget visade vart promerian fanns.

2. Vem som postat länken är irrelevant, det relevanta är fortfarande innehållet.

3. Den har legat ute för alla i tråden. Vem som läckte den äf troligtvis Linnea. Har jag stöd för detta? Nej men hon är ju den som kan hämta ut den utan att sekretessprövas.

4. Återigen har jag läst den i tråden då den har postats som etg foto.

Återigen Pallal påstår sig ha den, ni kallar lögnare kring vad som står i promemorian och har då bevisbördan på er.
Hajjar du?
Citera
2026-02-21, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Så då är det ok då att Linnea golade ner Chrippa totalt och anmälde pappan för pengatvätt?
Isf är det väl lika ok att J ev haft kontakt med EBM. Framgår ju i FUP att han även försökte hjälpa honom att fixa till sin ekonomi. Har L gjort det tycker du?
Men oavsett, så den sits Chrippa är i nu, har han bara sig själv att skylla för. Oavsett vilka som ställt upp med konton, flyttat pengar, vetat om det osv. Han är väl vuxen?

Ja, han har sig själv att skylla.

Varför skuldbelägger du då Linnea men samtidigt utelämnar vad storebror sysslat med?
Citera
2026-02-21, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Allt för uppmärksamhet. Det är hon som skriver breven. Är psyk. Eller som Jacke nämnde mycket i chatten: horspykopat.
Ja, hon är sinnessjuk som sitter och skriver såna brev. Helt galen.
Citera
2026-02-21, 15:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Ja, han har sig själv att skylla.

Varför skuldbelägger du då Linnea men samtidigt utelämnar vad storebror sysslat med?

För att jag inte är insatt i vad storebror gjort eller inte, så som du verkar vara. Ska jag sitta och hitta på massa saker bara för att eller vad?
Skuldbelägger inte Linnea. Gillar henne inte bara, helt enkelt, enkom baserat på hur hon själv för sig i sociala medier. Och vad som framkommit i riktiga dokument, inte klipp o klistra och heller inte pga vad nån sagt om henne.
Citera
2026-02-21, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
För att jag inte är insatt i vad storebror gjort eller inte, så som du verkar vara. Ska jag sitta och hitta på massa saker bara för att eller vad?
Skuldbelägger inte Linnea. Gillar henne inte bara, helt enkelt, enkom baserat på hur hon själv för sig i sociala medier. Och vad som framkommit i riktiga dokument, inte klipp o klistra och heller inte pga vad nån sagt om henne.

Ändå ser du Anjo och Jockes maniska skovande i chatten som att de hjälper Chrippa - eller?
Citera
2026-02-21, 15:15
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ändå ser du Anjo och Jockes maniska skovande i chatten som att de hjälper Chrippa - eller?

Gustav och Broder Jakob skrev maniskt och mer om jag inte sett fel. Grövre saker med.
Citera
2026-02-21, 15:40
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Gustav och Jacke har inte samma digitala våldskapital som Jocke och Anjo.

Sjukt dock att Jakob skrev att dom skulle kidnappa Linneas syster. Något står inte rätt till där.
Citera
2026-02-21, 16:06
Avstängd
Citat:

Om du sett hela chatten så vet du att det inte stämmer. Ingen av dem skovar öht maniskt.
Inte ens Jacke. Han är bara arg, hatisk och grov i munnen. Som Gustav.
Citera
2026-02-21, 16:07
Avstängd
Citat:

Gustav har ju typ 150k följare på instagram.
Citera
2026-02-21, 16:13
Avstängd
Citat:

Digitalt våldskapital? I en privat chatt? Vad menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in