Nej, att du duckar beror inte på att klockan är 4 på morgonen. Anledningen till att du duckar är långt mer medveten och systematisk.
Jag pekade ut att du kan inte hävdar källa för ditt påstående. Den som påstår något bär bevisbördan.
Vad Linnea sa eller inte sa vid eventuella förhör är ointressant i det avseendet. Det räcker med att fråga vart backning finns för ditt påstående, så smälter det som sockerbitar i hett vatten:
1. Du svarar att din källa är gammalt inlägg av Mumsbulle. Ett inlägg som inte överhuvudtaget innehåller det du påstår. Uppenbart hoppas du att ingen ska kolla upp, upptäcka lögnen.
Men mata ut lögner och hoppas på att inte bli upptäckt, det är sektens metodik, Anjo style, HalmstadFSB, Jockiboi och liknande.
2. När lögnen exponeras av mig, påstår du istället att Mumsbulle skulle lagt ut länk till dokument som stöd för ditt påstående, men att länken skulle vara gammal och inte längre fungerande.
Finns ingen sådan länk som är gammal av Mumsbulle, och fanns aldrig sånt dokument.
3. När även detta exponerats, så försöker du med en helt annan och ny lögn istället: säga att din källa skulle vara akt 6 ur brottmålet för Chrippas gripande. Detta avslöjar du t.o.m. själv som lögn, genom att öppet medge att du har inte läst akt 6 för den är sekretessbelagd (liksom ytterligare 3 akter i brottmålet är).
4. Du påstår då t.o.m. desperat att du haft denna handling tidigare men 'du har inte längre kvar den'.
osv osv
Diskussionspunkten är ju redan över, men du har tydligen inte förstått det själv. Du kunde inte visa stöd för vad du påstod, och du ljuger bevisligen, medvetet och systematiskt för att dölja detta faktum.
Jag själv, jag påstod något om dig och din karaktär, och jag bevisar det.
That's it.