2016-12-16, 10:29
Medlem
latahundens avatar
Bump!
längesedan man läste något här, vill ni inte ligga? kom igen folket, sluta runka och sprid detta magiska meddelande!
tyvärr kan jag inte bidra med något i tråden för har flickvän.
men jag vill ju glädjas med er om ni lyckas! delad glädje är dubbel glädje
Citera
2016-12-16, 10:36
Medlem
latahundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HillerTheKiller
Min tur
Aldrig träffat tjejen jag skickade till, hittade hennes nummer på Liseberg i somras på en lapp med texten "Ring mig baby". Var tvungen att smsa henne och så skrev vi lite under sommaren. Ingen kontakt nu så tänkte att jag tar chansen

Kan tillägga att hon är en hemlighetsfull jävel så det enda jag vetat om henne var hennes förnamn och vilken stad hon bor i. Alltså ingen aning om ålder eller hur hon ser ut.

Jag: Ligga?
Hon: Hur gammal är du?
Jag: 24, hur gammal är du?
Hon: Är 15
Jag: ... Hörs om tre år då
Hon: Ja dåå! xD

hör av dig igen nu innan det är försent!
Citera
2016-12-16, 10:47
Medlem
hänt mej ........... ska vi mysa frågar tjejen i sms , ja det vore trevligt svarar jag , 2 sek senare ringer det på dörren och där står hon ............ vi klev inte utanför den ytterdörren på hela helgen lovar jag ............. fina minnen
Citera
2019-03-05, 17:25
Medlem
MendelejevPSs avatar
Någon som känner sig manad att dra igång lite liv i denna tråden igen?!
Citera
2019-10-21, 01:20
Medlem
En av mina favorittrådar. Ska nog göra ett nytt försök. Återkommer.
Citera
2020-12-04, 20:14
Medlem
Jag har älskat den här tråden sedan jag läste de första raderna. Jag har länge insett att jag har behövt förändra mitt liv. Den här tråden har varit en stor inspiration för mig. Den har givit mig en målbild. Jag har vetat sedan jag först läste tråden att jag måste göra det här som en del i min personliga utveckling. När jag också kan skryta med mina erövringar i en sådan här tråd har jag kommit en bra bit på väg mot att bli en riktig man. Det här inlägget är alltså som en slags medalj för mig.

Det finns en tjej som länge rört sig i min närhet. Vi umgås inte med varandra men i varandras nätverk. Hon är en milf med grym kropp men lite udda. Jag har alltid tyckt att hon är mest jobbig men hon har alltid varit tänd på mig. Jag har haft flickvän hela tiden vi känt varandra och inte varit intresserad. En gång såg jag henne naken. Hon hade rakad fitta och perfekt kropp. Svårt att släppa känslan av att jag kan få det där. Jag gillar verkligen rakade fittor och det är inte ofta jag råkar får se en så hon gjorde intryck på mig. En dag blev jag singel och sugen så jag skrev till henne på messenger. En sammanfattning av konversationen nedan.

Jag: -Jag gillar egentligen inte dig men vi borde prova att ligga. Jag har varit sugen sedan jag såg din fitta den där gången.
Hon: -Får jag fundera på det?

Jag svarar ja och 5 min senare plingar det till på messenger igen.

Hon: -Funkar det ikväll i så fall?
Jag: Ja.
Hon: 19?
Jag: -Jag vill att du har kort kjol, sexiga strumpor och riktigt snygga trosor på dig när jag kommer.
Hon: Ok.

Strax efter hör mitt ex av sig som nu är kk. Hon kommer förbi och vi har sex. Det är första gången jag har två på samma dag. Känns som jag äntligen kvalificerat mig för knullborgarmärket.

De fem minuter hon ville ha att fundera på om hon ville ligga lade hon på att kolla att hon kunde få barnvakt. Hennes första tanke när hon fick mitt meddelande var att hon måste skaffa barnvakt. Jag har funnits i hennes tankar i flera år så hon känner väl att hon måste ta chansen innan jag ändrar mig. Jag har aldrig känt mig så uppskattad som man som jag var av henne.

Hon hade sagt att hon måste få dricka ett glas vin först så vi satte oss i soffan och småpratade. Efter några minuter bad jag henne sätta sig lite mer bredbent. Det var en hörnsoffa så jag lade mig på andra soffan och tittade rätt in i skrevet på henne medan hon satt och smuttade på vinet. När hon gick förbi mig bad jag henne stanna så jag fick tafsa lite. Vi hade kommit överens innan att hon skulle dansa sexigt för mig och det gjorde hon. När vi hamnade i sängen så kastade hon sig verkligen ner på rygg och särade på benen. En helt fantastisk upplevelse. Jag förverkligade en fantasi.

Jag lever nu med vetskapen att det funnits minst en verklig kvinna som vill ha mig så mycket att jag kan göra så här med henne. Det betyder mycket för en man som levt större delen av sitt vuxna liv som någon slags inbillad incel. Det är det mest självförtroendestärkande jag varit med om i mitt liv. Jag är jävligt tacksam för att flashback finns så att jag kan få dela denna glädje med er och kanske inspirerar en och annan till att ta tag i sina liv.

Det finns en scen i Return of the jedi. Yodas dödsscen. Yoda förklarar för Luke att han inte är en riktig jedi förrän han besegrat Darth Vader. Så har jag sett på den här tråden. Jag är ingen riktigt vuxen man förrän jag postat här. Den är min Darth Vader och jag har äntligen vuxit mig stark nog att besegra honom. Det enda jag behövde var egentligen att våga. Den här tjejen har en verklig Darth Vader sida också. Hon kan vara fullständigt skoningslös mot män och det är en stor anledning till att jag undvikit att prova länge. Jag var tvungen att växa mig nog stark först för att kunna hantera henne.

Jag vet att andra har det svårare. Jag är rätt snygg och rolig men jag tror de flesta skulle tjäna på att våga mer. De flesta har nog någon de kan få. Jag hade tur att det var en snygging som avgudade mig.

Jag älskar er, även om jag hatar de flesta av er som individer. Flashback är ett fantastiskt forum.

I morgon är första dagen av resten av mitt liv och jag börjar inse att det faktiskt är värt att leva. Den här händelsen var en brytpunkt i mitt liv som gett mig hopp om att få ligga med vackra kvinnor. Jag skrev till en annan tjej med där jag fick ett nej på grund av dålig tajming men vi skickade lite bilder. Det var som att hon ville försäkra sig om att ha kvar en kupong för framtiden.
Citera
2026-02-21, 11:26
Medlem
Fyfan vad kul. Hade lätt ställt upp om någon hade skickat det till mig haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in