2026-02-21, 00:14
Medlem
Nationalromantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnsvaravsnA
Nej det funkar inte så. Du kommer med ett allvarligt och svepande påstående i en högaktuell tråd i ett offentligt forum, då ska du kunna belägga dina ord med mer än "Google är din vän".

Jag googlar åt dig, https://insikt24.se/rfsl-veteranen-kjell-rindar-forsvarar-pedofila-arbetsgruppen/
Citera
2026-02-21, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepositionen
Om du laddar upp på Imgur så rensas bilder och videos på metadata. Med andra ord är du helt anonym och ej spårbar.

https://imgur.com/a/dAP9Jtx

De är i rätt ordning när jag öppnar länken. Hoppas de är det även för dig. Börjar med hennes monolog uppdelad på tre klipp, hennes skärmdumpar från UG med kommentarer och sist UG skärmdump med video från trapphuset.
Citera
2026-02-21, 00:27
Medlem
Citat:

De är i rätt ordning när jag öppnar länken. Hoppas de är det även för dig. Börjar med hennes monolog uppdelad på tre klipp, hennes skärmdumpar från UG med kommentarer och sist UG skärmdump med video från trapphuset.

Haha, hon pratar om att det bara är ”vita män” som tittar på barnporr i den där gruppen. Vad vet hon om det? Det var ju flera hundra män
Citera
2026-02-21, 00:40
Medlem
Citat:

Grymt, tack. Men nu är adressen med i hennes klipp. Man kanske ska påpeka för nytillkomna läsare att den inte har nåt med UG:s granskning att göra.
Senast redigerad av Prepositionen 2026-02-21 kl. 00:48.
Citera
2026-02-21, 00:41
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
Jag googlar åt dig, https://insikt24.se/rfsl-veteranen-kjell-rindar-forsvarar-pedofila-arbetsgruppen/

De är sinnessjuka:

Citat:
Enligt RFSL:s yttrande skulle arbetat med att normalisera dessa idéer ta generationer och kräva ett “genomgripande reformarbete”.

Översättning: Vi behöver en viss tidsrymd för att indoktrinera och hjärntvätta allmänheten in till något så sjukt och avvikande, att det verkar helt normalt.

De kan ju börja med att offra sina egna barn till glada gubbar som vill lära barnen om ömhet och kärlek.
Citera
2026-02-21, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Haha, hon pratar om att det bara är ”vita män” som tittar på barnporr i den där gruppen. Vad vet hon om det? Det var ju flera hundra män

Ja, konstig kommentar. Som att hudfärg spelar roll. Eller, hudfärg verkar spela stor roll för vänsterblivna när det kan lindas in i någon form av ”priviligierade vita män” babbel. Men hon kan ju ta en titt på dumpens sida också om hon vill vidga sina vyer. Där är det peddos med alla slags hudfärger.
Citera
2026-02-21, 01:05
Medlem
RFSL driver ingen linje om att normalisera pedofili. Det är däremot uppenbart att det finns en viss överlappning mellan bögeri och pedofili. Så det är snarare där kopplingen finns.

En viss överlappning. Inte en fullständig.
Citera
2026-02-21, 01:06
Medlem
Nationalromantiks avatar
Är det svart på vitt att det är mediamannen på krikmakargatan som är en av pedofilerna?

Jag googlade honom men hade aldrig hört talas om honom. Det fanns massa bilder på honom dock.

Snart startas väl en fb tråd om honom
Citera
2026-02-21, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
Är det svart på vitt att det är mediamannen på krikmakargatan som är en av pedofilerna?

Jag googlade honom men hade aldrig hört talas om honom. Det fanns massa bilder på honom dock.

Snart startas väl en fb tråd om honom

NEJ. Han har inget med pedofilrazzian att göra. Om du menar han som har namngetts tidigare i tråden.
Citera
2026-02-21, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepositionen
Grymt, tack. Men nu är adressen med i hennes klipp. Man kanske ska påpeka för nytillkomna läsare att den inte har nåt med UG:s granskning att göra.
Vad menar du? På adressen bor ju sonen till den medierådgivare och kriskonsult som hon pratar om. Eller pekar hon ut fel person?

Jag har svårt att förstå varför hon blandar in att kriskonsulten (pappan) har försvarat Virtanen och att hon pratar om att det är "intressant, kanske bara ett sammanträffande". Tolkar jag det hela rätt som grovt förtal av Virtanen genom att implicera att han kan vara en del av pedofilnätverket? Hon är sinnessjuk!
Citera
2026-02-21, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jigglytory
Vad menar du? På adressen bor ju sonen till den medierådgivare och kriskonsult som hon pratar om. Eller pekar hon ut fel person?

Jag har svårt att förstå varför hon blandar in att kriskonsulten (pappan) har försvarat Virtanen och att hon pratar om att det är "intressant, kanske bara ett sammanträffande". Tolkar jag det hela rätt som grovt förtal av Virtanen genom att implicera att han kan vara en del av pedofilnätverket? Hon är sinnessjuk!

Sonen har inget med polisens pedofilrazzia att göra. Hon pekar ut fel person.
Citera
2026-02-21, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jigglytory

Hon har pudlat. SVT har gått ut och tydliggjort att adressen som CW pekade ut inte har att göra med ingripandet. CW:s inlägg postades här för att visa vilket farligt och helt gräbslpst spel hon spelar. Snälla läs tråden, allt detta står klart och tydligt i diskussionen med start sen eftermiddag fre 20/2.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in