2026-02-20, 12:42
Medlem
Han brukade vara med årskurs 3 på simundervisning en gång i veckan. Detta vet jag då jag var där med en åk 3 från en annan skola passet innan Berghemskolan. Han från Junisartikeln är mannen som var med som vuxen i killarnas omklädningsrum. Fyfan, man kräks.
Citera
2026-02-20, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngvarKamphund
Yes, så mycket förstod jag också undrade om det var helt säkert han för finns ju två med namnet och Facebook-profilen finns inte på häktningsframställan.

Sorry hade en gemensam vän så reagerade.

Får känslan av att detta kan vara omfattande.
Vet andra som jobbar på skolan och de hade också denne som vän, därav kopplade jag profilen på Facebook.
Citera
2026-02-20, 15:45
Medlem
yinyang915s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inam
Han har en facebookprofil, sök på P*tt*r Dnlssn.

Han är med i Dumpens Facebook-grupp...
Citera
2026-02-20, 18:54
Medlem
Extremeflys avatar
Dags att förbjuda alla män från att jobba i miljöer där barn finns. Hellre 0 män i barnmiljö än 1 övergrepp för mycket.
Citera
2026-02-20, 19:02
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Dags att förbjuda alla män från att jobba i miljöer där barn finns. Hellre 0 män i barnmiljö än 1 övergrepp för mycket.

Jag tycker vi borde gå tillbaka till tiden då män jobbade med mansjobb och kvinnor i kvinnojobb. Allt sedan det blev en blandning har fan hela samhället gått åt helvete. Jag skiter i lön, jag ser gärna att barnskötare har lika hög lön som en rörmokare eller vad som helst. Men kvinnor i skolköket, dagis, vården osv. Sen tar vi män det hårda slitjobben.
Citera
2026-02-20, 19:22
Medlem
Gammal.Trolldoms avatar
Det är ingen som sitter på FUP? Eller det kanske inte släppts än? Jag kan inte så mycket om sånt här.
Citera
2026-02-20, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal.Trolldom
Det är ingen som sitter på FUP? Eller det kanske inte släppts än? Jag kan inte så mycket om sånt här.

En FUP tar månader att genomföra i sådana här mer avancerade fall som det verkar vara med bilder, ofredande etc.
Citera
2026-02-20, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Har han jobbat på Junis också, kan det säkert vara omfattande. Fattar inte hur Junis tänkte. Ensamstående barnskötare utan egna barn (?) är en helt normal ledarkandidat ?! Inte misstänkt alls?!

Jo men det är många år sen.. 2019 tror jag ett kort tag.
Citera
2026-02-21, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yinyang915
Han är med i Dumpens Facebook-grupp...

Finns på bildsvepet från senaste prideparaden i Umeå (bild nr 7, hund i famnen):

https://www.vk.se/2025-09-27/livebilder-har-gar-arets-prideparad-genom-umea-70c1c

Nog många i alternativa kretsar som känner sig enormt lurade nu.
Citera
2026-02-21, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenniejanna
Finns på bildsvepet från senaste prideparaden i Umeå (bild nr 7, hund i famnen):

https://www.vk.se/2025-09-27/livebilder-har-gar-arets-prideparad-genom-umea-70c1c

Då är det han jag trodde. Långt risigt hår och udda klädstil, osade "gay", hade örhänge om jag minns rätt. Hade ansvar för "gympan" med de små barnen när jag var där och på rasterna så pratade han knappt med de vuxna, utan lekte bara med barnen, vilket förstås sågs som positivt på något sätt. Fick intryck av att han var populär bland barn och vuxna, sågs som cool typ.
Senast redigerad av Florman 2026-02-21 kl. 08:54.
Citera
2026-02-21, 08:41
Medlem
yinyang915s avatar
Citat:

Krävs prenumeration för att se artikeln. Kan du skärmdumpa och posta?
Citera
2026-02-21, 09:23
Medlem
Citat:

Han ser ut som en typisk vänsterpartist, va garanterat mycket högljudd ang. Israel vs. Palestina.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in