2026-02-19, 21:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Exakt, är kund hos tele2 och har fått flera sidor där man kan streama filmer gratis movies123 och liknande blockade så de har ju koll om de bara vill.

Har de inget internet lär de inte kunna grooma och allt vad de sysslar med online. Tror knappast de kommer sitta med webbkamera på folkbiblioteken och hålla på och tror definitivt inte dessa monster är smartare än våra it-experter, spåra, bokför och bannlys så får de leva ett liv utan internet. Visst tråkigt att de inte kan använda bank-id och betala räkningarna online men som man bäddar får man ligga.
Citera
2026-02-20, 01:39
Medlem
Vet man vem inneboende är?
Citera
2026-02-20, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JSpun
ALLTSÅ - på något sätt kan jag förstå mördare; rentav en människas starka. råa känslor... Hat, hämnd, svartsjuka, sårad, hämnd, bakgrunder, situationen, impulsivitet.

Men, pedofiler - jag kan INTE förstå dom. Det är så sinnessjuk hur en grupp män, som i detta fall, kan vara så stolta och socialt utåtriktade, tillsammans, kolla på hur barn blir så jävla vidrigt utsatta. Alltså barnens liv, framtid - den existerar fan inte längre. Dom kommer aldrig kunna bli en hel människa. Med det i tanke - att läsa hur killarna är så stolta över deras beteende... Finns det ens ord?

Jag gick hem från mataffären - och såg två barn så glada när dom åkte pulka.. och jag kan inte förstå hur NÅGON kan ens vilja se dom hamna i helvete.

Jag tänkte precis det här "jag önskar nästan att gamla hederliga mördare gjorde en comeback". Nu ska jag berätta en sjuk sak jag hörde under mina år i USA och den vetskapen har jagat mig sen dess. Får inte bort bilden! Bodde i Los Angeles men kommer inte ihåg året jag hörde nyheten. Det var en man som hade gjort så pass grova saker med ett SPÄDBARN att barnets insida sprängdes. Jag överdriver ej. Jag kommer dock ihåg att hon som rapporterade nyheten var så pass skakig att tårar förmodligen rann. Alltså, vad f-n säger man??! Inget säger man. Man sitter bara där och stirrar rätt ut i tomma intet. Det går inte att mentalt bearbeta för man är inte kapabel att förstå.
Citera
2026-02-20, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av invandrar-leffe
Ja vem är denna "expert"? Det måste finnas massor av personer som vet vem det är?

C*ss* Wall*n pratar lite om det på sin instagram och säger att det är en SVT profil. Jag vill verkligen veta vem det är?
Citera
2026-02-20, 16:15
Medlem
Kan vi enas om att TA BORT internet för dessa skruvade individer är en lösning iaf 50%
Citera
2026-02-20, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Doktor Christoffer Rahm som är läkare och psykiater och forskar på pedofiler säger i Läkartidningen
11.9.25 :
" Mycket talar för att den sexuella avvikelsen anläggs väldigt tidigt, kanske redan före födseln."
Enligt Rahm så är det vanligt att de även har autism, ADHD och något lägre IQ.
Rahm anser att pedofili är en störning/avvikelse, inte en läggning.
Innan födseln?? Eh
Citera
2026-02-20, 17:05
Medlem
Konstigt inte fler barn som blivit utsatta vöxer upp och hämnas
Rejält
Citera
2026-02-20, 17:18
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Innan födseln?? Eh
Ja, att avvikelsen/störningen skulle vara medfödd.
Enligt Dr Rahm.
Citera
2026-02-20, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Tråkigt att det ska drabba de bögar som har en normal moral och inte är intresserade av barn. Men som du säger är det dessvärre korrekt att det bland bögar som grupp finns en överrepresentation av andra perversiteter. Slå ihop detta med en slapphänt moral och tröskeln till övergrepp blir väldigt låg. Åldersgränser blir flytande.
Tycker de ska säga ifrån mer
Finns en grupp i USA "gays against groomers"
Citera
2026-02-20, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Ja, att avvikelsen/störningen skulle vara medfödd.
Enligt Dr Rahm.
Där måste man ju kunna styra denna störning precis som psykopati kan styras mot nåt mer "sunt"
Citera
2026-02-20, 17:50
Medlem
Citat:
Varför? Det känns orimligt att man ska behöva be om ursäkt för andras brott. När du ser en homosexuell man kanske det främsta (eller enda) du ser är BÖG(!) fast de själva kanske har helt andra aspekter av sin person som de lägger mer vikt vid och som påverkar hur de identifierar sig själva. T.ex. någon är bög, läkare, extremt duktig löpare och även invandrare. För många kanske han är först och främst bög men det säger mer om dem än om honom. Varför ska en sådan person behöva klä skott för att IT-nörden och pedofilen Lucas är bög? Ska även IT-personal runtom i Sverige gå ut och säga ifrån mer?

Sanningen är att det finns politiska krafter som gärna vill svartmåla bögar och tar möjligheten när de får den. Du kanske hör till dem, eller så spelar du dem bara i händerna.
Citera
2026-02-20, 17:58
Avstängd
Citat:
Över 90 % av dömda sexualbrott mot barn begås av män. Det är konsekvent i västerländsk brottsstatistik och sammanställningar från bl.a. U.S. Department of Justice och nationella kriminalstatistiska myndigheter i Europa. De flesta män som begår övergrepp mot barn identifierar sig som heterosexuella. Vad tror du om att män ska säga ifrån mer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in