Citat:
Ursprungligen postat av
Djupfrys
Jag tittar faktiskt inte. Jag har sett liknande, jag skulle inte klassificera mig som direkt känslig, men jag har svårt att smälta vad det är som får människor att bete sig så övervidrigt. Det är helt obegripligt för mig.
Avsaknaden av empati och respekt för människoliv är något som verkar genomsyra hela den ryska folksjälen. Brutaliteten och den omänskliga likgiltigheten för andra människors lidande saknar nästan motstycke i modern historia.
Sen sitter rysstrollen här och applåderar åt allt elände ryssen ställer till med. Jag tror inte ens att vår värsta mentalpatienter i sin livligaste fantasi kan föreställa sig något så ohyggligt som det ryssarna sysslar med.
Det säger väl en del om våra rysstroll. De är sannolikt perverterade sadister hela högen
Klippet är hemskt, även om det mest är berättandet om vidrigheterna.
Det är lite lustigt att de applåderar åt vidrigheterna, men de vill inte flytta till "drömlandet".
Så de har verkligen dubbelmoral, hyllar Putain men vill inte flytta dit.
Kan det vara att vi här i Sverige kan få bidrag utan motkrav ännu?
Tror inte vi kan hitta så skadade människor varken inom intagna i mentalvården eller kriminalvården, i kriminalvården vågar de inte öppna käften iaf, där finns en risk för "motåtgärd" kan vi väl kalla det