Citat:
Fast i Norge är det ju personer som inte födda in i kungligheten som ställer till skandaler. Så lösningen är nog att de kungliga börjar gifta sig med varandra igen och inte wt från gatan.
Kanske lite väl våldsamt att gripa någon på sin födelsedag för gamla gärningar som utlämnande av hemliga dokument. Skadan är ju redan skedd för år sedan och Epstein är ju död så hur skulle Andrew kunna försvåra utredningen eller orsaka mer skada nu? Om han vore det minsta smart skulle han gjort sig av med alla dokumet för länge sedan.
Kanske lite väl våldsamt att gripa någon på sin födelsedag för gamla gärningar som utlämnande av hemliga dokument. Skadan är ju redan skedd för år sedan och Epstein är ju död så hur skulle Andrew kunna försvåra utredningen eller orsaka mer skada nu? Om han vore det minsta smart skulle han gjort sig av med alla dokumet för länge sedan.
Du tycker alltså att man ska vara snäll mot kungliga pedofiler för att det är deras födelsedag?
Det norska kungahuset är en del av monarkin, jag ser på monarkin lite som en enhet, de olika kungahusen må vara separerade via länder och språk, de agerar ändå tillsammans och upprätthåller en gemensam fasad för monarkin jorden runt, så detta drabbar monarkins anseende!
Citat:
För det första behöver du lära dig svenska versaliseringsregler, mina ögon blöder.
För det andra såfinns det ingen evidens för vare sig, batnsex eller våldtäkter när det gäller ex-prinsen.
Ett par års fängelse för korruption och sekretessbrott räcker så, ing3n mannamån lika för alla.
För det andra såfinns det ingen evidens för vare sig, batnsex eller våldtäkter när det gäller ex-prinsen.
Ett par års fängelse för korruption och sekretessbrott räcker så, ing3n mannamån lika för alla.
Det glädjer mig att dina ögon blöder, men hur kan en uppenbar kulturberikare sätta sig på en hög häst och börja leka ordmärkande horunge?
Karln har betalat av offer och ljugit i intervjuer och annat, nu har Englands polis valt att gripa honom för vidare utredning och djupdykning i vad som egentligen har hänt, det är väldigt starkt att i det här läget påstå att det inte finns några bevis, gubben borde kölhalas offentligt påväg till en skampåle där hans prostata stom som ett granatäpple slits ut med en längre näbbtång från Biltema, sådana här kräk ska inte få komma undan!