2026-02-19, 03:36
Medlem
Centipedes avatar
För er som har saknat att se Ayda.
https://youtu.be/I7IQ82RDps0?si=HAfZJ3gObH01OGo9&t=708
Citera
2026-02-19, 07:50
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Men de får väl en extra chans i tinget mot någon från torpet?
Ja, men Torpet är inte som Gränslandet i Robinson.
Citera
2026-02-19, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badmoessa
Angelica påminner om Raskens Ida.
Nej. Det. Gör. Hon. Inte!
Citera
2026-02-19, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
Varför teasar man i trailern efter ett avsnitt om vad som händer nästa avsnitt, så får man inte se det i nästa avsnitt? Eller har jag missat eriks penis och hampus utbrott?

Det är trailer för alla kommande avsnitt i veckan, inte bara nästa.

Själv börjar jag tröttna på hur produktionen vecka efter vecka drar ut på Vincents inspektion av uppdragen huuur länge som helst. Minst en deltagare ska kommentera i synkarna vilket pokerface han har. Varje gång. "Ja, man vet ju inte riktigt med Vincent. Han rör inte en min."

Sen får de det att se ut som att de inte blivit godkända, att något missats, men, jodå, "klart ni är godkända"!
Därefter ska de se ut som att de först blir missnöjda med belöningen. Men sen visas den riktiga belöningen. Lika genomskinligt och trist varje gång.
Citera
2026-02-19, 10:19
Medlem
Irmschers avatar
Citera
2026-02-19, 10:19
Medlem
Ok. Då missade jag det. Tittade väl på Torpet för okoncentrerat.

Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Jenny vann tävlingen och blev förman på torpet.
Sedan fick hon valet att antingen skicka två stycken som vanligt eller gå själv och utmana storbonden Alex och om hon vann kunde hon byta och själv bli storbonde på farmen och då blev Alex förman på torpet.

Men hon valde att skicka två, Angelica och Niklas.

Det här är en ny twist för att inte folk ska känna sig säkra, samma som tredje kämpe också är nytt.
Citera
2026-02-19, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qvagga77
Det är trailer för alla kommande avsnitt i veckan, inte bara nästa.

Själv börjar jag tröttna på hur produktionen vecka efter vecka drar ut på Vincents inspektion av uppdragen huuur länge som helst. Minst en deltagare ska kommentera i synkarna vilket pokerface han har. Varje gång. "Ja, man vet ju inte riktigt med Vincent. Han rör inte en min."

Sen får de det att se ut som att de inte blivit godkända, att något missats, men, jodå, "klart ni är godkända"!
Därefter ska de se ut som att de först blir missnöjda med belöningen. Men sen visas den riktiga belöningen. Lika genomskinligt och trist varje gång.

Hahaha ja värdelöst
Citera
2026-02-19, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Ja, men Torpet är inte som Gränslandet i Robinson.

Men det verkar väldigt godtyckligt vem som hamnar på torpet.
Citera
2026-02-19, 11:43
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Men det verkar väldigt godtyckligt vem som hamnar på torpet.
Ja, men det är inte samma som Gränslandet.
Citera
2026-02-19, 12:39
Medlem
Citat:

Nej det är klart det är ju en annan dokusåpa.
Citera
2026-02-19, 15:05
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Så du har inte märkt strukturen? att när dom ändrar reglerna på gränslandet en säsong så återföljs det av en motsvarande mycket lik regeländring på Torpet följande säsong eller vice versa, årets likhet är typ att gränsländarna fick skicka folk till örådet & motsvarar att en torpare kan tävla på tinget & åka ut, garanterat är det samma männirskor som sitter och vrider & vänder på upplägget i båda produktionerna
Citera
2026-02-19, 15:10
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Så du har inte märkt strukturen? att när dom ändrar reglerna på gränslandet en säsong så återföljs det av en motsvarande mycket lik regeländring på Torpet följande säsong eller vice versa, årets likhet är typ att gränsländarna fick skicka folk till örådet & motsvarar att en torpare kan tävla på tinget & åka ut, garanterat är det samma männirskor som sitter och vrider & vänder på upplägget i båda produktionerna

Jag har inte sett, men visst så kan det vara. Min poäng var att den som blir utslagen i tinget åker hem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in