2026-02-18, 15:29
Medlem
PeterJihadis avatar
"Alla ska knulla med alla i familjen är min paroll"

Herrejävlar vilken sjuk gammal snuskpelle.
Citera
2026-02-18, 16:06
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Jobbar han fortfarande alltså? Har han sådana kunskaper har han säkert tillverkat sina äckliga dildos själv i en 3d printer, vem fan säljer dildos för pissröret?
Här pratar vi om ett riktigt snuskigt gubbskrälle. Lägg in dig på en sexualklinik är mitt råd.

741

Jag hittade honom på Linkedin, han har ett eget företag i CAD-branchen men verkar mer vara på hobbynivå. Däremot var han VD på ett riktigt företag sina sista 20 år i yrkeslivet. Han är även aktiv i en klubb för modellbilar (bilbanor) och gör egna bilar och gjuter egna ban-bitar. Så ganska kul hobby, synd att han inte höll sig till det...
Citera
2026-02-18, 17:01
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Jag hittade honom på Linkedin, han har ett eget företag i CAD-branchen men verkar mer vara på hobbynivå. Däremot var han VD på ett riktigt företag sina sista 20 år i yrkeslivet. Han är även aktiv i en klubb för modellbilar (bilbanor) och gör egna bilar och gjuter egna ban-bitar. Så ganska kul hobby, synd att han inte höll sig till det...

Ok där ser man tyckte i konfrontationen att han kändes betydligt yngre än 77 såg vital ut på något sätt
Kändes även riktigt passivt aggressiv trodde nästan han skulle dra till någon av dom mot slutet.

741
Citera
2026-02-18, 17:05
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Karln är ju fullständigt pervers. Var ett riktigt fynd Dumpen vaskade fram i silen.

Piss Leffe
Ändå imponerande att lyckas hålla igång sådana perversioner i så hög ålder. En dildo för urinröret…

Han har nog hållit igång i många år och hela tiden eskalerat sina olika kinks.

Citera
2026-02-18, 17:13
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Ändå imponerande att lyckas hålla igång sådana perversioner i så hög ålder. En dildo för urinröret…

Är väl som allt annat. Jag vill snarare kalla det missbruk snarare än störning (lekman). Känns rimligt att tänka så, för det leder till samma sak. Tappa kontroll > kräver mer och mer > tappa mer kontroll.

Helt i linje med egentligen alla typer av missbruk.
Citera
2026-02-18, 17:15
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan

Ja det är verkligen imponerande, är det ens normalt att ha någon lust i den åldern?
När jag tänker 77år så tänker jag blöjor, darrningar, benskörhet, Imovane till natten och rullatorer inte sexorgier.
Citera
2026-02-18, 17:26
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Är väl som allt annat. Jag vill snarare kalla det missbruk snarare än störning (lekman). Känns rimligt att tänka så, för det leder till samma sak. Tappa kontroll > kräver mer och mer > tappa mer kontroll.

Helt i linje med egentligen alla typer av missbruk.
Jag håller med. Detta känns spontant som resultatet av ett mångårigt sex- och porrmissbruk. Kinksen har eskalerat över tid. Det kanske började med feta flickor i tonåren, sedan enorma bröst, sedan lesbiska orgier och partnerbyte för att med åren eskalera till transor och grannys och piskor och wet och scat. Nu är han i ett stadie där det krävs småbarn och urinrörsstimulans iklädd vuxenblöjor för att få fjutt på fjongen. Det är nog inte helt ovanligt att det slirar iväg sådär när det hela tiden krävs mer och mer stimulans för att få dopaminet att flöda. Nu generaliserar jag vilt men det är ju faktiskt väldigt vanligt att pedofiler är äldre män. Det är mycket sällan unga killar som håller på med sånt här (även om det självklart finns exempel). Men det brukar vara äldre män, som efter ett liv av eskalerande perversioner har nått vägs ände i barnporr och Pattayaresor. Det tar tid att nå den pinnen på stegen.

Som sagt, målar lite med bred pensel här men jag tror att det ligger viss sanning i det.

Citera
2026-02-18, 18:38
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, inkontinemt, halvimpotent, imbecill och är ändå ute för att förgripa sej på barn. #741 utgör ett starkt argument för att återinföra ättestupan. Ett sådant jävla ärkeäckel!! 🤮

Säger som Patrik sa till Nylongäddan- pervers i hela huvudet är du.

741
Citera
2026-02-18, 19:27
Medlem
biljardballes avatar
Vilken gädda är detta?

Han åkte fast i början av Dumpens karriär.
Ung kille, kan ha haft norrländsk dialekt om jag inte minns fel och har gles skäggväxt.
Jag tror att han blir konfronterad på någon stor parkeringplats.
Han jobbar som lastbilschaufför, och bär Volvo-keps.
Citera
2026-02-18, 19:37
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ja det är verkligen imponerande, är det ens normalt att ha någon lust i den åldern?
När jag tänker 77år så tänker jag blöjor, darrningar, benskörhet, Imovane till natten och rullatorer inte sexorgier.
Håller med, Pissgubbegäddan #741 är otrolig. Snart 80 bast och har en pulserande sexualitet som värsta tonårspojken. Men han är superpervers också, vilken jävla horunge han är!
Citera
2026-02-18, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Vilken gädda är detta?

Han åkte fast i början av Dumpens karriär.
Ung kille, kan ha haft norrländsk dialekt om jag inte minns fel och har gles skäggväxt.
Jag tror att han blir konfronterad på någon stor parkeringplats.
Han jobbar som lastbilschaufför, och bär Volvo-keps.

https://dumpen.se/2022/02/01/david-ses-ville-ses-med-barn-napp-igen/

Den här? Står och kaxar med Patrik
Citera
2026-02-18, 19:55
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddy Picker
https://dumpen.se/2022/02/01/david-ses-ville-ses-med-barn-napp-igen/

Den här? Står och kaxar med Patrik

Jaa, exakt denna. Tack! 😁
Citera