Citat:
Ursprungligen postat av
rallykalle69
Är väl som allt annat. Jag vill snarare kalla det missbruk snarare än störning (lekman). Känns rimligt att tänka så, för det leder till samma sak. Tappa kontroll > kräver mer och mer > tappa mer kontroll.
Helt i linje med egentligen alla typer av missbruk.
Jag håller med. Detta känns spontant som resultatet av ett mångårigt sex- och porrmissbruk. Kinksen har eskalerat över tid. Det kanske började med feta flickor i tonåren, sedan enorma bröst, sedan lesbiska orgier och partnerbyte för att med åren eskalera till transor och grannys och piskor och wet och scat. Nu är han i ett stadie där det krävs småbarn och urinrörsstimulans iklädd vuxenblöjor för att få fjutt på fjongen. Det är nog inte helt ovanligt att det slirar iväg sådär när det hela tiden krävs mer och mer stimulans för att få dopaminet att flöda. Nu generaliserar jag vilt men det är ju faktiskt väldigt vanligt att pedofiler är äldre män. Det är mycket sällan unga killar som håller på med sånt här (även om det självklart finns exempel). Men det brukar vara äldre män, som efter ett liv av eskalerande perversioner har nått vägs ände i barnporr och Pattayaresor. Det tar tid att nå den pinnen på stegen.
Som sagt, målar lite med bred pensel här men jag tror att det ligger viss sanning i det.