2026-02-17, 22:20
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Haha man behöver inte undra länge om du har många högskolepoäng.

Vad tycker du om att anjos homosexuella släkting rodrigo gillar svarta män?

Det är uppenbart att skribenten inte förstår hur rättsväsendet fungerar.
Citera
2026-02-17, 22:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Du förstår inte skillnaden mellan ett brottsmål och ett civilrättsligt mål, eller?

Jo då, jag vet till och med om skillnaden mellan FT- och T-mål.

Citat:
Det är uppenbart att skribenten inte förstår hur rättsväsendet fungerar.

Du är uppenbart efterbliven.
Citera
2026-02-17, 22:23
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UlfEk
Jo då, jag vet till och med om skillnaden mellan FT- och T-mål.

Du är uppenbart efterbliven.

Haha! Ja, du är ju lustig du.
Citera
2026-02-17, 22:24
Avslutad
Citat:
Haha! Ja, du är ju lustig du.

Så tror du att jag vet skillnaden mellan brott- och tvistemål nu då?

Eller tror du fortfarande att ditt antagande var rätt trots att jag dragit ner byxorna på dig?
Citera
2026-02-17, 22:26
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UlfEk
Så tror du att jag vet skillnaden mellan brott- och tvistemål nu då?

Eller tror du fortfarande att ditt antagande var rätt trots att jag dragit ner byxorna på dig?

Mig har du inte dragit ner några byxor på. Axel har inte begått något brott, för då hade han varit fälld för det, men däremot fick han betala ett mindre skadestånd, men brottet existerar ju inte. Vad är det du inte förstår?
Citera
2026-02-18, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Mörkt? Det är Bölman som skymmer din sikt i så fall.
Begriper DU att jag skiter högaktningsfullt i dina skeva trådsanningar? Dig har jag dumförklarat sedan länge. Jag gillar Anjo och JAG TYCKER ATT HAN ÄR BRUTALT ÄRLIG. Det är SÅ BRA att han läser HELA chatten så att sanningen kommer fram i sin helhet. Uppenbarligen skruvat upp ångesten på en del, haha!
DARVO. Dina lögner om mig biter inte. Inte heller dina främlingsfientliga åsikter.

MEN DÅ HAR DU OBJEKTIVT FEL. Skulle du lyckas dumförklara mig? I think not, boo boo. Du är min exotiska underklassafari.

Chatten är förmodligen ångestframkallande för alla inblandade.
Citera
2026-02-18, 03:09
Medlem
Vad händer med viewsen på Chipstuttens kanal?

Snart har han bara råd med ett par Cheeseburgare per dag när han besöker Donken.
Citera
2026-02-18, 10:13
Medlem
Så gött att se fläskfursten få sämre visningar. Fler ser igenom allt men han har ändå en trogen och naiv följarskara.

Det finns otroligt många exempel på hans lögner men hundarna har hittills inte kunnat ge ett exempel på någon gång meningsmotståndarna ljugit. Istället så biter dom betet alla gånger som det slängs ut och visar att dom inte har nånting att komma med. 🤣
Citera
2026-02-18, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spliffblandarn
Så gött att se fläskfursten få sämre visningar. Fler ser igenom allt men han har ändå en trogen och naiv följarskara.

Det finns otroligt många exempel på hans lögner men hundarna har hittills inte kunnat ge ett exempel på någon gång meningsmotståndarna ljugit. Istället så biter dom betet alla gånger som det slängs ut och visar att dom inte har nånting att komma med. 🤣

Undrar om Pappa Palestinabåt och Mamma Zorita skolkurator är stolta över sin son?

Intressant att Clue berättade att Anjo börjat vända sig till Gud samt att han ska ha sagt ifrån när Jocke försökt hetsa till mer drama. Anjo är lika rökt som sin rasistiska fru.
Citera
2026-02-18, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Undrar om Pappa Palestinabåt och Mamma Zorita skolkurator är stolta över sin son?

Intressant att Clue berättade att Anjo börjat vända sig till Gud samt att han ska ha sagt ifrån när Jocke försökt hetsa till mer drama. Anjo är lika rökt som sin rasistiska fru.
Sötebrödsdagarna är snart över för vår käre fläskfurste! Blir att gå tillbaka till svetsandet och lusen blir p-lisa. Karma at its finest!
Citera
2026-02-18, 18:54
Medlem
Telepatisks avatar
Helvete vad manisk han är, och det är helt jävla sjukt att han inte blivit avstängd med tanke på alla förtalsvideos, men YouTube skiter ju fan i allt. Mirakel också att ingen har gjort Anjo illa, men han rör sig nog inte utanför lägenheten
Citera
2026-02-18, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö

Skulle vilja höra när Anjo säger ifrån🤣 han har INTE sagt ifrån. Han kan möjligen ha stammat fram en lögn, naturligtvis med en tuff svordom för att inte tappa ansiktet totalt.
Jobbigt när två manipulativa lögnare ska lögna järnet för varandra.
”Jjj j Joakim, jj jjjag är så fakking trött på drama”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in