2026-02-06, 19:34
Medlem
Sorry! Dumt citat av mig! Tragiskt!
Senast redigerad av Palkranen 2026-02-06 kl. 19:55.
Citera
2026-02-07, 15:10
Medlem
Intressant läsning. Som att Stefan*e är en tjackis. Håller sig ändå fräsch men går fort utför.
Citera
2026-02-14, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mmoeish
Konstigt!

Prova här då:

https://limewire.com/d/LMabS#icPqmLdW3f

Länken verkar ha utgått, finns möjlighet att lägga upp på nytt?
Citera
2026-02-14, 10:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av aboveallu
Länken verkar ha utgått, finns möjlighet att lägga upp på nytt?

https://gofile.io/d/Ml3P2r
Citera
2026-02-14, 10:58
Medlem
Något som jag inte förstår. Stef*e och hennes gubbe som har klubben. Varför tas dom inte då dom pundar tjack. Men även för att de gömmer intäkter.
Citat:
Ursprungligen postat av drutten66
https://gofile.io/d/Ml3P2r
Citera
2026-02-16, 06:51
Medlem
Mycket intressant att du också reagerar på detta då jag flöljt mordet och uppdatterats i utredningen ..
Äcen ägarens frun verksr ha pratat ocg mannen fått bekräfta hennes historia . Borde inte de kallas som vittnen? Läser man hela utredningen grundligt från början till slut kan man fundeta lite runt bla polisaspiranten som råkar befinna sig några timnar innan mordet på en buss där den mördade mannen råkar på. Plus att asbiranten enligt fuo ringer sina kollegor ? Är hans ens en polis ? Och varför ringer han? Låter som asbiranten är ett annat namn för någon som pratat. För om det varit ett mord och minsta misstanke funnits som det står ganska tidigt i fup en hade polisen agerat på ett annat sätt
Vad jag förstått så rörde sig en kvinna runt en av de 3 misstänkta som tidigare vittnat undet annat namn då hon rör sig flitigt i dessa kretsar .polisen är väl medveten att denna kvinnan har haft flera förhållanden bland detta klientel och betalas både av utsidan och insidan för att ta sig fram. D......E . S
Citera
2026-02-16, 09:22
Medlem
Verkligen sen undrar jag hur tukten är i stan kring Stefa*ie som driver salong också? Reagerar inte kunderna på att hon är tjackis? Borde vara en massa svarta pengar som cirkulerar som de kommer helt undan med?

Citat:
Ursprungligen postat av Kollen47
Mycket intressant att du också reagerar på detta då jag flöljt mordet och uppdatterats i utredningen ..
Äcen ägarens frun verksr ha pratat ocg mannen fått bekräfta hennes historia . Borde inte de kallas som vittnen? Läser man hela utredningen grundligt från början till slut kan man fundeta lite runt bla polisaspiranten som råkar befinna sig några timnar innan mordet på en buss där den mördade mannen råkar på. Plus att asbiranten enligt fuo ringer sina kollegor ? Är hans ens en polis ? Och varför ringer han? Låter som asbiranten är ett annat namn för någon som pratat. För om det varit ett mord och minsta misstanke funnits som det står ganska tidigt i fup en hade polisen agerat på ett annat sätt
Vad jag förstått så rörde sig en kvinna runt en av de 3 misstänkta som tidigare vittnat undet annat namn då hon rör sig flitigt i dessa kretsar .polisen är väl medveten att denna kvinnan har haft flera förhållanden bland detta klientel och betalas både av utsidan och insidan för att ta sig fram. D......E . S
Citera
2026-02-16, 19:53
Medlem
Vet inget om personen i fråga och kan inte uttala mig men hela utredningen runt mordet och allt runt omkring upplever jag som ett unikt och udda fall när man går igenom fupen. Vittnen som kommer med andra hands info samt egna grova brott på sin lista känns oseriöst att kalla till en rättssal. Läser man igenom allt noga med klocklag, vem som sagt och gjort vad i tid osv kan man se en läcka.
Citera
2026-02-18, 14:23
Medlem
Chipsochcolas avatar
Rättegången är igång.

Någon som är på plats?
Citera
2026-02-18, 17:41
Medlem
upplysas avatar
Förundersökningsprotokoll
Fup & stämningsansökan
Värmlands tingsrätt
B 3609-25
Värmlands TR B 3609-25 Aktbil104
Värmlands TR B 3609-25 Aktbil105
Värmlands TR B 3609-25 Aktbil106
Värmlands TR B 3609-25 Aktbil107
Värmlands TR B 3609-25 Aktbil109
Värmlands TR B 3609-25 Ab103 STÄMNINGSANSÖKAN
Citera
2026-02-18, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chipsochcola
Rättegången är igång.

Någon som är på plats?

Du får väl göra som alla andra gå dit och lyssna bästa sättet då slipper man alla vinklingar från tidning ,flaschback osv
Citera
2026-02-18, 19:28
Medlem
Stackarn suttit och gråtit idag!
Funderar på Ste*hanie. Hon har väldigt gamla amfetamin domar på sig. Är hon nedgången och tjack risig?
Citat:
Ursprungligen postat av Kollen47

Du får väl göra som alla andra gå dit och lyssna bästa sättet då slipper man alla vinklingar från tidning ,flaschback osv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in