Citat:
Ursprungligen postat av
Zeddis
Med tanke på att jag själv ätit narkotikaklassad medicin på recept så har jag god koll på hur påverkad man blir. Oavsett om det är benzo, amfetamin eller smärtstillande. Så frågan är varför det är okej att köra påverkad när du har recept men inte okej för Johan att köra nykter? Med ditt resonemang så kör folk fulla på måndagen när de druckit fredagkväll. Detta är något du inte lyckas förklara hur du får ihop, detta är bara ett förföljande av brukare av politiska och ideologiska skäl. Nyttiga idioter som du ser sin enda chans i livet att få agera översittare och ni gör allt för att ta chansen. Patetiskt
Nej, jag är inte alls emot droger, jag är 100% för individuell frihet att göra vad man vill med sin kropp.
Jag är emot droger i kombination med fordon, huvudsakligen för att man sätter andras liv på spel.
Helt meningslöst att fortsätta den här diskussionen. Jag har förklarat skillnaden mellan att använda droger medicinsk kontra rekreativt för dig ett flertal gånger men du är lite dum i huvudet så det går inte in...