2026-02-17, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berguven26
Googlade lite.
Wikipedia nämner inget om HA Sverige och prostitution

Hahaha.
Skämtar du?
Citera
2026-02-17, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungKanel
Jag är lite förvånad över att han är involverad i något så smutsigt.
Jag har väl gått på myten om att bikers står för old school-värderingar som att stå upp för kvinnor.

Det är en stor myt ja. Läs om vad HA och andra bikergäng gjorde mot kvinnor.
Citera
2026-02-18, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Hahaha.
Skämtar du?

Nä gör du?
Länka gärna om du har andra uppgifter om HA i Sverige.
Citera
2026-02-18, 00:54
Medlem
Magdalena Graaf kommenterar på många av T’s Instagram bilder. Kanske var hon inblandad?
Citera
2026-02-18, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Det återstår att se. Jag svarade generellt.
Och du tillämpar den generaliseringen på det enskilda fallet utan att ha grund för det. Orsaken är att du blivit indoktrinerad av radikalfeminismen till att betrakta kvinnor som offer och män som förövare.
Citera
2026-02-18, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rufilus
Hur trött man är att läsa alla pedofiler och våldtäkter.
Har vi inte kommit längre i utvecklingen.
Dumpen fick ta på en gubbe som trodde att han träffar en liten tjej här I byn.
I för sig bättre att det kommer fram, men mörketalet!!
Förr i tiden berättade inte offren för de blev själva stämplade. Här läser man att det är fortfarande likadant.
Det är inte förövare som gjort fel det måste vara offret. Ni tar våldtäktmans sida.
Ni är lika skyldiga.
Fattar ni inte att detta gör att många vågar inte anmälä. Tror ni att kvinnorna ställer upp på sånt frivilligt eller tom njuter av det.
Är ni själva såna som köper en kropp för att utnyttja hänsynslöst?
Livet gynnar inte svaghet. Svaghet ger grund för att ifrågasätta någontings existensberättigande. Att vara ett offer är någonting skamligt och fult. Att se människan som ett offer är detsamma som att hata och förakta henne. Det är som att säga att människan är värdelös och saknar förmåga. Att säga att en människa kan göra egna val och kan ta ansvar för sina handlingar är detsamma som att säga att hon har förmåga och ett värde.
Citera
2026-02-18, 03:53
Medlem
HA respekterar nog horor och kvinnor i allmänhet. HA är väl för prostitution? HA sköter beskydd, uthyrning av lokaler mm. mot en avgift givetvis.

Problemet blir väl om en HA (här före detta) gifter sig med en aktiv hora. Då blir det rörigt. Lägg till lagstiftningen i PK Sverige och det blir ännu rörigare.
Citera
2026-02-18, 04:21
Avstängd
Citat:
Snurrigt värre. Båda fruarna var skrivna samtidigt på adressen ute på Väddö.

20210512 - 20230405 L!nn
20220702 - 20230920 M@delen
Jäkligt märkligt detta. Då måste dom varit vänner med varandra. Jag brukar inte vara konspiratorisk men det är något som är fishy här. Det är något som inte stämmer, men jag vet inte vad.
Citera
2026-02-18, 04:28
Avstängd
Citat:
Kan han inte ha menat L!nn och att de var ihop i 16-17 år (men bara gifta i typ 4-5)?

Ett annat alternativ är såklart att han var gift med en tredje kvinna typ åren 1991-2007 och sedan träffade L!nn.

Han har ju bilder på en dotter och en sådan borde kanske vara född på 90-talet.
Det kan vara som du skriver att han var tillsammans med Linn i 16-17år ,men bara gifta 4-5 år. Jag vet att han tyckte jäkligt mycket om Linn,jag tippar på en 3e fru innan henne. Denna fupen kommer att vara sjukt intressant, men den kommer att vara väldigt maskad.
Citera
2026-02-18, 06:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
HA respekterar nog horor och kvinnor i allmänhet.

Det där är lika trovärdigt som Klu klux klan skulle respektera färgade. Läs t ex boken ” En mot hundra” , om Jay Dobins som lyckades infiltrera Hells Angels. Där framgår det klart att kvinnor i klubben ses som ”property of Hells Angels” som inte har nån talan och som man helt bestämmer över. Med den synen är det faktiskt lättare förstå varför det som hände i Kramfors, just hände med en som varit i H A.
Senast redigerad av DrGiggles 2026-02-18 kl. 06:25.
Citera
2026-02-18, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbeltuppidag
Magdalena Graaf kommenterar på många av T’s Instagram bilder. Kanske var hon inblandad?

Går man långt tillbaka på MGM:s Instagram så figurerar Anders Bagge på bild också (De befann sig på samma tillställning i vad som ser ut som en villa)
Citera
2026-02-18, 08:57
Medlem
ElastyMannens avatar
Citat:
Många bud om hans fruar. På Facebook verkar det som att han gifte sig med L!nn Elgstr@nd (vars efternamn han tog) 2016.

I juli 2022 flyttade den nuvarande frun ihop med äcklet på Väddö. Och typ året efter gifte de sig och han tar igen sin frus efternamn.

Någon skriver att han 2020 verkar vara fortfarande gift med L!nn. Och det känns som att när nuvarande frun vinner 250 000:- på triss (går fortfarande att se på tv4 play) i februari 2021 så finns ingen Thomas med i bilden.

Så gissningsvis träffade han din nuvarande fru andra halvan av 2021, alternativt i början av 2022.

Efter att ha plöjt hans Facebook ser jag också att han (iaf för några år sedan) var nära vän med en bekant till mig. Blir lite sugen på att träffa den personen. 😎

Jag får ihop den tidslinjen också. Dock vet jag att jag har sett hennes annonser betydligt tidigare än dom vart ett par. Då med texten hotwife & att gubben skulle finnas med och titta.

Senaste annonsen jag såg troligtvis i början på sommaren så fanns ingen information om att hennes gubbe skulle finnas på plats utan det verkade mer som ett solo uppdrag.

Det jag funderar på är om hon haft samma upplägg tidigare med hennes förra kille/man ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in