Citat:
Ursprungligen postat av
2.3
Många bud om hans fruar. På Facebook verkar det som att han gifte sig med L!nn Elgstr@nd (vars efternamn han tog) 2016.
I juli 2022 flyttade den nuvarande frun ihop med äcklet på Väddö. Och typ året efter gifte de sig och han tar igen sin frus efternamn.
Någon skriver att han 2020 verkar vara fortfarande gift med L!nn. Och det känns som att när nuvarande frun vinner 250 000:- på triss (går fortfarande att se på tv4 play) i februari 2021 så finns ingen Thomas med i bilden.
Så gissningsvis träffade han din nuvarande fru andra halvan av 2021, alternativt i början av 2022.
Efter att ha plöjt hans Facebook ser jag också att han (iaf för några år sedan) var nära vän med en bekant till mig. Blir lite sugen på att träffa den personen. 😎
Jag får ihop den tidslinjen också. Dock vet jag att jag har sett hennes annonser betydligt tidigare än dom vart ett par. Då med texten hotwife & att gubben skulle finnas med och titta.
Senaste annonsen jag såg troligtvis i början på sommaren så fanns ingen information om att hennes gubbe skulle finnas på plats utan det verkade mer som ett solo uppdrag.
Det jag funderar på är om hon haft samma upplägg tidigare med hennes förra kille/man ?